Vardır Abi Kalibrasyonagusta80 link=topic=71982.msg832935#msg832935 date=1390503480' Alıntı:Anladım ömer ... benimkinin buçuklusu da var ewet..5 ileri vites kolunun üzerinde iki düğme var . Benimkinde tek ..
Teşekkürler...üçemli link=topic=71982.msg832979#msg832979 date=1390507163' Alıntı:güzel paylaşım ömer faydalı bilgiler mevcut...
Teşekkürler...afse link=topic=71982.msg832990#msg832990 date=1390508899' Alıntı:elinesalık ömre
Teşekkürler, Saoluniskender link=topic=71982.msg927613#msg927613 date=1413758475' Alıntı:helal be işte bu sitede böyle beyin adamlar da var.süper süper süper
omerfarukkoc link=topic=77823.msg920682#msg920682 date=1411247713' Alıntı:Kalibrasyon Esnasında Çuğunlukla Karşılaşılan Hatalar Ve Açıklamaları Şunlardır... Bu Hatalardan Dolayı Kalibrasyon İşlemi Başlatılamaz...
U19 - Yağ Sıcaklığı 10 Derecenin Altında
U21 - Motor Devri Düşük
U22 - Motor Devri Yüksek
U23 - Shuttle Kolu İleride Veya Geride Değil, Boşta
U26 - Debriyaj Serbest Konumda Değil, Basılı Şekilde
U31 - Traktör Hareket Halinde
U33 - El Freni Çekili Şekilde Değil
Merhaba.. .Evet, Onda da Olur Diye Düşünüyorum... Çünkü T4000 Deluxe Serisi Elektronik Buçuk Ve Shuttle...bugraa link=topic=71982.msg956582#msg956582 date=1421072132' Alıntı:ömer meraba bende t4040 var bunun kalibrasyonuda anlattığın şekilde oluyormu
Emeğine sağlık kardeşimomerfarukkoc link=topic=71982.msg983796#msg983796 date=1426781621' Alıntı:Konu İçeriği Düzenlenmiştir... Hata Kodlarının Açıklamaları Ve Çözümleri Eklenmiştir...
Kalibrasyonun Hata Kodlarında Ulaşılabilecek Olanlar, Tamamı Bunlardır Zaten...ArAnAnAdAm link=topic=71982.msg983832#msg983832 date=1426786258' Alıntı:Emeğine sağlık kardeşim
Senden ricamız bu model traktörlerde özelliklede 4000 ve 5000 serilerindeki tüm arıza kodlarını ve ne anlama geldiklerinide bulup yaza bilirsen tas tamam bir konu olacak
L serilerinde bu özellik yok galiba[size=14pt]NEW HOLLAND DUAL COMMAND [POWERSHIFT(Hİ-LO)] ŞANZIMAN KALİBRASYON VİDEOSU [2014]...!!![/size]
DUAL COMMAND Şanzıman, Elektro-Hidrolik Shuttle, 3 Takviye, 4 Vites Ve 2 Tane de Buçuk(Tavşan-Kaplumbağa) ' tan Oluşur...
Shuttle Ve Buçuğu Elektro-Hidrolik ' tir...
Bu Şanzımanı Kullanan New Holland Traktör Serileri;
-L
-TL
-TL-A
-TS
-TS-A
-T4 POWERSTAR
-T4000
-T5000
-T6000 DELTA
-T5
İyi Akşamlar Trakkulüp...
Geçenlerde Mevzusu Oldu Sitede, Bende Aramızdaki Kullanıcılara Yardımcı Olması İçin Video Çektim...
[size=14pt]Kalibrasyon Nedir ?[/size]
Bu Traktörler Mekaniğin Elektronikle Kontrolü Mantıgında Çalışırlar... Mesela Shuttle... Yağlı Sistem, Shuttle Mekanizması Elektroniktir, İleri Geri Yaptıgınız Zaman Yağlı Sisteme Komut Gider Ona Göre Traktörün İleri Veya Geri Gitmesi Gerçekleşir...
Burda Kalibrasyon Mevzusu Ortaya Çıkar, Çünkü Elektronik Sisteminin Kontrol Ettiği Mekanizmalarla Uyumunu, Yağlı Sistemle Senkron Çalışmasını Kalibrasyon Dediğimiz Olay Sağlar...
[size=14pt]Kalibrasyon Ne Zaman Yapılır ?[/size]
-Şanzıman Yağı Değiştiğinde Kesinlikle Yapılması Gereklidir...
-Onun Dışında Kavramalarda Gecikmeler Ve Ani Kavramalar Oluşuyorsa Da Yapmalısınız...
Mesela Sürüm Yaparken Çizi Başlarında Debriyajsız Kullanırken İleri-Geri Hareketlerinde Sert Durmalar Sert Kalkmalar Oluşuyorsa Üşenmeyin Durun Kalibrasyon Yapın, Kalibrasyondan Sonra Kalkışlardaki O Yumuşaklığı Gözle Görülür Bir Derecede Hissedeceksiniz...
-Şarampol Gibi Bir Rampada Durup 12 RPM ' de İken Shuttle ' ı Debriyajsız Bir Şekilde İleri Taktığınızda Kavramada Gecikme Ve Tam Kalkış Anında Traktörde Boğulma Oluyorsa Yapılması Gereklidir...
[size=14pt]Kalibrasyon Nasıl Yapılır ?[/size]
Kalibrasyon Yapmak İçin Öncelikle Şanzıman Sıcaklıgının 50 Dereceye Ulaşmış Olması Gerekmektedir...
Ortadaki Ekranda Görebilirsiniz Sıcaklıgı...
Bütün Vitesler Boşa Alınır, El Freni Çekilir... Debriyaja Basılır. Tavşan Ve Kaplumbağa Tuşlarının İkisine Birden Basılı Tutularak Kontak Açılır, Traktör Çalıştırılır... Böylelikle PA H1 Kalibrasyon Menüsüne Giriş Yapılır...
Daha Sonra Tuşlar Bırakılır, Takviye III Vites 1 ' e Takılır.
El Gazı Yardımıyla Traktör Devri 12/15 Arasına Sabitlenir, Shuttle İleri Takılır, Debriyaj Bırakılır...
Bu Sırada Ekranda Şanzıman Sıcaklığını Görebilirsiniz...
Tavşana Basılarak A Kademesine Geçilir.
Kaplumbağaya Basılı Tutularak A Kademesinin Kalibrasyonuna Başlanır...
Ekranda Bu Sırada Kalibrasyon İşleminin İlerlemesini Görebilirsiniz...
Bu Kademenin Kalibrasyonu Bittiği Zaman Ekrandaki Değer Yanıp Sönerek Size Bittiğini İşaret Eder...
Kaplumbağayı Bıraktıgınızda B Kademesine Geçersiniz... Tekrar Kaplumbağaya Basılı Tutarak Onun Kalibrasyonunu Yaparsınız...
Bu İşlemler C Ve D Kademeleri İçin Tekrarlanır...
D Kademesinin De Kalibrasyonu Bittiğinde İşlem Tamamdır, Traktör Hiçbirşey Yapmadan Stop Edilir...
Bi 10 Sn Bekleyerek Kalibrasyon Sırasında Edinilen Bilgilerin Yazılması İçin Süre Verilir...
Daha Sonra Traktör Normal Şekilde Çalıştırılır...
Kalibrasyon Esnasında Çoğunlukla Karşılaşılan Hatalar Ve Açıklamaları Şunlardır... Bu Hatalardan Dolayı Kalibrasyon İşlemi Başlatılamaz...
U19 - Yağ Sıcaklığı 10 Derecenin Altında
U21 - Motor Devri Düşük
U22 - Motor Devri Yüksek
U23 - Shuttle Kolu İleride Veya Geride Değil, Boşta
U26 - Debriyaj Serbest Konumda Değil, Basılı Şekilde
U31 - Traktör Hareket Halinde
U33 - El Freni Çekili Şekilde Değil
U34 - Koltuk Anahtarı Aktif Değil
U36 - Debriyaj Kalibrasyonu İçin İzin Verilen Maksimum Değer Aşıldı
U37 - Motor Devrinde Ani Düşüş Yaşanıyor
U38 - Kalibrasyon Değerleri Belirlenen Toleransların Dışında
Çözümleri
U19 - Yağın Isınması İçin Traktörü Biraz Kullanmanız Gerekmektedir
U21 - El Gazını Kullanarak Motor Devrini Yükseltin
U22 - El Gazını Kullanarak Motor Devrini Düşürün
U23 - Shuttle ' ı İleri Veya Geri Konuma Takın
U26 - Debriyajdan Ayağınızı Kaldırın
U31 - Traktörün Hareketini Engellemeniz Gereklidir, 'Elfreni Çekili Zaten Hareket Edemez Ki, El Freni de Çekili Olmasa U33 Hatası Verir, Bu Ne Mantıksız Bi Hata ' Diyorsanız, El Freniniz Çekili Olduğu İçin Sistem Elfreninin Çekili Olduğunu Algılar U33 Vermez Ama Frenleriniz Tutmuyor Ve Eğimli Bi Zeminde Bulunuyor Olabilirsiniz...
U33 - El Freni Çekili Haldeyken Bu Hatayı Alırsanız: El Freninde Tıpkı Fren Lambası Müşürü Gibi Sistemin El Frenini Algılaması İçin Bulunan Müşür/Sensör Bozuktur, Değiştirmeniz Gerekmektedir...
U34 - Koltuğa Oturduğunuz Halde Bu Hatayı Alıyorsanız: Koltuğun Arkasından Hidrolik Kollarına Doğru Giden Kablonun Bağlı Olduğu Ve Koltuğun Oturma Kısmında Siz Oturunca Shuttle ' ı Kullanıma Açan Anahtar Bozuktur. İmkan Varsa Değiştirin, Yoksa Koltuktan Çıkan O Kabloyu Soketten Çıkarın Ve Hidrolik Kolların Tarafından Gelen Kısmın Soketindeki İki Ucu Bir Kablo Yardımıyla Birleştirerek Kısa Devre Yapın...
U36 - Debriyaja Basıldığında Ayırma İşlemini Yapan Valfte Sıkıntı Olabilir(Tam Açıp Kapatamıyor Olabilir), Değiştirmek Gerekebilir...
U37 - Bu Hatayı Aldığınızda Motor Devrini 12-15 Rpm Sınırlarında Kalacak Şekilde Değiştirin.
U38 - Ortadaki Ekranda Kullanıcıya Bilgi Vermek Amaçlı Çıkan 3 Basamaklı Rakam Değerlerini Bir Kağıda Not Edin Ve Servisinize Gösterin.
İyi Seyirler.....
Video Full HD 1080p
https://youtu.be/smKfyOGK1Ok
Ynt: New Holland L/TL/TL-A/T5000/TS/TS-A Tüm Seri/Modeller İçin Kalibrasyon Videosu
Böyle traktörü biz ancak rüyamızda görürüz.
Benim tL 100A traktör 2019 arza gosteriyor...yardımcı olacak kimse varmiYnt: New Holland L/TL/TL-A/T5000/TS/TS-A Tüm Seri/Modeller İçin Kalibrasyon Videosu
güzel paylaşım ömer faydalı bilgiler mevcut...
Benim tL 100A traktör 2019 arza gosteriyor...yardımcı olacak kimse varmi
[size=14pt]NEW HOLLAND DUAL COMMAND [POWERSHIFT(Hİ-LO)] ŞANZIMAN KALİBRASYON VİDEOSU [2014]...!!![/size]
DUAL COMMAND Şanzıman, Elektro-Hidrolik Shuttle, 3 Takviye, 4 Vites Ve 2 Tane de Buçuk(Tavşan-Kaplumbağa) ' tan Oluşur...
Shuttle Ve Buçuğu Elektro-Hidrolik ' tir...
Bu Şanzımanı Kullanan New Holland Traktör Serileri;
-L
-TL
-TL-A
-TS
-TS-A
-T4 POWERSTAR
-T4000
-T5000
-T6000 DELTA
-T5
İyi Akşamlar Trakkulüp...
Geçenlerde Mevzusu Oldu Sitede, Bende Aramızdaki Kullanıcılara Yardımcı Olması İçin Video Çektim...
[size=14pt]Kalibrasyon Nedir ?[/size]
Bu Traktörler Mekaniğin Elektronikle Kontrolü Mantıgında Çalışırlar... Mesela Shuttle... Yağlı Sistem, Shuttle Mekanizması Elektroniktir, İleri Geri Yaptıgınız Zaman Yağlı Sisteme Komut Gider Ona Göre Traktörün İleri Veya Geri Gitmesi Gerçekleşir...
Burda Kalibrasyon Mevzusu Ortaya Çıkar, Çünkü Elektronik Sisteminin Kontrol Ettiği Mekanizmalarla Uyumunu, Yağlı Sistemle Senkron Çalışmasını Kalibrasyon Dediğimiz Olay Sağlar...
[size=14pt]Kalibrasyon Ne Zaman Yapılır ?[/size]
-Şanzıman Yağı Değiştiğinde Kesinlikle Yapılması Gereklidir...
-Onun Dışında Kavramalarda Gecikmeler Ve Ani Kavramalar Oluşuyorsa Da Yapmalısınız...
Mesela Sürüm Yaparken Çizi Başlarında Debriyajsız Kullanırken İleri-Geri Hareketlerinde Sert Durmalar Sert Kalkmalar Oluşuyorsa Üşenmeyin Durun Kalibrasyon Yapın, Kalibrasyondan Sonra Kalkışlardaki O Yumuşaklığı Gözle Görülür Bir Derecede Hissedeceksiniz...
-Şarampol Gibi Bir Rampada Durup 12 RPM ' de İken Shuttle ' ı Debriyajsız Bir Şekilde İleri Taktığınızda Kavramada Gecikme Ve Tam Kalkış Anında Traktörde Boğulma Oluyorsa Yapılması Gereklidir...
[size=14pt]Kalibrasyon Nasıl Yapılır ?[/size]
Kalibrasyon Yapmak İçin Öncelikle Şanzıman Sıcaklıgının 50 Dereceye Ulaşmış Olması Gerekmektedir...
Ortadaki Ekranda Görebilirsiniz Sıcaklıgı...
Bütün Vitesler Boşa Alınır, El Freni Çekilir... Debriyaja Basılır. Tavşan Ve Kaplumbağa Tuşlarının İkisine Birden Basılı Tutularak Kontak Açılır, Traktör Çalıştırılır... Böylelikle PA H1 Kalibrasyon Menüsüne Giriş Yapılır...
Daha Sonra Tuşlar Bırakılır, Takviye III Vites 1 ' e Takılır.
El Gazı Yardımıyla Traktör Devri 12/15 Arasına Sabitlenir, Shuttle İleri Takılır, Debriyaj Bırakılır...
Bu Sırada Ekranda Şanzıman Sıcaklığını Görebilirsiniz...
Tavşana Basılarak A Kademesine Geçilir.
Kaplumbağaya Basılı Tutularak A Kademesinin Kalibrasyonuna Başlanır...
Ekranda Bu Sırada Kalibrasyon İşleminin İlerlemesini Görebilirsiniz...
Bu Kademenin Kalibrasyonu Bittiği Zaman Ekrandaki Değer Yanıp Sönerek Size Bittiğini İşaret Eder...
Kaplumbağayı Bıraktıgınızda B Kademesine Geçersiniz... Tekrar Kaplumbağaya Basılı Tutarak Onun Kalibrasyonunu Yaparsınız...
Bu İşlemler C Ve D Kademeleri İçin Tekrarlanır...
D Kademesinin De Kalibrasyonu Bittiğinde İşlem Tamamdır, Traktör Hiçbirşey Yapmadan Stop Edilir...
Bi 10 Sn Bekleyerek Kalibrasyon Sırasında Edinilen Bilgilerin Yazılması İçin Süre Verilir...
Daha Sonra Traktör Normal Şekilde Çalıştırılır...
Kalibrasyon Esnasında Çoğunlukla Karşılaşılan Hatalar Ve Açıklamaları Şunlardır... Bu Hatalardan Dolayı Kalibrasyon İşlemi Başlatılamaz...
U19 - Yağ Sıcaklığı 10 Derecenin Altında
U21 - Motor Devri Düşük
U22 - Motor Devri Yüksek
U23 - Shuttle Kolu İleride Veya Geride Değil, Boşta
U26 - Debriyaj Serbest Konumda Değil, Basılı Şekilde
U31 - Traktör Hareket Halinde
U33 - El Freni Çekili Şekilde Değil
U34 - Koltuk Anahtarı Aktif Değil
U36 - Debriyaj Kalibrasyonu İçin İzin Verilen Maksimum Değer Aşıldı
U37 - Motor Devrinde Ani Düşüş Yaşanıyor
U38 - Kalibrasyon Değerleri Belirlenen Toleransların Dışında
Çözümleri
U19 - Yağın Isınması İçin Traktörü Biraz Kullanmanız Gerekmektedir
U21 - El Gazını Kullanarak Motor Devrini Yükseltin
U22 - El Gazını Kullanarak Motor Devrini Düşürün
U23 - Shuttle ' ı İleri Veya Geri Konuma Takın
U26 - Debriyajdan Ayağınızı Kaldırın
U31 - Traktörün Hareketini Engellemeniz Gereklidir, 'Elfreni Çekili Zaten Hareket Edemez Ki, El Freni de Çekili Olmasa U33 Hatası Verir, Bu Ne Mantıksız Bi Hata ' Diyorsanız, El Freniniz Çekili Olduğu İçin Sistem Elfreninin Çekili Olduğunu Algılar U33 Vermez Ama Frenleriniz Tutmuyor Ve Eğimli Bi Zeminde Bulunuyor Olabilirsiniz...
U33 - El Freni Çekili Haldeyken Bu Hatayı Alırsanız: El Freninde Tıpkı Fren Lambası Müşürü Gibi Sistemin El Frenini Algılaması İçin Bulunan Müşür/Sensör Bozuktur, Değiştirmeniz Gerekmektedir...
U34 - Koltuğa Oturduğunuz Halde Bu Hatayı Alıyorsanız: Koltuğun Arkasından Hidrolik Kollarına Doğru Giden Kablonun Bağlı Olduğu Ve Koltuğun Oturma Kısmında Siz Oturunca Shuttle ' ı Kullanıma Açan Anahtar Bozuktur. İmkan Varsa Değiştirin, Yoksa Koltuktan Çıkan O Kabloyu Soketten Çıkarın Ve Hidrolik Kolların Tarafından Gelen Kısmın Soketindeki İki Ucu Bir Kablo Yardımıyla Birleştirerek Kısa Devre Yapın...
U36 - Debriyaja Basıldığında Ayırma İşlemini Yapan Valfte Sıkıntı Olabilir(Tam Açıp Kapatamıyor Olabilir), Değiştirmek Gerekebilir...
U37 - Bu Hatayı Aldığınızda Motor Devrini 12-15 Rpm Sınırlarında Kalacak Şekilde Değiştirin.
U38 - Ortadaki Ekranda Kullanıcıya Bilgi Vermek Amaçlı Çıkan 3 Basamaklı Rakam Değerlerini Bir Kağıda Not Edin Ve Servisinize Gösterin.
İyi Seyirler.....
Video Full HD 1080p
Eyvallah,teşekkürlerGüncel Video Linki: