Emrah kardeşim, senin bu konuda benden kıyas dahi edilmeyecek kadar bilgili olduğuna kesin inanıyorum
Sen benim gözümde bu konuda forumun en bilgili kişisin.
Demek istediğim, zincirli sistemde makinanın arkasına geçip baktığımızda, bağlama grubu milinin sol tarafının; iğneleri, bağlama grubunu hareket ettirdiği gibi aynı yerden tahrik gücünüde aldığını görüyoruz
Bu yüzden Paksan zincirliye geçtiği yıldan beri her sene bağlama grubu milinde değişikliğe gidiyor, çünki mil tek noktadan güç yüklenmesini kaldıramıyor
Er yada geç mili kesiyor ( garantiyede girmiyor )
Bu sorun yakın tanıdığım bir kaç arkadaş ve bende başımıza geldi.
Dişlili sistemde ise tahrik sağdan geliyor, dağılarak sola geçiyor, soldanda sadece iğne haraketi var, sitemde bir denge var
Bölgemizde yedek parça satan kişi Paksan bağlama grubu milini sezonda yetiştiremiyorum demişti, bunun yanında dişlili sistem milini bir kisi ya sorar ya sormaz , oda yağlamamıştır sarmıştır dedi