PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Mmurat(mecidiyeli)" data-source="post: 1445657" data-attributes="member: 95971"><p>Normalde cvt şanzımanın parça sayısı çok daha az, maliyeti daha düşük olması gerekir.</p><p>Ancak videoda izlediğimiz autocommand isimli şanzımanın parça sayısı çok fazla.bu sebeple sıradan şanzımanlara göre maliyeti de yüksektir.dişlilerden oluştuğu için belli bir saatten sonra performans kaybı da olmaz.bu şekilde bir otomatik şanzıman elbette ki yakıt tasarrufu sağlar.bu şanzumanda da yine parça sayısı daha çok olduğu için arıza riski artıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mmurat(mecidiyeli), post: 1445657, member: 95971"] Normalde cvt şanzımanın parça sayısı çok daha az, maliyeti daha düşük olması gerekir. Ancak videoda izlediğimiz autocommand isimli şanzımanın parça sayısı çok fazla.bu sebeple sıradan şanzımanlara göre maliyeti de yüksektir.dişlilerden oluştuğu için belli bir saatten sonra performans kaybı da olmaz.bu şekilde bir otomatik şanzıman elbette ki yakıt tasarrufu sağlar.bu şanzumanda da yine parça sayısı daha çok olduğu için arıza riski artıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt