Küçük Kubotacıklar ve yaptığı büyük marifetler...!


Az fazla yaksada olur sonuçta 4*4 birde mk 5000 in ağırlığı kaç kg acaba broşurde 1700 kg civarı yazıyo 240 kaç kg onuda bilmiyorum da 2000 kg gibi sanki biraz hafif gibi geldi bana eğer öyleyse rampada ağır yukte itme sorunu yada çıkarken on kalma sorunu yaşarmıyız acaba bizim koy dağlık yollar hep rampa sonuçta 4*4 alıyoz 240 gibi az yuk attıkmı rezil olmayalım
Bu traktöre emsal beygir gücünde ve fiyat aralığında bundan daha kaliteli bir motor olmadığını gördüm bir yıldır bütün markaları araştırdım ve bir çok marka Hindistan motoru kullanıyor newholland t480 s modelinin bile bi çok parçası çin malı olduğu üzerinde yazıyor MK 5000 nin bütün parçaları japon üretimi motor şanzıman Kubota nin kendi üretimi...
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimmese
Benim 240 im vardı 95 model 2001e kadar kullandım newholland 54 c ile değiştirdim 240 taksi gibi seri az yakıyor ama iş yapmaz lastiğin altına karpuz kabuğu koy patinaj yapar arkaya alet tak kafa kaldırır yasamadigim rezillik kalmadı ama sağlam mekanik arıza çıkarmadı...54 c ise taş gibi makina iş yaptı zamanla çeker traktör ihtiyaçi için MK 5000 aldım ewet bu traktör hafif 1700 kg artı arka lastikler de 45 er önde de 175 kg ağırlık var almadan önce ağırlık konusu benide düşündürdü ama gördüm ki japon teknolojiyi kullanmis ona göre ağırlık dengesini oluşturmuş motor gücünü ağırlığından değil teknoloji sinden alıyor 400 kg dolu taralla rampa taslik arazide kafa kesinlikle esnemedi rampada 54 c den daha iyi bir gidişi var çekere taktiginizda kerpeten gibi toprağa yapışıyor 4 teker disk fren çok iyi yani siz 240 kullanan bir kişi olarak bu motoru alıp memnun kalmama 240 i arama gibi bir durumun olması mümkün değil bence
240 aramak gibi bi durumum olacacağını bende tahmin etmiyordum insan bazı şeyleri görmek istiyor römork a 3 4 ton yuk attımı rampa iniş çıkış acaba kızaklarmı diye düşünüyor biraz hafif oluşundan yoksa 4 tekere yuklenecek yuk 240 dan iyi olur fren de 4 u bir tutacak
 
Bu traktöre emsal beygir gücünde ve fiyat aralığında bundan daha kaliteli bir motor olmadığını gördüm bir yıldır bütün markaları araştırdım ve bir çok marka Hindistan motoru kullanıyor newholland t480 s modelinin bile bi çok parçası çin malı olduğu üzerinde yazıyor MK 5000 nin bütün parçaları japon üretimi motor şanzıman Kubota nin kendi üretimi...
Bende çok araştırdım hala da öyle jd5050 e yi araştırdım 3 vites olmasından dolayı bilhassa yolda yakıt çok olur dediler erkun58e motor sonalika dediler iki seçenek kaldı mk 5000 same argon55 clasik same 5 vites levye var bu ikisi arasında bi karar vereceğim
 
Bende çok araştırdım hala da öyle jd5050 e yi araştırdım 3 vites olmasından dolayı bilhassa yolda yakıt çok olur dediler erkun58e motor sonalika dediler iki seçenek kaldı mk 5000 same argon55 clasik same 5 vites levye var bu ikisi arasında bi karar vereceğim
Sizin yerinizde olsam tercihimi sameden yana kullanırım. Tabiri caizse keçi gibi cekiyo. Ben argon kullanmadım ama çevremizde kullanıcısı çok. Ben Tiger 55 e yaklaşık 6 ton yük attım rampalarda çoğu yerde seri 2 ile çıktım. Rampa aşağı da güven veriyor. Ama kubota ile Same arasında ne kadar yakıt farkı olur onu bilemem.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimmese
Sizin yerinizde olsam tercihimi sameden yana kullanırım. Tabiri caizse keçi gibi cekiyo. Ben argon kullanmadım ama çevremizde kullanıcısı çok. Ben Tiger 55 e yaklaşık 6 ton yük attım rampalarda çoğu yerde seri 2 ile çıktım. Rampa aşağı da güven veriyor. Ama kubota ile Same arasında ne kadar yakıt farkı olur onu bilemem.
banada güven verecek traktör lazım same clasik 55 i yakından görmedim mk 5000 in koltuğuna oturdum çalıştırdım ama surmedim bayide çok hoş traktör çok güzel ama işte kg hafif olması kafamda soru işareti dezavantajı olurmu mk5000 ağırlıksız 1700 kg gibi argon Classic 2250 kg ek ağırlıklamı ağırlıksızmı bilmiyorum öyle daha oturaklı gibi sanki 55 mk5000 se 240 dan hafif
 
Bildiğim kadarıyla ek ağırlıksız bu akşam bir sitede argon klasiklerin teknik tablosunu buldum 2250 kg + 6x40 kg çanta ağırlık (240 kg) + 4x43 kg arka ağırlık (172 kg) = 2662 kg

Evet bende sitede gördüm Classic leri ağır traktör oturaklı olur biz rampada 240 çıkamadımı varsa bi kaç kişi taktore bineriz ağırlık yaparız baya fark ettiriyo
 
En basitinden şöyle söyliyim. Bende 480 var 77 model. Jant çemberleri dağılmıştı ve jant lastik beraber kelepir denk geldi ve aldık. Aldığım jantların ağırlıklar kırıktı ben de söktüm. Çıkardığım jantlardaki ağırlıkları da hemen takamadım. 3.5 ton civarında yük sarıp komşu köye gidicem. Rampada vites ufalttım ve tekerin biri çamurda batmışçasına patinaj çekmeye başladı. O zaman gördüm ki ağırlık çok fark ediyo
 
Bende çok araştırdım hala da öyle jd5050 e yi araştırdım 3 vites olmasından dolayı bilhassa yolda yakıt çok olur dediler erkun58e motor sonalika dediler iki seçenek kaldı mk 5000 same argon55 clasik same 5 vites levye var bu ikisi arasında bi karar vereceğim
Jd 5050 e bende takilmistim ama benim için ebatlar önemliydi iyi yanları salli motor ve cekisi beygir gücünün çok üzerinde ama eksileri de çok var levye yok hidrolik çıkış bile iki tane ve Hindistan üretimi jd kalitesini tam yansıtmadığını bu forumda da okudum problem yaşayanlar var Same - deutz güzel traktör ben bunlara da bakmistim ama ithal olanlarinda gözüm kaldı onlarında fiyatları pahalıydı deutz da satış sorumlusu arkadaşımdı her markanın olumsuz yanlarını söyledi ama Kubota alırsan hayırlı olsun dedi. Same deutz u yapacağınız ise göre değerlendirin güzel traktor ama Kubota için ağırlığın sıkıntı yaratıp yaratmayacagini zaman gösterecek YouTube da 4 römork gübre yüklü mk5000 nin orada cekisini görünce ve bunun gibi birkaç video daha var ve şu ana kadar kullanım tecrubeme ağırlığın sıkıntı si kapisete sinin çok üzerinde ki işler dışında sıkıntı olmayacağını düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimmese

Benzer Konular