Massey Ferguson 3660f alınır mı?

Agco 33 CTA , 3,3 lt motor .
76 kw, 102 hp , 405 n.m. tork. tork rezervi %30.
1000 rpm tork başlangıcı max torka yakın,
1300-1600 rpm sabit tork aralığı,
1800-2000 rpm sabit güç aralığı,
1900 rpm max güç tepesi,
1800 rpm en düşük yakıt devri.
1600 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri.
2300 rpm max çalışma devri bulunuyor.
Hidrolik kapasite üj ton ,
Debi 62 lt/dk , basınç 190 bar.
24*12 power shutle , 38 km/h son hızı var.

Ön yükleyicisi 1,5 ton kapasitede 2,9 metre kaldırma yüksekliği var.

Devir sabitleyiciyi 1900 rpm devire sabitleyip yük altında motoru 1800 rpm devirle sürmek ister , özellikle pullukta , tillerde , su basmada v.s.
2300 rpm devirden sonra yol yakıtı aşırı artacaktır,
Yolda da aynı şekilde 1900 rpm devire sabitlenip yük taşıyabilir.
Eski nesil 3655 modelin yakıt diyagramında ,
1200-1900 rpm arası en yakıt devri ve 1300 rpm en düşük yakıt noktası varken bu modelde bulunmuyor.

Tek devir kuyruk mili olan ve en az yakıt devri olan motora benzemiş.
Aktif operatörlük devirleri olarak 1600-1900 rpm aralığını kullanmak iyi görünüyor, buçuk vites değişimleri yapılabilir.

Kuyruk mili 540 rpm 1938 rpm motor devrinde çok hassas yerleştirilmemiş,
540E , 1640 rpm de aynı şekilde konum uyumsuzluğu vardırlar.
Motor haritasına göre 1850 ve 1600 rpm de 540 devir konumlanmalıydı.
Hatta sadice 540 ve 1000 rpm kuyruk mili tercihi yapılabilirmişti.

Eco 40 yol vitesinde motor devri 1900 rpm olmalıydı.
1900 rpm motor devir kullanımında 35 km/h hızda gidebilir.
Eco 35 yol hızı var olarak görebiliriz.

Motorun zamanlama kayıplarına baktığımızda ;
1600 rpm sabit güç aralığı devir sonu , 1900 rpm max güç tepesi , 300 rpm 'dir.
Böyle kısa zamanlamalı motorlarda
SDF nin yaptığı gibi 3 bölücülü powershift vites kullanılabilir.
Kademesiz şanzımanda motorun tepkiselliği iyi olur.
Çamur zeminlerde traktör tepkiselliği tork rezervlerinin tercihi ortanca seviye tercih edildiğinden sempatik görünmüyor.
Bahçe içinde toprak işleme yapacak, kasa yükleyecek, ot biçecek ama ot bağlarken ekonomik devir kullanmayacak motor tipi görüyoruz.

Moturu 1900 rpm devire sabitleyip tapagaz giden JD sürücüsüne göre traktör olarak gördük.
Motor haritasını bilmeden sürecek kişilerin adaptasyon süreci uzun zaman alabilir, ves selam.
 
Bence almak büyük kumar olur parça sıkıntısı yaşatabilir özellik bakımından shuttle yok diye biliyorum benim tavsiyem
T4050 almak daha mantıklı 98hp 398 tork hem arıza durumunda parçasına rahat erişilebilir hemde buçuk dahil daha fazla vites seçenegi var shuttle da var dönme çapıda daha yüksektir muhtemelen tam bahçe için ideal
 
Ferguson ise koy sepete gözü kapalı alırım.
Sürüş niteliklerini ve göze görünen özelliklerini belirttik.
Kullanıcı iseniz yakar, çeker konusunda bilgi verir misiniz.
Bir litre mazotla ne kadar yol gider?
Bir saatlik ortalama bir çalışmada ne yakıyor?
NH TN95FA modelden ne kadar az yakıyor.
İlanlarda bir tane görünüyor, fiyatı uygun mudur?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Bence almak büyük kumar olur parça sıkıntısı yaşatabilir özellik bakımından shuttle yok diye biliyorum benim tavsiyem
T4050 almak daha mantıklı 98hp 398 tork hem arıza durumunda parçasına rahat erişilebilir hemde buçuk dahil daha fazla vites seçeneği var shuttle da var dönme çapıda daha yüksektir muhtemelen tam bahçe için ideal
NH T4.95F serisinde , 71 kw , 398 n.m. tork
1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
Tork rezervleri %35 civarlarında.
Kuyruk mili 540 devir konumlamaları ,
1535 rpm ve 1958 rpm de bulunuyor.
Pulluk sürümüne girdiğimizde motor devri 1600 rpm ve 2100-2200 rpm devir kullanmak gerekir.
NH 'da eksik gördüğümüz tasarım detayı Ford karakteristiğinden biraz uzaklaşma var gibidir.
Eski nesil traktörlerde olduğu gibi 1700 rpm ve 2100 rpm devirden farklı devirler kullanabiliyor.
T4.95F modelde kuyruk mili 540 devir 2100 rpm devire konumlanması gerekirdi.
Sabit güç aralığı devrinin orta kısımlarında max güç daha hissedilir, olur.
Ani yüklenmeler yaşadığımızda motorun güçten kesilmesi için elimizde 200 rpm devrimiz olur.
Fiat 7056 traktörde 2198 rpm de 540 kuyruk mili kullanmak kullanışlı oluyordu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafaşahin
Bence almak büyük kumar olur parça sıkıntısı yaşatabilir özellik bakımından shuttle yok diye biliyorum benim tavsiyem
T4050 almak daha mantıklı 98hp 398 tork hem arıza durumunda parçasına rahat erişilebilir hemde buçuk dahil daha fazla vites seçenegi var shuttle da var dönme çapıda daha yüksektir muhtemelen tam bahçe için ideal
3660 serisinde suhutle opsiyonel olarak bulunmakta ilanda bı tane var ful paket ama saat 4500 fazla ve dediğiniz parça sıkıntısı var o yüzden almak bana mantıklı gelmedi t4050 dediğiniz makina çok başka bir traktör temizi bulmak zor bulsan da uçuk fiyatlar isteniyor ama her halükarda t4050 daha iyi bir seçim
 
Agco 33 CTA , 3,3 lt motor .
76 kw, 102 hp , 405 n.m. tork. tork rezervi %30.
1000 rpm tork başlangıcı max torka yakın,
1300-1600 rpm sabit tork aralığı,
1800-2000 rpm sabit güç aralığı,
1900 rpm max güç tepesi,
1800 rpm en düşük yakıt devri.
1600 rpm tork,güç çizgisi kesişim devri.
2300 rpm max çalışma devri bulunuyor.
Hidrolik kapasite üj ton ,
Debi 62 lt/dk , basınç 190 bar.
24*12 power shutle , 38 km/h son hızı var.

Ön yükleyicisi 1,5 ton kapasitede 2,9 metre kaldırma yüksekliği var.

Devir sabitleyiciyi 1900 rpm devire sabitleyip yük altında motoru 1800 rpm devirle sürmek ister , özellikle pullukta , tillerde , su basmada v.s.
2300 rpm devirden sonra yol yakıtı aşırı artacaktır,
Yolda da aynı şekilde 1900 rpm devire sabitlenip yük taşıyabilir.
Eski nesil 3655 modelin yakıt diyagramında ,
1200-1900 rpm arası en yakıt devri ve 1300 rpm en düşük yakıt noktası varken bu modelde bulunmuyor.

Tek devir kuyruk mili olan ve en az yakıt devri olan motora benzemiş.
Aktif operatörlük devirleri olarak 1600-1900 rpm aralığını kullanmak iyi görünüyor, buçuk vites değişimleri yapılabilir.

Kuyruk mili 540 rpm 1938 rpm motor devrinde çok hassas yerleştirilmemiş,
540E , 1640 rpm de aynı şekilde konum uyumsuzluğu vardırlar.
Motor haritasına göre 1850 ve 1600 rpm de 540 devir konumlanmalıydı.
Hatta sadice 540 ve 1000 rpm kuyruk mili tercihi yapılabilirmişti.

Eco 40 yol vitesinde motor devri 1900 rpm olmalıydı.
1900 rpm motor devir kullanımında 35 km/h hızda gidebilir.
Eco 35 yol hızı var olarak görebiliriz.

Motorun zamanlama kayıplarına baktığımızda ;
1600 rpm sabit güç aralığı devir sonu , 1900 rpm max güç tepesi , 300 rpm 'dir.
Böyle kısa zamanlamalı motorlarda
SDF nin yaptığı gibi 3 bölücülü powershift vites kullanılabilir.
Kademesiz şanzımanda motorun tepkiselliği iyi olur.
Çamur zeminlerde traktör tepkiselliği tork rezervlerinin tercihi ortanca seviye tercih edildiğinden sempatik görünmüyor.
Bahçe içinde toprak işleme yapacak, kasa yükleyecek, ot biçecek ama ot bağlarken ekonomik devir kullanmayacak motor tipi görüyoruz.

Moturu 1900 rpm devire sabitleyip tapagaz giden JD sürücüsüne göre traktör olarak gördük.
Motor haritasını bilmeden sürecek kişilerin adaptasyon süreci uzun zaman alabilir, ves selam.
Yazdığınız bilgiler ne kadar bilgili olduğunuzu gösteriyor çoğu insan kulaktan dolma bilgilerle konuşur kendi motorunu över ama siz donanımsal ve tekniksel bütün özelliklerini karşılaştırmışsınız gerçekten sizi tebrik ediyorum traktöre gelirsek bana almak pek mantıklı gelmedi parça sıkıntısı var ve 3 silindirli bunlar bı araya geldiğinde sıkıntı oluyor bende şu anda Tümosan 52.100 var 2022 model 380 saate gün yüzü görmedim her gün arza değişmeyen yeri kalmadı kovanlardan tut 2 ye bölmeye kadar yazsam roman olur onun için sıkıntısız bir traktör arayışına girdim son zamanlarda landini REX 100 New Holland td4.90b veya td4.100f arasında kaldım nasip olursa değiştirmeyi düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
NH T4.95F serisinde , 71 kw , 398 n.m. tork
1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı bulunuyor.
Tork rezervleri %35 civarlarında.
Kuyruk mili 540 devir konumlamaları ,
1535 rpm ve 1958 rpm de bulunuyor.
Pulluk sürümüne girdiğimizde motor devri 1600 rpm ve 2100-2200 rpm devir kullanmak gerekir.
NH 'da eksik gördüğümüz tasarım detayı Ford karakteristiğinden biraz uzaklaşma var gibidir.
Eski nesil traktörlerde olduğu gibi 1700 rpm ve 2100 rpm devirden farklı devirler kullanabiliyor.
T4.95F modelde kuyruk mili 540 devir 2100 rpm devire konumlanması gerekirdi.
Sabit güç aralığı devrinin orta kısımlarında max güç daha hissedilir, olur.
Ani yüklenmeler yaşadığımızda motorun güçten kesilmesi için elimizde 200 rpm devrimiz olur.
Fiat 7056 traktörde 2198 rpm de 540 kuyruk mili kullanmak kullanışlı oluyordu.
T4.95f bence güzel traktör ama temizini bulmak lazım çok uçuk fiyatlar isteniyor ben bu ara bunun bı eski modeline yani tn95fa 2006 model olanı almayı düşünmüştüm ama gördüğüm kadarıyla model çok düşük ve parçaları gerçekten çok pahalı ve ilk power suhutle traktörler den bunlar da arza ortaya çıkartır diye düşündüm hem sıfır traktör verip 2006 model almak pek mantıklı gelmedi

şu an misali temiz bir T4 denk gelse fiyat çok uçuk olmasa düşünmeden alırım kalite güç özellik konfor herşey var traktörde
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

T4.95f bence güzel traktör ama temizini bulmak lazım çok uçuk fiyatlar isteniyor ben bu ara bunun bı eski modeline yani tn95fa 2006 model olanı almayı düşünmüştüm ama gördüğüm kadarıyla model çok düşük ve parçaları gerçekten çok pahalı ve ilk power shutle traktörler den bunlar da arza ortaya çıkartır diye düşündüm hem sıfır traktör verip 2006 model almak pek mantıklı gelmedi.
şu an misali temiz bir T4 denk gelse fiyat çok uçuk olmasa düşünmeden alırım kalite güç özellik konfor herşey var traktörde
MF 3655 in motor haritası bize daha kullanışlı duruyor.
NH T4 100 F modelde çekişten yana sıkıntı olmaz ama
TK100 modelde 44 bacak tiller ile motor 2100 rpm devirde çalışıyordu.
Hafif toprak işleme de küçük ekipman takılırsa yakıttan şikayet olur mu bilemiyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Arda.altekin

Benzer Konular