Tek çeker motora göre traktör üzerinde motor kullanmışlar, motor yükü dizaynı etkiler, tork rezervlerinin düşük olması yurt dışında hafif ön kepçe traktörü olarak kullanılmasıdır, toprak işlemede pompa avans ister, emisyonda Euro 2 olduğundan düşük avanslar var. Çekiş performansı olarak 10 n.m./kg ortalamalarını (ek ağırlıksız) çift çeker traktörde vermeleri gerekirdi.
Euro 2 Tümosan'ların iç piyasada bollaşmasının sebebi olmuş. Motor çekmiyor şikayetinden Azerbaycan kapısından döndü.
Euro 3 lerde yanma odası şekli farklı ve Turbo+İntercooler eklenmiş.
TD65 e eklenen turbo motoru 200 n.m. torktan, 260 n.m. torka yükseltmiş, tork artış yüzdesi %30 civarları verilerek ortalamalar yakalanmış.TD75 230 n.m. torkta olduğu için çekiş turbolu TD65 ten düşük olacaktır.Max tork yeni serilerde 1400 devire uyarlanmış, sanırım su pompası kullanımına uyum için yapılmış, halbuki pompalarda 400,450,500,540 devir gibi seçenekler var. Perkins 1400 ve 1800 devir en az yakıt devri var, Max tork 1500 devirde ise motor pompada 1600 devir gibi kullanılarak pompaya uyarlanabilir. 1400 devir ise 1500 devirde çalışır. Deuthz ve Steyr 1600 devirde max tork veriyor, 1800 devir gibi pompada kullanılabilir, uygun devirli su pompası tercih edilebilir. Yakıt diyagramlarını niye vermemişler ki anlamadım.
TD 95 ile ormanda odun çekmek için kullanan arkadaşımız oldu, çekisi iyidir.
Günümüz Kubota M40 modellerine biraz benziyor.Fakat bu serinin traktör ağırlığı fazladır, Kubota kasa ağırlığı motor torkuna göre normal duruyor.Traktör hafif olduğundan ağır zeminde çekisi düşük olacaktır.