Videoki valf fren için uygun değil başta kullanışlı değil 2.si boş yere damper çıkışı işgal edecek 3 su fren gücünü hızını ayarlamak çok zor 4.su damper işgal etmeden seri bağlamak isteseniz motorun hidrolik debisiyle uyumlu değil.
Bu işi yapacak hazır valfler var zaten oldukça zahmetsiz bi şekilde ve güvenli şekilde ekleyebilirsin bu özelliği. New holland td t5 t5000 serisinde kullanılan valfi satın alıp gerekli bağlantılari yaparak temiz bi işçilikle uygulamanızi öneririm. Normal bi valfi modifiye etmek zor ve tehlikeli. Orjinal td valfini veya uygun debideki valfi alıp phantomun damper valfi hattına seri bir şekilde bağlayıp fren tetiklemesini de üst fren merkezinden sağ veya sol alt fren pistonuna giden yağ borusuna T bağlayarak alacaksınız. Römork frenini açıp kapatmak içinse o T den yeni merkeze giden boruya küçük vana koyarak yapacaksıniz istenirse düğmeli vana da konabilir. Bu valf fren için ayar yapmaya da izin veriyor maksimum fren gücü gibi normal valfler yaparsan 15 gazda bastığın frenle 20 gazdaki frenleme farklı olacak.