New Holland T5100 Bluemaster hakkında


Öncelikle herkese selamlar. T5 100 bluemaster aldık. Kepçe takıp çiflik işlerinde saman sılaj gibi işlerde kullanılacak. Kullanan bilgisi olan dikkat edilecek noktası var mı ?
 

Resimler ve ekler

  • inbound2770403253094867950.jpg
    inbound2770403253094867950.jpg
    229.7 KB · Görüntüleme: 50
  • inbound678645436823514687.jpg
    inbound678645436823514687.jpg
    221.7 KB · Görüntüleme: 48
  • Beğen
Tepkiler: cemilAltan
Aleyküm selam,
Traktörünüz hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin.

Motor haritalarında değişiklik yapılıp kuyruk mili devri 540 , motor devri 1938 rpm de sabit tutuluyor.
Motor haritası bilgisi paylaşır mısınız.
Euro5 motorda , 2000-2400 rpm sabit güç aralığı , 2200-2400 rpm sabit güç aralığı gibi çeşitli tiplerde haritalar var.
 
Aleyküm selam,
Traktörünüz hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin.

Motor haritalarında değişiklik yapılıp kuyruk mili devri 540 , motor devri 1938 rpm de sabit tutuluyor.
Motor haritası bilgisi paylaşır mısınız.
Euro5 motorda , 2000-2400 rpm sabit güç aralığı , 2200-2400 rpm sabit güç aralığı gibi çeşitli tiplerde haritalar var.
Sağolun hocam. Motor haritasını abi paylaşmış tork rezervi tatmin edici. Adblue biraz kafa karıştırıcı olsada kepçe kullanımı için ve genel anlamda hoşuma gitti. Traktör şuan kepçe takılma aşamasında dolayısıyla deneyimimiz yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
1300 devirde max tork ve 1900 devirde max hp veriyor fpt sitesinde de eski versiyonları var %50 civarı tork rezervi var tarla çalışmalarında izlenimim 1500-1600 bandında randımanlı çalışıyor.
Motor haritası , kuyruk mili devri, vites hız aralıkları uyumu olarak Fiat 66S serisini anlatmıştık.
1500 rpm max tork devri, 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , vites araları 500 rpm motor devri.
56 serisinde kuyruk mili motor devri 2198 rpm den 1958 rpm devire düşünce 52,5 kw güç ten 50,5 kw güce düşme oldu. Vites araları 500 rpm olduğundan daha akışkan bir sürüş sağlandı.
Kuyruk mili dişlisi değişeceğine ayna mahruti oranı değişip 600 rpm aralıklı vites koyulsa yine tam uyum sağlanabilirmişti.

NH TL100A serisinde sabit tork aralığı devirleri 1300-1500 rpm ,
Hafif yüklü çalışmalarda NH sürücüleri genelde 1600 rpm , yükte çalışmalarda 2100 rpm tercih eder.

Motor haritası klasiğe yakın tercih edilmiş ama tork aralığının devir konumu kayık.
TL100A ya 540E , 1535 rpm devire koyulmuşsa , T5 100S modele 1400 rpm e koyulabilirdi.
Motorun zamanlama kayıpları eski nesillere göre biraz açık görünüyor.
Operatörlük devirleri olarak 1300-2300 rpm aralığı aktif duruyor.
 

Benzer Konular