3085 ve Td85 test ve saha verileri aynı, büyük sınıftada fark edeceğini sanmam.Şoför ekipman farkı olabilir.
Katalog verilerinden beygir gücü ve tork değerlerine bakarsınız, net veriler olmasada fikir verir.
3085 phantomla td85 bence olmaz o iş
3085 ve Td85 test ve saha verileri aynı, büyük sınıftada fark edeceğini sanmam.Şoför ekipman farkı olabilir.
Katalog verilerinden beygir gücü ve tork değerlerine bakarsınız, net veriler olmasada fikir verir.
3085 phantomla td85 bence olmaz o iş
Guzel tespit etmissiniz. 4700 serisi istenileni vermiyor. Kullanicilara hayal.kirikligina ugratiyor saglamlik konusuna hic girmemek.gerekir. videolar benimdir. Gorundugu uzere. 3 piston.comman railde olsa. Eski duzen susuz 4 pistona yetisemiyor
4700 düşünenler bir süre daha bekleyip yeni gelecek olan 5708-5709 serisinide düşünebilir. 4708 ve 4709'la aynı güç aralığına sahip yine 3 pistonlu bir seri. Ama dyna 4 şanzımana sahip ve tork değerleri çok yüksek görünüyor.
4709- 95 hp / 350 nm tork
5709- 95 hp / 405 nm tork
5430- 92 hp / 380 nm tork
5700 sl mi düz 5700 mü?
Global seri 5700 ler manuel vites.
claas'a 8/18 ünsüz atiyorum..
18 kmh ile gidiyor..
beni bile üstünden atıyor
selamlar millet..
konu böyle mahvolunur
başkanım dedim madem sallayacam..Aleyküm selam, o kadar tarama yapmış olmama rağmen , veriler böyledir ama tarlaya bakalım diyorum, topu taca atıyorum.Millete şaşıyorum, en ufak tepkide motor karakteri, çekişi, ölçüleri, hepsiyle oynuyorlar.Eski modellerin ne olduğunu da paylaşıyorum.Bu kadar sallanmaz.Herkes aynı arazide çalışmıyor.
Bu 4708 mi 4709 mu?Ön kepçede nasıl kullanışlımı?Ekli dosyayı görüntüle 21838
Şuan 100 saate geldi gayet memnunum pullukta da çok seri 4lü 12 de 10 km hız
5.li 12 de 8-9 km hız ile tam şase çekiyor yakıtı dekara 2 ile 1.5 arası değişiyor