PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Mmurat(mecidiyeli)" data-source="post: 1445641" data-attributes="member: 95971"><p>Mekanikten makineden az anlayan kişi sistemin bileşenlerine baktığında periyodik bakım ihtiyacı olduğunu anlayacaktır.</p><p>Yağ pompaları veya çelik kayışla aktarılan bir güçten bahsediyoruz</p><p>Bu pompaların debileri zamanla düşecek.</p><p>Hangi pompa olursa olsun, çalışmaya başladığı andan itibaren ömrünü doldurmaya başlar.bu isterse gres pompası olsun.</p><p></p><p>Traktörünün damper valfini saatlerce basılı tut bakalım, yüksek basınç altında hidrolik pompanın kaç saat ömrü varmış görürsün.</p><p></p><p>Çoğu yeni traktör vitesi debriyajsız 4 takviyeye bölüyor, bazıları 6ya bölüyor.</p><p>Potansiyel çalışma hızlarında, yük altında debriyajı ayırmadan, güç kesintisiz vites değiştirme imkanı sağlıyor.şimdiki otomatik şanzımanlar dururken ağır işçilik yapacak traktöre, periyodik bakım ihtiyacı olan cvt tercih etmek kişisel fantazi halini alıyor.</p><p></p><p>Traktör 1700 devirde tam yükte 7 km hızla rahat gidebiliyor, bir üst vitese atınca hız 8 kme'ye çıkıyor ama motor boğuluyor.şanzımanımız cvt olacak da bizi 7km hıza mahkum olmaktan kurtarıp 7,5 km hızla gitmemizi sağlayacak.ya bırakın boş işleri.</p><p></p><p>Ayrıca 7 km ile git, motorun dinç kalır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mmurat(mecidiyeli), post: 1445641, member: 95971"] Mekanikten makineden az anlayan kişi sistemin bileşenlerine baktığında periyodik bakım ihtiyacı olduğunu anlayacaktır. Yağ pompaları veya çelik kayışla aktarılan bir güçten bahsediyoruz Bu pompaların debileri zamanla düşecek. Hangi pompa olursa olsun, çalışmaya başladığı andan itibaren ömrünü doldurmaya başlar.bu isterse gres pompası olsun. Traktörünün damper valfini saatlerce basılı tut bakalım, yüksek basınç altında hidrolik pompanın kaç saat ömrü varmış görürsün. Çoğu yeni traktör vitesi debriyajsız 4 takviyeye bölüyor, bazıları 6ya bölüyor. Potansiyel çalışma hızlarında, yük altında debriyajı ayırmadan, güç kesintisiz vites değiştirme imkanı sağlıyor.şimdiki otomatik şanzımanlar dururken ağır işçilik yapacak traktöre, periyodik bakım ihtiyacı olan cvt tercih etmek kişisel fantazi halini alıyor. Traktör 1700 devirde tam yükte 7 km hızla rahat gidebiliyor, bir üst vitese atınca hız 8 kme'ye çıkıyor ama motor boğuluyor.şanzımanımız cvt olacak da bizi 7km hıza mahkum olmaktan kurtarıp 7,5 km hızla gitmemizi sağlayacak.ya bırakın boş işleri. Ayrıca 7 km ile git, motorun dinç kalır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt