Ynt: Massey Ferguson 5400 serisi (5445) detaylı kabin içi resimleri
arkadaşlar yorumlar için tek tek teşekkür ederim. daha çok yeni traktör alışmaya çalışıyoruz.şuan 15 saatte. sadece yolda kullanıyorum arada. hesaplarıma göre yolda sattıgımız 3085 ten %30-40 daha ekonomik. 20 dekar tiller işi kalmıştı yağmurlardan giremedik. birkaç sabah daha don olursa deneme yapma imkanım olacak . benzinlik yanında dolu depoyla girip, tiller işi bitince tekrar dolduracağım.
@Erkan: Erkan anladığım kadarıyla kabinin amortisörlerle bağlı olduğu kare demirden bahsediyorsun. bu demir aynı zamanda hidrolik gergi kollarına bağlı. arka dingile alttan 4 tane büyük ongen kafalı civata ile bağlı. dediğin durumu araştırdım. 5400 ü olupta diskli pulluk kullanan yok. burda bir 5455 sahibi orjinal pottinger terradisc ve ünlü 4lü ağır tip dönerli kullanıyor. gevşeme yada kesme sorunu yok diyor. başka bir 5460 sahibi azim ağır tip disk tiller kullanıyor onda da sorun yokmuş. başka bir 5480 sahibi 5 li türkaysan ripper kullanıyor sorun yok dedi. aynı kişide 2 tane de 5435 var. onlar için de dikkat etmedik ama görünürde sorun yok dedi. ama en kesin kaynak yine insanın kendisi. en ağır malzememiz şuan disk tiller. yaza bol bol çalışacak. sorun olursa zaten söylerim, bari bizden sonra alacaklar bilgilensin. ben dikkat etmemiştim motoru alırken. hiç aklıma gelmedi bile. ama sen söyleyince neden gevşemesin dedim. dingilin üstüne koysalar daha iyi olacakmış gibi geldi bana. yan gergi kolları gevşek olupta sağa sola vurdurursa daha çabuk gevşer gibime geliyor. yoksa gerginken gevşetmesi biraz daha zor. ki gevşerse yapıştırıcı kırmızı contalar var onlardan sıkarız hayatta gevşemez. yeterki kesmesin.