Merhabalar,
Massey Ferguson 165 traktörümüzün yakıt hattını düzenleme kararı aldık. Eski yakıt hattı akünün ordan geçiyordu. Gereksiz yere uzundu. Filtrenin biri kabinin içinde kalıyordu. İkisini de bir yere toplamak için ikili filtre kapağı aldım. Mazot otomatiğinin içine de pislik doluyordu. Bunu engellemek için mazot otomatiğinin önüne filtre koyduk. Motorun sol tarafında marş motorunun üstü daha müsait olduğu için oraya konumlandırdık. Motor bloğuna civata ile sabitledik. Aldığımız ölçülere göre rekor ve hortumlar yaptırdık.
Daha önceki halinde ilk fitre hiçbir işe yaramıyormuş, filtreyi sökünce anladık. İlk fitre temiz, ikinci filtre de hep kirli çıkıyordu. Bunun nedeni ilk filtrenin bağlantılarının yanlış olmasıymış. Yakıt fitrenin içine dolduktan sonra süzülmeden ikinci filtreye geçiyormuş.
Önceki halinde yakıtın takip ettiği yol:
Depo>Mazot Otomatiği>Birinci Filtre>İkinci Filtre>Pompa
Şimdiki halinde yakıtın takip ettiği yol:
Depo>Birinci Filtre>Mazot Otomatiği>İkinci Filtre>Üçüncü Filtre>Pompa
Traktördeki gözlemlediğimiz ilk değişim olarak, eski haline göre daha çabuk marş alması ve gaz tepkimesi oldu gazı biraz daha iyi yiyor gibi geldi.
Massey Ferguson 165 traktörümüzün yakıt hattını düzenleme kararı aldık. Eski yakıt hattı akünün ordan geçiyordu. Gereksiz yere uzundu. Filtrenin biri kabinin içinde kalıyordu. İkisini de bir yere toplamak için ikili filtre kapağı aldım. Mazot otomatiğinin içine de pislik doluyordu. Bunu engellemek için mazot otomatiğinin önüne filtre koyduk. Motorun sol tarafında marş motorunun üstü daha müsait olduğu için oraya konumlandırdık. Motor bloğuna civata ile sabitledik. Aldığımız ölçülere göre rekor ve hortumlar yaptırdık.
Daha önceki halinde ilk fitre hiçbir işe yaramıyormuş, filtreyi sökünce anladık. İlk fitre temiz, ikinci filtre de hep kirli çıkıyordu. Bunun nedeni ilk filtrenin bağlantılarının yanlış olmasıymış. Yakıt fitrenin içine dolduktan sonra süzülmeden ikinci filtreye geçiyormuş.
Önceki halinde yakıtın takip ettiği yol:
Depo>Mazot Otomatiği>Birinci Filtre>İkinci Filtre>Pompa
Şimdiki halinde yakıtın takip ettiği yol:
Depo>Birinci Filtre>Mazot Otomatiği>İkinci Filtre>Üçüncü Filtre>Pompa
Traktördeki gözlemlediğimiz ilk değişim olarak, eski haline göre daha çabuk marş alması ve gaz tepkimesi oldu gazı biraz daha iyi yiyor gibi geldi.
Resimler ve ekler
-
IMG_20200422_210043.jpg886.5 KB · Görüntüleme: 205
-
IMG_20200422_210105.jpg951.6 KB · Görüntüleme: 181
-
IMG_20200422_210140.jpg1 MB · Görüntüleme: 164
-
IMG_20200422_225158.jpg883.1 KB · Görüntüleme: 155
-
IMG_20200427_164027.jpg1.2 MB · Görüntüleme: 147
-
IMG_20200427_164041.jpg1.1 MB · Görüntüleme: 144
-
IMG_20200427_164046.jpg1.2 MB · Görüntüleme: 139
-
IMG_20200427_164053.jpg975.9 KB · Görüntüleme: 181