mf 285-mf 285s


85-91 arası 8*2 vites, çift baskı kuyruk mili,yarım hidrolik direksiyon,yağlı fren, debriyaj aşırı sert,
91-95 arası 12*4 vites, yarım beyin damper çıkışı, debriyaj orta sert
96 ilk yarısı bağımsız kuyruk mili, ikinci yarısı normal çift baskı kuyruk mili,
97 bağımsız kuyruk mili,tam beyin direksiyon ve 2 li damper çıkışları. debriyaj yumuşaktır.
Motorlar hepsinde aynı 248 ci; 4087 cc atmosferik 76 hp 300 n.m. dir.Hidrolik kapasite 1650 kg dır.
Turbo takarsanız 325 n.m. motor torku olur.

Turbo kaç hp artış sağlar
 
85-91 arası 8*2 vites, çift baskı kuyruk mili,yarım hidrolik direksiyon,yağlı fren, debriyaj aşırı sert,
91-95 arası 12*4 vites, yarım beyin damper çıkışı, debriyaj orta sert
96 ilk yarısı bağımsız kuyruk mili, ikinci yarısı normal çift baskı kuyruk mili,
97 bağımsız kuyruk mili,tam beyin direksiyon ve 2 li damper çıkışları. debriyaj yumuşaktır.
Motorlar hepsinde aynı 248 ci; 4087 cc atmosferik 76 hp 300 n.m. dir.Hidrolik kapasite 1650 kg dır.
Turbo takarsanız 325 n.m. motor torku olur.

Hocam sen nasıl bir şeysin böyle nasıl bir ustasın yav helal olsun sana memlekete senin gibiler lazım.
 
85-91 arası 8*2 vites, çift baskı kuyruk mili,yarım hidrolik direksiyon,yağlı fren, debriyaj aşırı sert,
91-95 arası 12*4 vites, yarım beyin damper çıkışı, debriyaj orta sert
96 ilk yarısı bağımsız kuyruk mili, ikinci yarısı normal çift baskı kuyruk mili,
97 bağımsız kuyruk mili,tam beyin direksiyon ve 2 li damper çıkışları. debriyaj yumuşaktır.
Motorlar hepsinde aynı 248 ci; 4087 cc atmosferik 76 hp 300 n.m. dir.Hidrolik kapasite 1650 kg dır.
Turbo takarsanız 325 n.m. motor torku olur.
Hocam bizde 95 model vardı bağımsız kuyruk mili yarim hidrolik direksiyon
 
85-91 arası 8*2 vites, çift baskı kuyruk mili,yarım hidrolik direksiyon,yağlı fren, debriyaj aşırı sert,
91-95 arası 12*4 vites, yarım beyin damper çıkışı, debriyaj orta sert
96 ilk yarısı bağımsız kuyruk mili, ikinci yarısı normal çift baskı kuyruk mili,
97 bağımsız kuyruk mili,tam beyin direksiyon ve 2 li damper çıkışları. debriyaj yumuşaktır.
Motorlar hepsinde aynı 248 ci; 4087 cc atmosferik 76 hp 300 n.m. dir.Hidrolik kapasite 1650 kg dır.
Turbo takarsanız 325 n.m. motor torku olur.
Hocam 300n.m. tork 1500 devirde elde edilen tork mu?
 
Turbo 10-15 beygir arttırıyor ama turboyla intercoolde uygulanması lazımki tam randıman olsun. Turbo demek 2-3 senede motora rektefiyeye sokacağım demek

Turbo niteliğine göre %15-20 güç artışı %10 tork artışı sağlıyor.Yüksek rakımlı ortamlarda oksijen az olduğu için kullanılması elzem lazım, bir şey. Ayrıca motor sıkıştırma oranları atmosferik ve turbolu motorlarda aynı, sadece pistona biraz daha fazla oksijen vermiş oluyoruz.
Yabancı videolarda 1970 model 6 silindirli motorların revizyonunda dahi kullanılıyor, ayarları düzgün yapmak gerekiyor, malzeme dayanımı düşünülürse ortalama ayarlar iyi olur, limitler zorlanırsa zayıf noktaların patlayacağı açıktır.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt