Altına takoz koymak çok saçma.
5400 serilerinde difransiyel kilidi aktifken sıra sonunda hidroliği kaldırdığınızda dif.kilidi otomatik devreden çıkar.dönüp yeniden hidroliği indirdiğinizde yeniden devreye girer.Ayrıca sıra sonunda frene basarsanız otomatik olarak dif kilidini kapatır.
5455 ve üste yüksek burun olanlarda mevcut o sistem auto tuşu var onu kullanınca kollar devredeyken 4x4 ve dif kilidi dereye giriyor kaldırınca ikisinde açıyor Artı kuyruk milli de aynı şekilde kullanabiliyorsun
Fakat arkadaşlar şöle bişi söylemek isterim ki
Diferansiyel kilidi bilya bozmaz bence ya şanzumana zarar verir ya diferansiyel dişlisini kırar veya şafta zarar verir bu bence başka bişi varsayım olarak ya ip sarılır çamur sarar veya aşırı yağsız kalır aşırı yük ön kepçe gibi durumlarda bozar ön bilyayı