Kış gelince boş ve boş vakitte çok olunca aklımda olan bazı değişiklikler ve eklentileri yaptım
1. Kubotanın kabin takozları tek yönlü olduğu için esneme payı fazla değildi onları değiştirdim. Aslında yeni TD bluemasterların esnek kabin takozlarından takacaktım fakat NH servisleri 6 ay gibi sürede 4 takozu getiremeyince arayıp ona benzer lastik takozları buldum metal bölümlerini kendim yaptırdım. Şu an için sonuçtan memnunum deneme amaçlı orjinal kabin takozlarını ters çevirip kabinin yukarı doğru zıplamasını engelemede kullandım. Alt lastiklerini takıp bir de öyle deneyeceğim.
2. Kubotalarda 2 adet dilim valf yani 4 adet hidrolik çıkış var ve kepçe, mibzer kullanımında hidrolik ortakol takılı olduğu zaman yetersiz kalıyordu. Orjinal ek valfin fiyatı kontrol kolu teli civataları kaplinleri vs 800 dolar civarı olunca yine ufak bir düzenleme ile elektrovalf taktım. Kullanımı ise yine traktör üzerindeki mekanik valf kolundan olacak şekilde bağladım.
Bugünde arka tekerlerin arasını açtık araya onuda atıyım
1. Kubotanın kabin takozları tek yönlü olduğu için esneme payı fazla değildi onları değiştirdim. Aslında yeni TD bluemasterların esnek kabin takozlarından takacaktım fakat NH servisleri 6 ay gibi sürede 4 takozu getiremeyince arayıp ona benzer lastik takozları buldum metal bölümlerini kendim yaptırdım. Şu an için sonuçtan memnunum deneme amaçlı orjinal kabin takozlarını ters çevirip kabinin yukarı doğru zıplamasını engelemede kullandım. Alt lastiklerini takıp bir de öyle deneyeceğim.
2. Kubotalarda 2 adet dilim valf yani 4 adet hidrolik çıkış var ve kepçe, mibzer kullanımında hidrolik ortakol takılı olduğu zaman yetersiz kalıyordu. Orjinal ek valfin fiyatı kontrol kolu teli civataları kaplinleri vs 800 dolar civarı olunca yine ufak bir düzenleme ile elektrovalf taktım. Kullanımı ise yine traktör üzerindeki mekanik valf kolundan olacak şekilde bağladım.
Bugünde arka tekerlerin arasını açtık araya onuda atıyım