PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1445349" data-attributes="member: 76199"><p>Bu utulity traktörler ile ne iş yapacaksınız?</p><p></p><p>Hiç alakası yok, motor haritasında ciddi değişim oldu.</p><p>Deuthz 4,1 lt lik motorun 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi vardı.</p><p>Sisu motor, 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığına sahipti.</p><p>Motor aktif devirleri eski seride 1550-1900 rpm aralığı kullanılırken , Sisu motorda 1600-1800 rpm aralığı kullanılmaya başlandı.</p><p>Motor haritadan kaynaklı olarak tepkisel olarak biraz daha agresifleşti, ataklık kazandı.</p><p>Bunu gören 700 Vario S4 sürücüleri , 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç tepesi olan motorun max güç tepesini 1800 rpm olarak biyenmeye başladı.</p><p>Yeni gelen 700 Vario Gen6 serisinin de motoru 1500 rpm max tork, 1800 rpm max güç tepesi nitelikleri taşıyor.</p><p>Motor dizaynlarında halen devir konumlarını azaltmaya yönelik eğilim devam ediyor.</p><p>Motor haritasını mıncıklayıp çitilemeden rahat edemiyorlar.</p><p>Halbukisi biçer motoru gibi stabil çalışmalı olan motorların yakıt tüketimleri az olabiliyor.</p><p>Hem atak sürelim hemde yakıt ekonomisi olsun dediğimizde bizim kapının önündeki ufak traktör yetiyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1445349, member: 76199"] Bu utulity traktörler ile ne iş yapacaksınız? Hiç alakası yok, motor haritasında ciddi değişim oldu. Deuthz 4,1 lt lik motorun 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi vardı. Sisu motor, 1300-1800 rpm sabit tork aralığı , 1600-2100 rpm sabit güç aralığına sahipti. Motor aktif devirleri eski seride 1550-1900 rpm aralığı kullanılırken , Sisu motorda 1600-1800 rpm aralığı kullanılmaya başlandı. Motor haritadan kaynaklı olarak tepkisel olarak biraz daha agresifleşti, ataklık kazandı. Bunu gören 700 Vario S4 sürücüleri , 1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç tepesi olan motorun max güç tepesini 1800 rpm olarak biyenmeye başladı. Yeni gelen 700 Vario Gen6 serisinin de motoru 1500 rpm max tork, 1800 rpm max güç tepesi nitelikleri taşıyor. Motor dizaynlarında halen devir konumlarını azaltmaya yönelik eğilim devam ediyor. Motor haritasını mıncıklayıp çitilemeden rahat edemiyorlar. Halbukisi biçer motoru gibi stabil çalışmalı olan motorların yakıt tüketimleri az olabiliyor. Hem atak sürelim hemde yakıt ekonomisi olsun dediğimizde bizim kapının önündeki ufak traktör yetiyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
MF JD Kiyaslamasi güncellendi 6140m ve 6714s olarak
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt