Teşekkür ederimKöyümüzde biri yıllar önce mf 265 e mf 285 rektefye si yaptırmıştı.yıllarca da kullanıldı.285 ferguson ada 185 lik rektefye şu yapıldığını biliyorum.
Yakıtın artması sorun oluşturmaz tabi aşırı oranda artmazsa,ayrıca motor balyada çalışacak süper radyatör düşünüyoruzPiston çapları büyütülerek güç artırımı sağlanabilir .Ustanizla bi gorusun...yakıtta bu orantida artar.
Önerebileceğiniz bir usta varmı memleketinizi bilmiyorum fakat iç anadolu tercihimPiston çapları buyurse bloğun genişlemesi gerekir.buda çok ince bi iş ister.ufak Bi dengesizlikte yağ yakar kompresor görevi tutmaz.iyi bir ustanın elinden geçmesi lazım
Lda + hidrojen yakıt sistemi de olsa baya farkeder285 de olduğu gibi ara şanzıman koydur biraz uzar motor çelik pistpn ve turbo taktır ayrıca arka lastikleri radyal tak farkı fazlasıyla hissedersin.
Ne yazıkki mazot pompası buna uyumlu deyil.[emoji1] [emoji1]Lda + hidrojen yakıt sistemi de olsa baya farkeder
277 ye falan takılıyor diye biliyorum . Pompaları farklimiNe yazıkki mazot pompası buna uyumlu deyil.[emoji1] [emoji1]
Sent from my GT-I9190 using TrakKulüp mobile app
Goldların pompa farklı onlara takılıyor burada taktıran oldu277 ye falan takılıyor diye biliyorum . Pompaları farklimi
Dediğiniz şeyler çok hoş gerçekten peki naliyet olarwk bunlar bana neye varır bir tahmininiz varmı ayrıca traktör balya cevirecek haşpaylı285 de olduğu gibi ara şanzıman koydur biraz uzar motor çelik pistpn ve turbo taktır ayrıca arka lastikleri radyal tak farkı fazlasıyla hissedersin.
Bak bunu ilk duydum ☺ açıklarmısınız biraz tam olarak ne oluyorLda + hidrojen yakıt sistemi de olsa baya farkeder
Teşekkür ederim çok açıklayıcı biz açıkçası elimizdeki traktörü hem yaptırıp hemde balya için uygun bir traktör haline cevirmeyi düşünüyoruz, ayrıca yaptırmışkrn ne oluyosa işte dediklerinizden ekleme yapıp güç artırımı istiyoruzRevizyon sırasında ısrarla 5 segmanlı piston kullanın, 236 serisi motoru 248 blok ölçülerine çevirmeyiniz, yani 285 e çevirmeyin, bu sadece hızlı revizyon denen gömlek değişimi sırasında blok bozulması sonucunda mecburiyetten yapılır, ben yaptırdım, mazot pompa ayarı 236 blok motora göre yani 265 e göre. Piston ve gömlekler 248 blok ölçülerinde duman problemi ve çabuk bayılma sorunu var.
Teşekkür ederim çok açıklayıcı biz açıkçası elimizdeki traktörü hem yaptırıp hemde balya için uygun bir traktör haline cevirmeyi düşünüyoruz, ayrıca yaptırmışkrn ne oluyosa işte dediklerinizden ekleme yapıp güç artırımı istiyoruz
Pompa ayarını da 285 e göre ayarlama yaptirsaniz güç artip duman atma ve bogulma azalmaz mi?Revizyon sırasında ısrarla 5 segmanlı piston kullanın, 236 serisi motoru 248 blok ölçülerine çevirmeyiniz, yani 285 e çevirmeyin, bu sadece hızlı revizyon denen gömlek değişimi sırasında blok bozulması sonucunda mecburiyetten yapılır, ben yaptırdım, mazot pompa ayarı 236 blok motora göre yani 265 e göre. Piston ve gömlekler 248 blok ölçülerinde duman problemi ve çabuk bayılma sorunu var.
Pompa ayarını da 285 e göre ayarlama yaptirsaniz güç artip duman atma ve bogulma azalmaz mi?
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
H | Akü uyum sağlar mı mf 265 | 4 | 649 |
M | Steyr 768 mi mf 265mi alayim | 2 | 1K |
M | Mf 265 şarj dinamosu | 3 | 622 |
MF 265 hararet sorunu | 4 | 5K | |
K | Mf 265s hidrolik tam kaldirmiyor sebebi ne olabilir? | 12 | 3K |
Z | Mf 265 hidrolik sistem | 2 | 849 |
E | MF 266g ve 265s karsilastirma | 0 | 2K |
C | MF 265s hidrolik hassasiyeti | 13 | 3K |
Mf 265'ten Sökülmüş Gentrak Holset Turbo Set Ve Parçalar | 20 | 3K | |
S | Mf265s mi Başak 2073 sh mi | 2 | 3K |
Mf 265 mi türkfiat 640 mı | 5 | 3K | |
Mf 265s | 12 | 2K | |
Satılık 1990 mf 265 | 9 | 1K | |
E | MF 265s Motor Açma | 1 | 952 |
P | mf 265 s motorum var john deere 5403 tek çeker almayı düşünüyorum | 3 | 3K |