203ler soldan eksoz, 212 sağdan eksoz 203ler 196..den 1968 kadar vardır. Ondan sonra 212 yuvarlak gelir 1971 sonuna kadar.1971 sonu köşeliler gelir ki hem fren hemde çekişi güzeldir ve alıcısı çok olur.203 ler ispanyol, fransız ve ingiliz olarak vardır ülkemizde iyisi ingilizdir. Ama 203 lerde genelde pilok çatalağı riski çok yüksekdir. Alırken ustanız iyi olmazsa zararınız 5000-6000 tl arasında olabilir. Bu sebeple uzak durulması gerekir. 203lerde rampa aşağı yükle inerken buzda kayarmış hissi verir insana. 165in 236 motorlusu yoktur . 236 motor olanlar 168 ve 178 liklerdir. 248 motor olanlar 185 ve 188 dir. Tutulanlar 165 köşeli olanları ki 1972 ve 1976 model olanları çok az satılır ama bilen hemen alır köpek gibi çifte gider.Yakıt ise arazinin yapısına çift derinliğine göre değişir.
Ufak bir düzeltme 168 ve 175 236 motordur. 178/185/188 248 motor aynı motor olsada pompada avans farkı var. 203 165 ile 158 nerdeyse aynı 158 ara şanzımanlıdır. Bizdeki 203 1967 modeldi o seri x65 devamıydı. İspanyol 165 çok azdır hatta rot kolu biraz daha yukarda diye hatırlıyorum.Fransız İngiliz 175'ler uzaktan bakılınca 203'e benzer ağır devirdir arka ve ön tekerler küçüktür yan köyde vardı sahibi sıfır aldığında arka jantları değiştirip büyük taktırmıştı. 100 serisinde ara model çok ben ilk kez 152 gördüm.Ülkemizde ortalama en çok tutulan 135 165 188'dir