Mf 4708 şanzuman yag fazla isinmasi yardim.


Herkese hayirli isler.akrabamda mf 4708 orjinel kepceli traktoru var.piyasaya hergun 8 10 kamyon hayvan tersi yukluyor.son 1 2 aydir sanzuman yag cok isiniyor servis de cözum bulamadi.basina gelen varmi yada tavsiye edebileginiz servis varmi tesekkurler.
 
Şanzıman yağ sıcaklığı 70 C derece olmalıdır.
Bazı traktör modellerinde şanzıman yağ soğutucu da bulunmamaktadır.
Traktörün kısa süreli işlerde çalışacağı ön görüsüne göre dizayn tercihleri vardır.
Şanzıman yağ soğutucu yoksa sisteme eklenebilir.
Şanzımandan gelen boruya Renault 12 TSW arabaların sıcaklık ölçer , termometresi takılabilir.
70 C sıcaklıkta çalışması test edilebilir.
Bir diğer husus , şanzımanda hava alma deliği bulunması iyidir.
Bu deliğe boru geçirilip, ucu korunaklı olacak şekilde kabinin bir kenarına monte edilebilir.
Yıkama, su ve toz alma durumlarından şanzıman yağı korunmuş olur.
Eski nesil traktörlerde şanzıman yağ miktarları genelde 1 teneke civarları iken
yeni modellerde 3 teneke civarları oluyor , 10 tonluk damperli römorka yağ miktarları yetiyor.
Kısa süreli işlerde yağın ısınması uzun zaman aldığından kullanımda sıkıntı çıkarmıyor.
Powershift şanzımanların hepsinde yağın ısınması gerekiyor.
Harici iç yağ pompası olan modellerde yağı ısıtır.
Hidrolik tazyik sübabının yapısından kaynaklı ısınmalarda olabilir.
 
Herkese hayirli isler.akrabamda mf 4708 orjinel kepceli traktoru var.piyasaya hergun 8 10 kamyon hayvan tersi yukluyor.son 1 2 aydir sanzuman yag cok isiniyor servis de cözum bulamadi.basina gelen varmi yada tavsiye edebileginiz servis varmi tesekkurler.
Hocam bende bir çok sıkıntı yaşıyorum arka hidrolik kaldırma indirme sorunu hiç yaşadın mı sen
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt