KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN


Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

UÖZKAN.77 link=topic=74345.msg873938#msg873938 date=1396298528' Alıntı:
arkayı ağırlıkla dengelersin o kolay.. asıl bu alet taşa toprağa dengesiz/ortasız saplanınca dayanınca ne olacak o mesele.. yani motor küçükse hoplatır bile abartısız.. bu sallantı sarsıntı zamanla ne olur mesele bu..

bazen hidromeği destursuz ayarsız yerli taşa hızla vurdumu nerdeyse o bile hopluyo..

*******

emeğe işçiliğe saygı ama.. bişeye İLK demeden biraz araştırma iyi olur :)

https://vimeo.com/90666682 linkinde videosunu izleyebilirsiniz...
 
Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

video güzel.. yanlız çok yumuşak toprak ve yokuş aşağı böylece epey rahat çalışmış..

peki bu aparatın, sadece ön kısmın fiyatı nedir.. manuel açılı ve 2,75 m ve 60 cm bıçak yüksekliği diyelim..
 
Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

UÖZKAN.77 link=topic=74345.msg874423#msg874423 date=1396381691' Alıntı:
video güzel.. yanlız çok yumuşak toprak ve yokuş aşağı böylece epey rahat çalışmış..

peki bu aparatın, sadece ön kısmın fiyatı nedir.. manuel açılı ve 2,75 m ve 60 cm bıçak yüksekliği diyelim..


değerli görüşleriniz için teşekkürler...

fiyatlar için 0380 790 11 05 nolu telefonu arayınız....
 
Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

KUZEYTEK başarılarınızın devamını dilerim, kırsal ve ormanlık alanlarda yol yapım için çok kullanışlı olmuş, belki toprak kuru ve sertken çok iş çıkarmayabilir ama ufak bi yağmur yağıp da toprak gevşerse çok güzel iş çıkarır..
 

Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

ÇeLişki_37 link=topic=74345.msg874475#msg874475 date=1396384097' Alıntı:
KUZEYTEK başarılarınızın devamını dilerim, kırsal ve ormanlık alanlarda yol yapım için çok kullanışlı olmuş, belki toprak kuru ve sertken çok iş çıkarmayabilir ama ufak bi yağmur yağıp da toprak gevşerse çok güzel iş çıkarır..

değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz...
 
Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

Tebrik ediyorum.

55hp traktörle dahi oldukça tatminkar çalışmış. Kuru-sert topraktaki performansı sorulmuş. Kuru-sert yani yerleşik toprakta lastik tekerlekli hiçbir makina tam randıman ile çalışmaz. Çalışacak makinanın paletli olması zorunlu. Bunu ben çiftliğin inşaatında çalışan Volvo BL71 ' in ne kadar çaresiz kaldığını görünce daha iyi anladım.

Ayrıca bu ekipman 100 hp civarında 5 tona yakın bir makinada çok daha randımanlı çalışır. Bıçak ayarının ayarının bu kadar çok yönlü olması özellikle çok güzel.

Burda sorulması gereken asıl soru 'mukavemet' yani ağır işteki direnç ve dayanıklılık.

Kuru bir toprak kütlesi iterkenüm yük bıçaklık gövde ile bağlantı noktalarına biniyor. Bu nedenle dozerlerde bıçak doğrudan ana şaseye bağlıdır. Yukarıdaki sistemde ise çok daha fazla aktarma organından şaseye ulaşıyor. Bu da ön yükleyicinin bağlantı noktalarına olması gerektiğinden fazla yük binmesi demek.

Kısaca yol yapımı, yüzeysel tesfiye, kar kürüme, gübre sıyırma gibi hafif işlerde çok güzel kolaylıklar sağlar ama dozer niyetine ağır işlerde kullanılacaksa pek istenilen sonuç alınamayabilir.
 
Ynt: KUZEYTEK DOZER BIÇAĞI Kioti EX50 traktörün önüne- PATENTLİ YENİ ÜRÜN

sebazios link=topic=74345.msg874509#msg874509 date=1396391631' Alıntı:
Tebrik ediyorum.

55hp traktörle dahi oldukça tatminkar çalışmış. Kuru-sert topraktaki performansı sorulmuş. Kuru-sert yani yerleşik toprakta lastik tekerlekli hiçbir makina tam randıman ile çalışmaz. Çalışacak makinanın paletli olması zorunlu. Bunu ben çiftliğin inşaatında çalışan Volvo BL71 ' in ne kadar çaresiz kaldığını görünce daha iyi anladım.

Ayrıca bu ekipman 100 hp civarında 5 tona yakın bir makinada çok daha randımanlı çalışır. Bıçak ayarının ayarının bu kadar çok yönlü olması özellikle çok güzel.

Burda sorulması gereken asıl soru 'mukavemet' yani ağır işteki direnç ve dayanıklılık.

Kuru bir toprak kütlesi iterkenüm yük bıçaklık gövde ile bağlantı noktalarına biniyor. Bu nedenle dozerlerde bıçak doğrudan ana şaseye bağlıdır. Yukarıdaki sistemde ise çok daha fazla aktarma organından şaseye ulaşıyor. Bu da ön yükleyicinin bağlantı noktalarına olması gerektiğinden fazla yük binmesi demek.

Kısaca yol yapımı, yüzeysel tesfiye, kar kürüme, gübre sıyırma gibi hafif işlerde çok güzel kolaylıklar sağlar ama dozer niyetine ağır işlerde kullanılacaksa pek istenilen sonuç alınamayabilir.

değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz...

bu modellerin kol ve bağlantı noktaları özel olarak yüksek mukavemetli olarak tasarlanmıştır. normal bir ön yükleyici tasarımından çok farklıdır. bunu ayrıca belirtmek istedim...
 

Benzer Konular