Nedir bu 540 a gücünü veren fiyat desen 20.000 den aşağı yok...

540 fiat efsanesi hala ayakta ölüsü bile 20.000 ediyor.hele bosch pompa olanlara 30.000diyolar....teknik olarak 480 den tek farkı gücü ve şanzımanı(oda 640 la aynı).neden peki piston dahil aynı baktığım kaynaklara göre .acaba pompa mı bunu 540ı 540 yapan.
 
540 fiat efsanesi hala ayakta ölüsü bile 20.000 ediyor.hele bosch pompa olanlara 30.000diyolar....teknik olarak 480 den tek farkı gücü ve şanzımanı(oda 640 la aynı).neden peki piston dahil aynı baktığım kaynaklara göre .acaba pompa mı bunu 540ı 540 yapan.

Doğrudur pompa farkı oluyor ford 5000 de yildiz pompa olanı çok tutuluyor fiyatı da yüksek
 
Pompa farkı oluyor, Bosch pompalar 900 bar püskürtme basınçları var, diğerleri 800 bar civarlarında ayrıca içindeki sistem sayesinde motor devri azalmaya başlarsa fazladan yakıt verip motoru canlı tutuyor, hava kanalları türbülanslı, burgulu girişe sahip değil, 46-56-66 serileri türbülanslı girişe sahiptir.Motor grafiği klasik kalp eğrisidir, 1500 devir max tork,2300 devir max güç noktasıdır.Kükreyerek ve iyi tutunarak asılır. :) Vites hız boyları ve vites ara devirleri çok uyumludur.Kartere konulan yağ miktarı boldur, karartma yapmaz, nasıl koyarsan öyle renkte alırsınız.Gövde kor gibi kızarsa conta yakmaz.Tav durumu pulluk sürümü çok iyidir, yaş işçiliği sevmez, hidrolik hassasiyet yaş tarlada bıktırır.Frenler zayıftır, hidrolik kapasite ve debi azdır, hidrolik direksiyon takılabilir,turbo takılırsa biraz daha güzelleşir.150 Amper aküyü sever, kışın zor çalışır, eter koklamayı sever.Emektardır, vesselam.
 

Benzer Konular