168'leering 3 vitesli, 4 vitesli, 3 vitesli multi power Dört köşe Yağlı balata , yuvarlak ayrıca Fransız/Alman dört köşelerinde de kuru balata vardır. Kullandım, Aldım ve sattım.Fatih abi izninle ufak bi düzeltme yapayım 168 ve 175 236 motordur. 168'in ara şanzımanlı köşeli 4 vites, yuvarlak kovan olanlarıda var 3 vites ve ara şanzıman yoktur. 165 İspanyol nadir bulunur 236 motor, diğer 2 çeşit 165 212 ve 203 motorludur. 203 soldan eksoz dur yakıtı az olsada frenleri yapıdan dolayı sürekli kilitlenir. 158 ve 203 165 aynı motora sahiptir. 178/185/188 248 motor aynı görünsede ülkelere göre farklıdır ve 188 açık ara öndedir. Fransız üretimler ağır devir olup kolay kolay pati çekmez. 100 serisinde İngiliz tercih edilir
168'leering 3 vitesli, 4 vitesli, 3 vitesli multi power Dört köşe Yağlı balata , yuvarlak ayrıca Fransız/Alman dört köşelerinde de kuru balata vardır. Kullandım, Aldım ve sattım.
Valla helal olsun MF 100 Serisinin kitabini yazmissiniz
Bilgi icin tesekkürler
71 model 178
168 de 212 blok olanlar varmı ? Birde fransiz,ispanyol,ingiliz nasil anlasilir bildiklerini yazarsan sevinirim.Fatih abi izninle ufak bi düzeltme yapayım 168 ve 175 236 motordur. 168'in ara şanzımanlı köşeli 4 vites, yuvarlak kovan olanlarıda var 3 vites ve ara şanzıman yoktur. 165 İspanyol nadir bulunur 236 motor, diğer 2 çeşit 165 212 ve 203 motorludur. 203 soldan eksoz dur yakıtı az olsada frenleri yapıdan dolayı sürekli kilitlenir. 158 ve 203 165 aynı motora sahiptir. 178/185/188 248 motor aynı görünsede ülkelere göre farklıdır ve 188 açık ara öndedir. Fransız üretimler ağır devir olup kolay kolay pati çekmez. 100 serisinde İngiliz tercih edilir
Ona bişey dediğim yok. Düzeltme kasıt bazı arkadaşlar 168'i 212 motor olarak biliyor. Ben şunu merak ediyorum Fransız olanlarda 5 gösterge var 5. Gösterge ne işe yarıyor?168'leering 3 vitesli, 4 vitesli, 3 vitesli multi power Dört köşe Yağlı balata , yuvarlak ayrıca Fransız/Alman dört köşelerinde de kuru balata vardır. Kullandım, Aldım ve sattım.
168 212 blok duymadım görmedim ispanyol olanı varmı bilmiyorum. Şöyle bir durum var motor rektefiye yapılırken farklı çapta piston kullanılır örnek 212 165 motor yapılır 236 dengine getirilmeye uğraşılır 165 yerine 168 etiketi koyar. Arkadaş tamirciden 178 aldı aslı 175 tamirci söyledi satarken. 168 ve 188 Fransız olanların gaz pedalı daha ince ve deliklidir fren pedalı üçlüdür çamurluklar eklidir arkadan ve yandan bakınca belli olur ön tamponu sökülmediyse dökümdür. İngiliz olanlarda yandaki 165 68 vs yazısı düz Fransız ve Almanlarda tabak şeklinde çukurdur yanlışım varsa düzeltsinler168 de 212 blok olanlar varmı ? Birde fransiz,ispanyol,ingiliz nasil anlasilir bildiklerini yazarsan sevinirim.
168 212 blok duymadım görmedim ispanyol olanı varmı bilmiyorum. Şöyle bir durum var motor rektefiye yapılırken farklı çapta piston kullanılır örnek 212 165 motor yapılır 236 dengine getirilmeye uğraşılır 165 yerine 168 etiketi koyar. Arkadaş tamirciden 178 aldı aslı 175 tamirci söyledi satarken. 168 ve 188 Fransız olanların gaz pedalı daha ince ve deliklidir fren pedalı üçlüdür çamurluklar eklidir arkadan ve yandan bakınca belli olur ön tamponu sökülmediyse dökümdür. İngiliz olanlarda yandaki 165 68 vs yazısı düz Fransız ve Almanlarda tabak şeklinde çukurdur yanlışım varsa düzeltsinler
168 212 blok duymadım görmedim ispanyol olanı varmı bilmiyorum. Şöyle bir durum var motor rektefiye yapılırken farklı çapta piston kullanılır örnek 212 165 motor yapılır 236 dengine getirilmeye uğraşılır 165 yerine 168 etiketi koyar. Arkadaş tamirciden 178 aldı aslı 175 tamirci söyledi satarken. 168 ve 188 Fransız olanların gaz pedalı daha ince ve deliklidir fren pedalı üçlüdür çamurluklar eklidir arkadan ve yandan bakınca belli olur ön tamponu sökülmediyse dökümdür. İngiliz olanlarda yandaki 165 68 vs yazısı düz Fransız ve Almanlarda tabak şeklinde çukurdur yanlışım varsa düzeltsinler
Fren pedalının orada gri siyah etiketi duruyormu? Bi kere yuvarladık kovan gördüm harici alman mühürlü Fransız oluyor eskiden gurbetçiler çok getirmişBizdeki 168 Fransız Alman ''ALLEINVERTRIEB FÜR DEUTSCHLAND'' arka Dört Köşe kuru balata. 248 perkins motor ara şanzumanlı fren orta delikli gaz delikli egzoz sağda