By kuyucakli_26 at 2009-07-01
By kuyucakli_26 at 2009-07-01
By kuyucakli_26 at 2009-07-01
By kuyucakli_26 at 2009-07-01
By kuyucakli_26 at 2009-07-01
By kuyucakli_26 at 2009-07-01
evet benimde dikkatimi çekti. var. bende 265 s e koymayı düşünüyom bakalım hayırlısı._MeLiH_ link=topic=23394.msg191491#msg191491 date=1246560734' Alıntı:Ağa Turboda Var Heralde Bunda ?
turbo taktıktan sonra motor ısısı yükselecektir şahsen ben taktırmamnailyetek link=topic=23394.msg191493#msg191493 date=1246561122' Alıntı:evet benimde dikkatimi çekti. var. bende 265 s e koymayı düşünüyom bakalım hayırlısı.
samsunbafra link=topic=23394.msg191495#msg191495 date=1246561269' Alıntı:turbo taktıktan sonra motor ısısı yükselecektir şahsen ben taktırmam
bu teknik bir konu ama ben ısnmanın nedenini sorabilirmiyim? ben ce ısınmadan ziyade yağ eksitecektir. onuda radyatörün ününe yerleştirecekleri yağ soğutma radyatörü ile çözeceklerine inanıyorum. şu an benim traktörümün gömlek ve pistonları 398 in aynısı oldu aynı zamanda ana kollar ve yataklarda aynı, birtek yakıt pompasının mazot püskürtme ayayrları 265 in bg.ne göre o da zaten ani yüksek gaz verip bıraktığım zaman motor rolantiye düşünce önce stop edcek gibi oluyo ve sonra toparlıyo. ama yinede turbo koymadan belli olmaz . şahsi görüşüm.saygılar.samsunbafra link=topic=23394.msg191495#msg191495 date=1246561269' Alıntı:turbo taktıktan sonra motor ısısı yükselecektir şahsen ben taktırmam
ısınmanın nedeni mazot pompasının basıncı yükselecek haliyle fazla yanma olacaktır ve turbonun mili yağlamayı karterden gelen yağla alıyor ve tekrar ısısı yükselmiş yağ kartere geri gidiyornailyetek link=topic=23394.msg191510#msg191510 date=1246563682' Alıntı:bu teknik bir konu ama ben ısnmanın nedenini sorabilirmiyim? ben ce ısınmadan ziyade yağ eksitecektir. onuda radyatörün ününe yerleştirecekleri yağ soğutma radyatörü ile çözeceklerine inanıyorum. şu an benim traktörümün gömlek ve pistonları 398 in aynısı oldu aynı zamanda ana kollar ve yataklarda aynı, birtek yakıt pompasının mazot püskürtme ayayrları 265 in bg.ne göre o da zaten ani yüksek gaz verip bıraktığım zaman motor rolantiye düşünce önce stop edcek gibi oluyo ve sonra toparlıyo. ama yinede turbo koymadan belli olmaz . şahsi görüşüm.saygılar.
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
MF 285s 4x4 hakkında teknik bilgi ve yorum | 4 | 3K | |
O | Saati tartışma konusu olan mf 285 | 27 | 3K |
H | Mf 285s çift çıkış damper valfi (kit) | 3 | 1K |
H | mf 285s kurtağzı ön agırlık | 0 | 2K |
H | MF 285s PULLUK ÖNERİSİ | 7 | 3K |
Mf 285 4x2 ön lastik büyütme yardım | 12 | 8K | |
E | mf 285 s | 6 | 2K |
S | Mf 398 - Mf 188 - Mf 285 Serileri Sanzuman Yaği | 4 | 4K |
G | Öneri lütfen! Mf285- Steyr8073 - Fiat640 | 48 | 5K |
MF 285 S hakkında yardım | 9 | 3K | |
R | mf 285-mf 285s | 30 | 12K |
Mf 285s e patlatma tavsiyesi | 12 | 2K | |
S | Mf 285 bagimsiz 4 cikis uygulamasi | 23 | 9K |
K | Mf 285 s | 0 | 845 |
Mf 1984 285 hidrolik sorunu | 8 | 4K |