mf 8480 4*4

Ynt: mf 8480 4*4

POYRAZLI SALİH link=topic=3302.msg48008#msg48008 date=1213291835' Alıntı:
önündeki rotatiller değil çayır biçme makinası 2 adette arkada bulunuyor


[color=blue ]ön teker ebatlarının büyük olması arka lastiklerin toprağı kavrama kabiliyetini düşürmez mi ?
önlastikler ufak olursa arka lastikler daha iyi kavrar gibime geliyor [/color]
o zaman çift çekere gerek yok . kardeşim ..arka lastiklerin çekme gücünü artırmak için , ön tekerlerin boyutlarını küçük tutmak avantajlı...çift çekerin önemi azalır. ön çekerlerin çekiş miktarı azalırsa , tek çeker gibi sadece dümenlemeye yarar diye düşünüyorum..
 
Ynt: mf 8480 4*4

atilla link=topic=3302.msg48017#msg48017 date=1213292454' Alıntı:
o zaman çift çekere gerek yok . kardeşim ..arka lastiklerin çekme gücünü artırmak için , ön tekerlerin boyutlarını küçük tutmak avantajlı...çift çekerin önemi azalır. ön çekerlerin çekiş miktarı azalırsa , tek çeker gibi sadece dümenlemeye yarar diye düşünüyorum..

teşekkürler abi yorumun için
 
Ynt: mf 8480 4*4

atilla link=topic=3302.msg48017#msg48017 date=1213292454' Alıntı:
o zaman çift çekere gerek yok . kardeşim ..arka lastiklerin çekme gücünü artırmak için , ön tekerlerin boyutlarını küçük tutmak avantajlı...çift çekerin önemi azalır. ön çekerlerin çekiş miktarı azalırsa , tek çeker gibi sadece dümenlemeye yarar diye düşünüyorum..

ön tekerleri ufak olursa tutunma daha iyi sağlanır tabi traktörün biraz uzun ve ön lastiklerin biraz arkada olması lazım buna örnek olarakta VALTRA T serisini gösterebiliriz
bence ön lastikler arkalara oranla biraz daha ufak olmalı önlerede biraz ek ağırlık eklersek traktör tutunması daha iyi olabilir
önler ufak olursa önün yükü arka lastiklere biner öne ek ağırlık atılırsa durum eşitlenmiş olur
 
Ynt: mf 8480 4*4

POYRAZLI SALİH link=topic=3302.msg48023#msg48023 date=1213292740' Alıntı:
ön tekerleri ufak olursa tutunma daha iyi sağlanır tabi traktörün biraz uzun ve ön lastiklerin biraz arkada olması lazım buna örnek olarakta VALTRA T serisini gösterebiliriz
bence ön lastikler arkalara oranla biraz daha ufak olmalı önlerede biraz ek ağırlık eklersek traktör tutunması daha iyi olabilir
önler ufak olursa önün yükü arka lastiklere biner öne ek ağırlık atılırsa durum eşitlenmiş olur

bu yorumları muhalefet olarak düşünmüyorsundur inşallah bu sadece şahsi fikrim ne kadarda kendi çapımızda bi bilgimiz varsa sonuç itibari ile makina mühendisi değiliz siz daha iyi bilirsiniz
 
Ynt: mf 8480 4*4

POYRAZLI SALİH link=topic=3302.msg48023#msg48023 date=1213292740' Alıntı:
ön tekerleri ufak olursa tutunma daha iyi sağlanır tabi traktörün biraz uzun ve ön lastiklerin biraz arkada olması lazım buna örnek olarakta VALTRA T serisini gösterebiliriz
bence ön lastikler arkalara oranla biraz daha ufak olmalı önlerede biraz ek ağırlık eklersek traktör tutunması daha iyi olabilir
önler ufak olursa önün yükü arka lastiklere biner öne ek ağırlık atılırsa durum eşitlenmiş olur
valtranın ön dingilden , ön ağırlık mesafesi uzaklığı diğer traktörlerden uzundur ..bu demek ki ağırlık merkezi öne yakın . ön tekerlerin boyutunun önemi azalıyor. ama denge açısından arka tekerlere ilave ağırlık gerekebilir düşüncesindeyim....saygılar...
 
Ynt: mf 8480 4*4

POYRAZLI SALİH link=topic=3302.msg48027#msg48027 date=1213292875' Alıntı:
bu yorumları muhalefet olarak düşünmüyorsundur inşallah bu sadece şahsi fikrim ne kadarda kendi çapımızda bi bilgimiz varsa sonuç itibari ile makina mühendisi değiliz siz daha iyi bilirsiniz
POYRAZLI SALİH link=topic=3302.msg48027#msg48027 date=1213292875' Alıntı:
bu yorumları muhalefet olarak düşünmüyorsundur inşallah bu sadece şahsi fikrim ne kadarda kendi çapımızda bi bilgimiz varsa sonuç itibari ile makina mühendisi değiliz siz daha iyi bilirsiniz
teknikte muhalefet olamaz...teknikte doğru ve yanlış vardır , ara değeri yoktur .. makina mühendisi olupta her şeyi bilemezsin .. bazen fikirlerimizi beyan ederiz .. eleştirilere teknik kişiler her zaman uyumlu bakar . hatalarını görmek için salih kardeşim...
 
Ynt: mf 8480 4*4

atilla link=topic=3302.msg48180#msg48180 date=1213302442' Alıntı:
teknikte muhalefet olamaz...teknikte doğru ve yanlış vardır , ara değeri yoktur .. makina mühendisi olupta her şeyi bilemezsin .. bazen fikirlerimizi beyan ederiz .. eleştirilere teknik kişiler her zaman uyumlu bakar . hatalarını görmek için salih kardeşim...

eleştirilere teknik kişiler herzaman uyumlu bakar sihirli bir kelime

teşekkürler abi
 

Ynt: mf 8480 4*4

bitirimedirne link=topic=3302.msg48650#msg48650 date=1213381971' Alıntı:
tekerleklerin boyu büyüdümü tekerlek kalın olacağından toprakla daha fazla temaz eder ve pullukta daha iyi çeker ama normalde ağırlık ilavesi yapmazk ister diye düşünüyorum

lastiğingeniş olması herzaman iyi olamaya bilir
TD95D lerin lastikleri aşırı geniş patinaj çekme olasılığı düşük olduğu için zamanla arıza verir, yakıt artar çekiş düşer kısacası motor hantallaşır
 

Benzer Konular