Newholland tr5.110&td 110

Hocam başta iki traktöründe hayırlısı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin. Fakat TR5110 hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Ben 2020nin Ocağında aldım ve şuan 600 saatte traktörün A dan Z ye herşeyi başlı başına bir sorun.Traktörü aldım daha 2 aylık iken TR5 110 larda iyileştirmeye gidildiği ve fabrika tarafından volan kitinin değişmesi gerektiği söylenerek servis tarafından motor paramparça edildi. Sadece benm değil tabi tüm alınan TR5 ler servislerde bölündü. Volan kiti değil tüm hareket grubu komple değişmiş. Çünkü yeni çıkmış bi traktör argesi düzgün yapılmamış ve yerli motora ithal şanzıman kesinlikle uyum sağlamıyor. Motorda sorunlar bittimi hayır tabiki. Şuan traktör 100 saatte 6 litre yağ eksiltiyo. Traktörün heryerinden yağ fışkırıyo. Dangozlarından çok ses geliyor. Şanzımandan gelen sesler sinir bozucu. Tabi arada bir kayış gergisinin çıkıp traktör hararete kalkıp traktörün zarar görmemesi için hiç bir neden kalmıyor.Birde sürekli yanan direksiyon hidrolik yağının azaldığını uyaran ışık hiç sönmüyor.Hiçbir zaman yeni çıkmış bir ürünü almamamız gerektiğini bu traktör çok iyi öğretiyor kullanıcıya.Traktör motor şanzıman uyumsuzluğundan dolayı tam gücünü üretemeyip çekişinden hiç memnun kalmadım.Traktör her 2 ayda bir düzenli bölünmeye devam ediyor . Sorunlar bitmiyor çünkü.
 
Son düzenleme:
Hocam başta iki traktöründe hayırlısı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin. Fakat TR5110 hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Ben 2020nin Ocağında aldım ve şuan 600 saatte traktörün A dan Z ye herşeyi başlı başına bir sorun.Traktörü aldım daha 2 aylık iken TR5 110 larda iyileştirmeye gidildiği ve fabrika tarafından volan kitinin değişmesi gerektiği söylenerek servis tarafından motor paramparça edildi. Sadece benm değil tabi tüm alınan TR5 ler servislerde bölündü. Volan kiti değil tüm hareket grubu komple değişmiş. Çünkü yeni çıkmış bi traktör argesi düzgün yapılmamış ve yerli motora ithal şanzıman kesinlikle uyum sağlamıyor. Motorda sorunlar bittimi hayır tabiki. Şuan traktör 100 saatte 6 litre yağ eksiltiyo. Traktörün heryerinden yağ fışkırıyo. Dangozlarından çok ses geliyor. Şanzımandan gelen sesler sinir bozucu. Tabi arada bir kayış gergisinin çıkıp traktör hararete kalkıp traktörün zarar görmemesi için hiç bir neden kalmıyor.Birde sürekli yanan direksiyon hidrolik yağının azaldığını uyaran ışık hiç sönmüyor.Hiçbir zaman yeni çıkmış bir ürünü almamamız gerektiğini bu traktör çok iyi öğretiyor kullanıcıya.Traktör motor şanzıman uyumsuzluğundan dolayı tam gücünü üretemeyip çekişinden hiç memnun kalmadım.
Kesinlikle haklısın kardeşim bu yazdıkların yerli için geçerli bendede patpat 285s var aynı dediğin gibi ilk üretim 2015ti ben 2018de sıfır aldım dedim hatalar düzelmiştir ama malesef hala hatalar vardı velhasıl garanti bitene kadar tüm hatalarını giderdim şu an memnunum ama bidaha asla yerliye bulaşmam.
 
Hocam başta iki traktöründe hayırlısı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin. Fakat TR5110 hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Ben 2020nin Ocağında aldım ve şuan 600 saatte traktörün A dan Z ye herşeyi başlı başına bir sorun.Traktörü aldım daha 2 aylık iken TR5 110 larda iyileştirmeye gidildiği ve fabrika tarafından volan kitinin değişmesi gerektiği söylenerek servis tarafından motor paramparça edildi. Sadece benm değil tabi tüm alınan TR5 ler servislerde bölündü. Volan kiti değil tüm hareket grubu komple değişmiş. Çünkü yeni çıkmış bi traktör argesi düzgün yapılmamış ve yerli motora ithal şanzıman kesinlikle uyum sağlamıyor. Motorda sorunlar bittimi hayır tabiki. Şuan traktör 100 saatte 6 litre yağ eksiltiyo. Traktörün heryerinden yağ fışkırıyo. Dangozlarından çok ses geliyor. Şanzımandan gelen sesler sinir bozucu. Tabi arada bir kayış gergisinin çıkıp traktör hararete kalkıp traktörün zarar görmemesi için hiç bir neden kalmıyor.Birde sürekli yanan direksiyon hidrolik yağının azaldığını uyaran ışık hiç sönmüyor.Hiçbir zaman yeni çıkmış bir ürünü almamamız gerektiğini bu traktör çok iyi öğretiyor kullanıcıya.Traktör motor şanzıman uyumsuzluğundan dolayı tam gücünü üretemeyip çekişinden hiç memnun kalmadım.Traktör her 2 ayda bir düzenli bölünmeye devam ediyor . Sorunlar bitmiyor çünkü.
Case 110 A düşünüyorum, bu yorumun beni tereddüte düşürdü şuan
 
B

baran705

Hocam başta iki traktöründe hayırlısı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin. Fakat TR5110 hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Ben 2020nin Ocağında aldım ve şuan 600 saatte traktörün A dan Z ye herşeyi başlı başına bir sorun.Traktörü aldım daha 2 aylık iken TR5 110 larda iyileştirmeye gidildiği ve fabrika tarafından volan kitinin değişmesi gerektiği söylenerek servis tarafından motor paramparça edildi. Sadece benm değil tabi tüm alınan TR5 ler servislerde bölündü. Volan kiti değil tüm hareket grubu komple değişmiş. Çünkü yeni çıkmış bi traktör argesi düzgün yapılmamış ve yerli motora ithal şanzıman kesinlikle uyum sağlamıyor. Motorda sorunlar bittimi hayır tabiki. Şuan traktör 100 saatte 6 litre yağ eksiltiyo. Traktörün heryerinden yağ fışkırıyo. Dangozlarından çok ses geliyor. Şanzımandan gelen sesler sinir bozucu. Tabi arada bir kayış gergisinin çıkıp traktör hararete kalkıp traktörün zarar görmemesi için hiç bir neden kalmıyor.Birde sürekli yanan direksiyon hidrolik yağının azaldığını uyaran ışık hiç sönmüyor.Hiçbir zaman yeni çıkmış bir ürünü almamamız gerektiğini bu traktör çok iyi öğretiyor kullanıcıya.Traktör motor şanzıman uyumsuzluğundan dolayı tam gücünü üretemeyip çekişinden hiç memnun kalmadım.Traktör her 2 ayda bir düzenli bölünmeye devam ediyor . Sorunlar bitmiyor çünkü.
Bizim de ocakta yeni ilk cikanlardan alicaktik bayi bizde yok olupta satan varsa alma suanda bir sorun var cozmeye calisiyorlar dedi demekki sorun buymus bizimki suanda tam 100 saate hic bir sorun yaşamadik sadece hidroligin hortumun birleşim yerinden yağ geldi sıktik gevşemişti ve 2 ön camurlukta kirildi neden kirildi bolgemiz cok taşli ve tr5 110 ön lastik cokyuksek bir lastik camurlukta td ile ayni arasindaki boşluk cok az dolayisiyla taş sicriyor veya değiyor taşli tarlaarimizda catladi servis ilk baharda bakimda değiştiricek onun haricinde bir arizasi olmadi bana göre eksileri iceri şanziman sesi hic almiyor cift ceker seside yok ama td den cok fazla motor sesi aliyor bir yalitim olmali ornegin yolda tarlada gidiyorsunuz durup debriyaja bastiniz veya kirmizi işikta debryajdayken ayağiniz surekli pit pit diye ses geliyor cok az bir ses onuda servis devamli yağ pompaliyor ondan oldugunu soyledi normal dedi birde klima filtreleri tr6 gibi olsa daha iyi olurdu bir sıkinti saha klima radyötoru motor rad. Vs bunlar birbirne cok yakin ici ice hic boşluk yok gibi bir şey malesef
 
Bizim de ocakta yeni ilk cikanlardan alicaktik bayi bizde yok olupta satan varsa alma suanda bir sorun var cozmeye calisiyorlar dedi demekki sorun buymus bizimki suanda tam 100 saate hic bir sorun yaşamadik sadece hidroligin hortumun birleşim yerinden yağ geldi sıktik gevşemişti ve 2 ön camurlukta kirildi neden kirildi bolgemiz cok taşli ve tr5 110 ön lastik cokyuksek bir lastik camurlukta td ile ayni arasindaki boşluk cok az dolayisiyla taş sicriyor veya değiyor taşli tarlaarimizda catladi servis ilk baharda bakimda değiştiricek onun haricinde bir arizasi olmadi bana göre eksileri iceri şanziman sesi hic almiyor cift ceker seside yok ama td den cok fazla motor sesi aliyor bir yalitim olmali ornegin yolda tarlada gidiyorsunuz durup debriyaja bastiniz veya kirmizi işikta debryajdayken ayağiniz surekli pit pit diye ses geliyor cok az bir ses onuda servis devamli yağ pompaliyor ondan oldugunu soyledi normal dedi birde klima filtreleri tr6 gibi olsa daha iyi olurdu bir sıkinti saha klima radyötoru motor rad. Vs bunlar birbirne cok yakin ici ice hic boşluk yok gibi bir şey malesef

İnş bir sorun yaşamadan kullanmaya devam edersiniz. Ama volan sorunu halen tr5 lerde devam ediyor ve çözülmüyor. Sorun odaklı değiller çünkü. Sürekli deneme yanılma yöntemini kullanıyorlar. Buda kullanıcıların motora olan beklentisini büyük oranda düşürüp , bekledikleri performansı alamamalarına sebeb oluyor.
 
İnş bir sorun yaşamadan kullanmaya devam edersiniz. Ama volan sorunu halen tr5 lerde devam ediyor ve çözülmüyor. Sorun odaklı değiller çünkü. Sürekli deneme yanılma yöntemini kullanıyorlar. Buda kullanıcıların motora olan beklentisini büyük oranda düşürüp , bekledikleri performansı alamamalarına sebep oluyor.
Motorun şanzımana uymayacağını tahmin ediyordum, linkte T5 DC ve AC motor serileri var.
Powershift kademe bölücüsü bulunan traktörün tork artış yüzdeleri %35 , 40 gibi değerlerde olmalıdır ki motor stabil, devir değiştirmeden çalışsın, ani yüklenmelere dirayetli olsun.
Motor devri değişmeden sadece powershift düğmeleriyle hızlanıp yavaşlayabilelim, bu aynı zamanda kademesiz şanzımanlı traktöre hazırlık olur.
Şanzımanın yağ basıncı sabit kalacağından hızlanma ve yavaşlama işlerini şanzıman üstlenir.
Stabil çalışamayan bir motorla (devir değiştiren, ani yüklenmelere direnci olmayıp gaz ibresi oynatan ) yarı otomatik şanzımanın uyumsuzluğu olur.
Motoru şanzımana adapte edebilmek için devir düzenleyici kullanılıyor, mazot pompa ayarlarıyla elde edilecek yüksek torkun, 430 n.m. den hadi olsun 500 n.m. elde edilsin, volan 430 n.m. torktaki motora göre ayarlıdır, 500 n.m. torktaki motorun volan ağırlığı da değişmesi gerekecektir.
Deneme tahtası oluyor, randıman vermesi zor.
T5 130 DC , nominal 88 kw, max 96 kw , 610 n.m. tork , tarla kademesi biraz serileştirilmiş.
1300 rpm max tork , 2200 rpm anma gücü. Orijinal Ford Karakteristiği (1300 rpm max tork , 2100 rpm max güç veren motor )
T5 115 Hi LO, 105 kw , 550 n.m. tork , tarla kademesi EC seriden yavaştır , motora göre dizayn var. Aldık, kabul ettik. :)
Yazılımla 1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1800-2300 rpm sabit güç aralığı.
TTF S8000 motor 1500 rpm sabit tork noktası , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı.
Dizayn kepazeliği, motor şanzımanla hiç bir şekilde çok uyumlu olamaz.
NH T5060 , motor %37 tork yedeklidir , kuyruk mili %50 tork yedeklidir.
Eşşeğin üstünde tepinsek yine ayaklarını çökmez, ves selam.
TR6 nın tork yedekleri %44 , birazcık fazla ama çekişme de faydalı oluyor , ideali %41 sanırım.
 
Motorun şanzımana uymayacağını tahmin ediyordum, linkte T5 DC ve AC motor serileri var.
Powershift kademe bölücüsü bulunan traktörün tork artış yüzdeleri %35 , 40 gibi değerlerde olmalıdır ki motor stabil, devir değiştirmeden çalışsın, ani yüklenmelere dirayetli olsun.
Motor devri değişmeden sadece powershift düğmeleriyle hızlanıp yavaşlayabilelim, bu aynı zamanda kademesiz şanzımanlı traktöre hazırlık olur.
Şanzımanın yağ basıncı sabit kalacağından hızlanma ve yavaşlama işlerini şanzıman üstlenir.
Stabil çalışamayan bir motorla (devir değiştiren, ani yüklenmelere direnci olmayıp gaz ibresi oynatan ) yarı otomatik şanzımanın uyumsuzluğu olur.
Motoru şanzımana adapte edebilmek için devir düzenleyici kullanılıyor, mazot pompa ayarlarıyla elde edilecek yüksek torkun, 430 n.m. den hadi olsun 500 n.m. elde edilsin, volan 430 n.m. torktaki motora göre ayarlıdır, 500 n.m. torktaki motorun volan ağırlığı da değişmesi gerekecektir.
Deneme tahtası oluyor, randıman vermesi zor.
T5 130 DC , nominal 88 kw, max 96 kw , 610 n.m. tork , tarla kademesi biraz serileştirilmiş.
1300 rpm max tork , 2200 rpm anma gücü. Orijinal Ford Karakteristiği (1300 rpm max tork , 2100 rpm max güç veren motor )
T5 115 Hi LO, 105 kw , 550 n.m. tork , tarla kademesi EC seriden yavaştır , motora göre dizayn var. Aldık, kabul ettik. :)
Yazılımla 1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1800-2300 rpm sabit güç aralığı.
TTF S8000 motor 1500 rpm sabit tork noktası , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı.
Dizayn kepazeliği, motor şanzımanla hiç bir şekilde çok uyumlu olamaz.
NH T5060 , motor %37 tork yedeklidir , kuyruk mili %50 tork yedeklidir.
Eşşeğin üstünde tepinsek yine ayaklarını çökmez, ves selam.
TR6 nın tork yedekleri %44 , birazcık fazla ama çekişme de faydalı oluyor , ideali %41 sanırım.
Rakamlar ve sayı değerleri ile çok güzel ifade etmişsiniz Hocam elinize sağlık. Verdiğiniz bilgiler merak ettiğimiz noktalardaki soru işaretlerine çözüm oldu.Tork volanın üzerindeki dönme kuvvetini bize vereceğinden dolayı. Yeterli dönme kuvveti oluşmazsa yada oluşan dönme kuvvetine bizim TR5 imiz cevap veremeyip dişlileri kırarsa New Holland a etmediğimiz küfür kalmaz şu fani dünyada. Ki olmayan bi durum değil. Motorların dişlileri kırıp yatak sarması üzerine motorda böyle bir durum olduğunu anca anlayabiliyolar. Çünkü onlar Türk çiftçisinin istediği herşeyi yaptılar.
 
B

baran705

Motorun şanzımana uymayacağını tahmin ediyordum, linkte T5 DC ve AC motor serileri var.
Powershift kademe bölücüsü bulunan traktörün tork artış yüzdeleri %35 , 40 gibi değerlerde olmalıdır ki motor stabil, devir değiştirmeden çalışsın, ani yüklenmelere dirayetli olsun.
Motor devri değişmeden sadece powershift düğmeleriyle hızlanıp yavaşlayabilelim, bu aynı zamanda kademesiz şanzımanlı traktöre hazırlık olur.
Şanzımanın yağ basıncı sabit kalacağından hızlanma ve yavaşlama işlerini şanzıman üstlenir.
Stabil çalışamayan bir motorla (devir değiştiren, ani yüklenmelere direnci olmayıp gaz ibresi oynatan ) yarı otomatik şanzımanın uyumsuzluğu olur.
Motoru şanzımana adapte edebilmek için devir düzenleyici kullanılıyor, mazot pompa ayarlarıyla elde edilecek yüksek torkun, 430 n.m. den hadi olsun 500 n.m. elde edilsin, volan 430 n.m. torktaki motora göre ayarlıdır, 500 n.m. torktaki motorun volan ağırlığı da değişmesi gerekecektir.
Deneme tahtası oluyor, randıman vermesi zor.
T5 130 DC , nominal 88 kw, max 96 kw , 610 n.m. tork , tarla kademesi biraz serileştirilmiş.
1300 rpm max tork , 2200 rpm anma gücü. Orijinal Ford Karakteristiği (1300 rpm max tork , 2100 rpm max güç veren motor )
T5 115 Hi LO, 105 kw , 550 n.m. tork , tarla kademesi EC seriden yavaştır , motora göre dizayn var. Aldık, kabul ettik. :)
Yazılımla 1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1800-2300 rpm sabit güç aralığı.
TTF S8000 motor 1500 rpm sabit tork noktası , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı.
Dizayn kepazeliği, motor şanzımanla hiç bir şekilde çok uyumlu olamaz.
NH T5060 , motor %37 tork yedeklidir , kuyruk mili %50 tork yedeklidir.
Eşşeğin üstünde tepinsek yine ayaklarını çökmez, ves selam.
TR6 nın tork yedekleri %44 , birazcık fazla ama çekişme de faydalı oluyor , ideali %41 sanırım.
Suanda motor 110 saate ekim ayindan beri yatiyor mart nisan ayina kadar marş basmiyacak nisanda nadas zamani bakim yapilip ağir işe giricek umarim bir sorun yaşamayiz korkmaya başladim
 
Hocam başta iki traktöründe hayırlısı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin. Fakat TR5110 hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Ben 2020nin Ocağında aldım ve şuan 600 saatte traktörün A dan Z ye herşeyi başlı başına bir sorun.Traktörü aldım daha 2 aylık iken TR5 110 larda iyileştirmeye gidildiği ve fabrika tarafından volan kitinin değişmesi gerektiği söylenerek servis tarafından motor paramparça edildi. Sadece benm değil tabi tüm alınan TR5 ler servislerde bölündü. Volan kiti değil tüm hareket grubu komple değişmiş. Çünkü yeni çıkmış bi traktör argesi düzgün yapılmamış ve yerli motora ithal şanzıman kesinlikle uyum sağlamıyor. Motorda sorunlar bittimi hayır tabiki. Şuan traktör 100 saatte 6 litre yağ eksiltiyo. Traktörün heryerinden yağ fışkırıyo. Dangozlarından çok ses geliyor. Şanzımandan gelen sesler sinir bozucu. Tabi arada bir kayış gergisinin çıkıp traktör hararete kalkıp traktörün zarar görmemesi için hiç bir neden kalmıyor.Birde sürekli yanan direksiyon hidrolik yağının azaldığını uyaran ışık hiç sönmüyor.Hiçbir zaman yeni çıkmış bir ürünü almamamız gerektiğini bu traktör çok iyi öğretiyor kullanıcıya.Traktör motor şanzıman uyumsuzluğundan dolayı tam gücünü üretemeyip çekişinden hiç memnun kalmadım.Traktör her 2 ayda bir düzenli bölünmeye devam ediyor . Sorunlar bitmiyor çünkü.

Hocam 2019 ve 2020 ilk 3 ay üretim tr5 serileri bir takım sorunlar vardı ve hepsi fabrika tarafından toplandı geri sonları çözüldü . 115 serileri çok sıkıntı yaşadılar ve o seriyi bitirdiler diye biliyorum
 
Asevik arkadaş kesinlikle haklısın
Bizdede case farmal 110A vardı. Dediğin gibi traktör servis tarafından bölündü yok volant yok bilmem ne kiti
Sonrasında 1000 saat olmadan sattık massey 6714s aldık case 110 venew holland TR5 ten uzak durun normal 100-110 alın daha iyi
 
Hocam başta iki traktöründe hayırlısı olsun. Allah güle güle kullanmayı nasip etsin. Fakat TR5110 hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum. Ben 2020nin Ocağında aldım ve şuan 600 saatte traktörün A dan Z ye herşeyi başlı başına bir sorun.Traktörü aldım daha 2 aylık iken TR5 110 larda iyileştirmeye gidildiği ve fabrika tarafından volan kitinin değişmesi gerektiği söylenerek servis tarafından motor paramparça edildi. Sadece benm değil tabi tüm alınan TR5 ler servislerde bölündü. Volan kiti değil tüm hareket grubu komple değişmiş. Çünkü yeni çıkmış bi traktör argesi düzgün yapılmamış ve yerli motora ithal şanzıman kesinlikle uyum sağlamıyor. Motorda sorunlar bittimi hayır tabiki. Şuan traktör 100 saatte 6 litre yağ eksiltiyo. Traktörün heryerinden yağ fışkırıyo. Dangozlarından çok ses geliyor. Şanzımandan gelen sesler sinir bozucu. Tabi arada bir kayış gergisinin çıkıp traktör hararete kalkıp traktörün zarar görmemesi için hiç bir neden kalmıyor.Birde sürekli yanan direksiyon hidrolik yağının azaldığını uyaran ışık hiç sönmüyor.Hiçbir zaman yeni çıkmış bir ürünü almamamız gerektiğini bu traktör çok iyi öğretiyor kullanıcıya.Traktör motor şanzıman uyumsuzluğundan dolayı tam gücünü üretemeyip çekişinden hiç memnun kalmadım.Traktör her 2 ayda bir düzenli bölünmeye devam ediyor . Sorunlar bitmiyor çünkü.
Çok geçmiş olsun. Satışı sonlanan tr5/t5 fiyatlarının 2.elde bile yeni , sıfır tr5'leri geçmesinin nedeni buymuş demekki.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt