L95 in diferansiyel kilidine basınca bana pek kilitleyemiyor gibi geliyor. Sizinkide öyle mi?
Önler kilitlemiyor çünkü LSD. Sadece arkayı kilitliyor.
L95 in diferansiyel kilidine basınca bana pek kilitleyemiyor gibi geliyor. Sizinkide öyle mi?
Önler kilitlemiyor çünkü LSD. Sadece arkayı kilitliyor.
Önler limited silip tamam da, arkalardan şüpheleniyorum. Böyle bir durumda ikisininde döndüğü pek yok.
Tam kilitlemiyor ama çabakar. Esas etmen önler LSD olduğu için difransiyeli kilidini arkalar kilitlese bile boşta kalan ön tekerlek kaçırdığı için tadına varamamak.
Yerli üretilen 95 beygir gücü sınıfı düşünüldüğünde L95 ler kötü makina değil aslında. Şu motorunu biraz daha güçlü yapsalarmış olurmuş. İleri geri de sağda olsaymış keşke.
90 lı yıllarda üretildiğini düşünürsek kötü değil aslında. Gerçi çekişte bir Ford 7740 la kıyaslanamaz elbet ama üretildiği yıla göre sağladığı konfor, pratiklik vb + lar düşünüldüğünde çekişini çok yadırgamıyor insan. Ha günümüz koşullarının beklentilerini karşılamıyor o ayrı
Şuanki yerli birçok traktörden iyi bana kalırsa. Bluemaster serisi yerine tercih edilebilir. Piyasada L serisinden daha çok memnun kullananlar. Acaba TL shuttlesi olmaz mı bunlara?[emoji4]
Denemek lazım Olmaz diye birşey yok ama elektronik sistemi komple aktarmak lazım Shuttle kartsız (beyinsiz) çalışmaz ben ustadan ara vites kiti istedim ama uğraşmak istemedi snradan olmaz dedi anladım niyeti yok standart civata söküp takmak farklı bişeyle uğraşmaktan daha karlı