Arkadaslar bildiğiniz gibi tdd kullanan arkdasların tamamı SHUTTLE dan dolayı sıkıntı yasıyor. Bizde ilk aldıgımız sıralarda yasıyorduk. Fakat servisimizin uzman ustaları bu konuda bize yardımcı oldular. 70 saatlerde gelip shuttle ayarını yapmıslar ben sehirde oldugum için göremedim. Gecenlerde ufak bir valf arızamız olunca onun tamirine gelen usta bana detaylı olarak açıklma yaptı.
2013 ve 2014 kullanan arkadaslar KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE SERVİSİ AYAR YAPMALIDIR.
Resimde gösterecegim kutucugun altında 2014 ve 13 ler için söylüyorum...
İleri ve geri yag çıkısları var bu noktalara ileri için 12 bar geri için 10 bar yag basıncı ayarı veriliyor. 13 lerde direk tapa kutucugun yanında bulundugu için rahatlıkla yapılabiliyordu fakat ehli olmayan kişiler kavramayı tam ayarlayamadıgı için servislerin istegi ile 14 lerde tapa içeri alındı bunun ayarı ise shuttlein iç kısmında bulundugu için tamamı açılıp tapa torna üzerinde kısaltılarak ayar yapılabiliyor. Tabiki yine bunu servis yapıyor. Kesinlikle servis ile kurculayın aksi taktirde debrayaj kavramasına kadar sıkıntılar yaratabilecegini ögrendim.
td100d ve ismail pelit adlı arkadaslar umarıım yardımcı olabilmişimdir
2013 ve 2014 kullanan arkadaslar KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE SERVİSİ AYAR YAPMALIDIR.
Resimde gösterecegim kutucugun altında 2014 ve 13 ler için söylüyorum...
İleri ve geri yag çıkısları var bu noktalara ileri için 12 bar geri için 10 bar yag basıncı ayarı veriliyor. 13 lerde direk tapa kutucugun yanında bulundugu için rahatlıkla yapılabiliyordu fakat ehli olmayan kişiler kavramayı tam ayarlayamadıgı için servislerin istegi ile 14 lerde tapa içeri alındı bunun ayarı ise shuttlein iç kısmında bulundugu için tamamı açılıp tapa torna üzerinde kısaltılarak ayar yapılabiliyor. Tabiki yine bunu servis yapıyor. Kesinlikle servis ile kurculayın aksi taktirde debrayaj kavramasına kadar sıkıntılar yaratabilecegini ögrendim.
td100d ve ismail pelit adlı arkadaslar umarıım yardımcı olabilmişimdir