arkadaşım 188 ler zaten orjinal ara şanzımanlıdır ve bu seride 188 ispanyol bn türkiyede görmedim 165 175 ispanyol çok ama 185 188 ispanyol görmedim
2. si ara şanzımandan çift çeker şaft çıkışı alıyo ön defransiyel zaten olmak zorunda biyerde
büyük cermi dediğime gelince fransız modellerde bazı larında arkalar büyük cerlidir 398 arkası gibi büyükdür hatta hidrolik kolları nı taktığın arka defransiyel kovanında iki delik vardır 398 3085 3105 bunlara ve dediğim fransız 88 in arkasına bak aynı tiptir sanırım arkadasının 188 lik normal cerli olanlarından bunlarda bi kaç model var ön çekerler ve ön defransiyelleri farklı bi kaç tip var fransızlarda karnının altından gider şaft
hatta İngiliz 188 lerde çiftçeker şaftı yeni gold serileri gibi yandan gelir ön çeker lerdeki jant kapağı büyük deildir hollanda (coffenhaim) olanlarda defransiyel kapaklarında genelde MF arması fln var