mf 5713s vs john deere 6120m 2020

Lütfen yapalım hocam
https://www.deere.com.tr/assets/publications/index.html?id=2e66e9ed#24 , motor grafiği.
MF 5713 S , 1000-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm motor anma gücünde , max ,130 hp , 545 n.m. tork .
Dyna^6 şanzımanın 1600-1900 rpm aralığındaki 300 rpm zamanlama kayıpları gayet uyumludur.
JD 6120 M , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , ek güç üretimiyle 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 2100 rpm anma gücü , nominal 90 kw , ek güç üretimiyle 107 kw .
24*24 powershift kademeler, 1700-2100 rpm aralığındaki 400 rpm zamanlama kayıpları gayet uyumludur.
MF 5612S yazılım sonrası 105 kw , 600 n.m. tork traktörün kuru sürümde 7 km/h hızla , 5 14" pulluk çekebildiğini gördük.
Sisu motor yazılım sonrası yakıt pompası istekleri olabiliyor. Kumsal arazide yazılım isteği fazla olmaz , MF traktör patinaj sevdiğinden en tavlı zamanı gözetler. :)
Ek güç üretimi bulunmuyor, zor arazide 6 km/h hızla pulluk çekmek için yazılım gerekebilir.+100 n.m. tork ihtiyaç olabilir.
JD 6120 M , ek güç üretiminde sabit tork aralığının boyunu arttırıyor, tork artışı bulunmuyor.
Anma gücü tercihi 2100 rpm devire çekilmiş , 1900 rpm deviri fazla kullanan şoför şaşırabilir , şoför yüksek devir tercihi yapıyoruz diye fazla yakıyoruz hissine kapılabilir.
Şoför Fordcu ise yaşadık yani Ford' ların anma gücü 2100 rpm devirde bulunur. Maviye boyayıp binebiliriz. :D
 
https://www.deere.com.tr/assets/publications/index.html?id=2e66e9ed#24 , motor grafiği.
MF 5713 S , 1000-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm motor anma gücünde , max ,130 hp , 545 n.m. tork .
Dyna^6 şanzımanın 1600-1900 rpm aralığındaki 300 rpm zamanlama kayıpları gayet uyumludur.
JD 6120 M , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , ek güç üretimiyle 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 2100 rpm anma gücü , nominal 90 kw , ek güç üretimiyle 107 kw .
24*24 powershift kademeler, 1700-2100 rpm aralığındaki 400 rpm zamanlama kayıpları gayet uyumludur.
MF 5612S yazılım sonrası 105 kw , 600 n.m. tork traktörün kuru sürümde 7 km/h hızla , 5 14" pulluk çekebildiğini gördük.
Sisu motor yazılım sonrası yakıt pompası istekleri olabiliyor. Kumsal arazide yazılım isteği fazla olmaz , MF traktör patinaj sevdiğinden en tavlı zamanı gözetler. :)
Ek güç üretimi bulunmuyor, zor arazide 6 km/h hızla pulluk çekmek için yazılım gerekebilir.+100 n.m. tork ihtiyaç olabilir.
JD 6120 M , ek güç üretiminde sabit tork aralığının boyunu arttırıyor, tork artışı bulunmuyor.
Anma gücü tercihi 2100 rpm devire çekilmiş , 1900 rpm deviri fazla kullanan şoför şaşırabilir , şoför yüksek devir tercihi yapıyoruz diye fazla yakıyoruz hissine kapılabilir.
Şoför Fordcu ise yaşadık yani Ford' ların anma gücü 2100 rpm devirde bulunur. Maviye boyayıp binebiliriz. :D
Yakalamışken bende bir soru sorayım hocam tarla sürümünde pullukta veyahut kültivatör de kaç devirle gitmeliyim en az yakıt bölgesi kaç devirdir jd 5085m teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
https://www.deere.com.tr/assets/publications/index.html?id=2e66e9ed#24 , motor grafiği.
MF 5713 S , 1000-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm motor anma gücünde , max ,130 hp , 545 n.m. tork .
Dyna^6 şanzımanın 1600-1900 rpm aralığındaki 300 rpm zamanlama kayıpları gayet uyumludur.
JD 6120 M , 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , ek güç üretimiyle 1400-1700 rpm sabit tork aralığı , 2100 rpm anma gücü , nominal 90 kw , ek güç üretimiyle 107 kw .
24*24 powershift kademeler, 1700-2100 rpm aralığındaki 400 rpm zamanlama kayıpları gayet uyumludur.
MF 5612S yazılım sonrası 105 kw , 600 n.m. tork traktörün kuru sürümde 7 km/h hızla , 5 14" pulluk çekebildiğini gördük.
Sisu motor yazılım sonrası yakıt pompası istekleri olabiliyor. Kumsal arazide yazılım isteği fazla olmaz , MF traktör patinaj sevdiğinden en tavlı zamanı gözetler. :)
Ek güç üretimi bulunmuyor, zor arazide 6 km/h hızla pulluk çekmek için yazılım gerekebilir.+100 n.m. tork ihtiyaç olabilir.
JD 6120 M , ek güç üretiminde sabit tork aralığının boyunu arttırıyor, tork artışı bulunmuyor.
Anma gücü tercihi 2100 rpm devire çekilmiş , 1900 rpm deviri fazla kullanan şoför şaşırabilir , şoför yüksek devir tercihi yapıyoruz diye fazla yakıyoruz hissine kapılabilir.
Şoför Fordcu ise yaşadık yani Ford' ların anma gücü 2100 rpm devirde bulunur. Maviye boyayıp binebiliriz. :D

Yani yazılımsız hangisi yaş zeminde iyi gider kıyaslamaya tr 6 130 u da ekler misiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin

Yani yazılımsız hangisi yaş zeminde iyi gider kıyaslamaya tr 6 130 u da ekler misiniz
TR6 130 , max 142 hp , 576n.m. tork , %42 tork yedekli motor verileri kataloglarında görünüyor.
Motor başlangıç torkları ile tork artış grafiği aralarında farklar var.
Çamur zeminde motor başlangıç eğrileri en çok tutulan Fiat 66 S serisi, bir tık benzeri Same Explorer , Ford,
Grafiklerin eğimleri arasında farklar bulunuyor,
5713S in tork eğrisi , Explorer serisine yakın özellik taşıyor.
JD 120 M in tork eğrisi yumuşak bir yay şekli taşıyor.
Tork azalış yüzdesi biraz daha fazla olan daha çabuk vites düşme eğiliminde olacaktır.
Alman traktörleri genelde yaş zemin traktörüdür.
Fendth 828 Vario , çamurda süper gider, zor kuru zeminde ise lastikleri cantta döndürür.
 

Benzer Konular