Kubota 135 çamurda silaj biçimi

Güzel paylaşım. Çekim güzel olmuş. Kubota iyi gidiyor. Bu serilerden çevremde pek kullanan görmedim. Genelde ufak serileri satılıyor. Bu seriler bana birazda riskli geliyor. Her parçası kendisine ait olan bir traktör olunca. Büyüdükçe ve özellik arttıkça korkutuyor insanı...
 
Güzel paylaşım. Çekim güzel olmuş. Kubota iyi gidiyor. Bu serilerden çevremde pek kullanan görmedim. Genelde ufak serileri satılıyor. Bu seriler bana birazda riskli geliyor. Her parçası kendisine ait olan bir traktör olunca. Büyüdükçe ve özellik arttıkça korkutuyor insanı...

Ben burgaz fuarinda cok ilgilendim gx135 ile ama gorsellik olarak babamin hosuna gtmeyince jd tercihim oldu ama bnce cekisleri mukemmel
 
Ben burgaz fuarinda cok ilgilendim gx135 ile ama gorsellik olarak babamin hosuna gtmeyince jd tercihim oldu ama bnce cekisleri mukemmel

Kubota biraz cins bir traktör. Diğer markalarda misal motoru benzer, şanzımanı benzer olan markalar ve modeller var. İlla birinden anlayan yada parçası uyan çıkıyor. Kubota bu durumda çok özel kaçıyor. Herşeyi kendisine ait. En ufak birşeyi misal kırılsa veya bozulsa, sağdan soldan uydurma şansın pek yok. Ya kendi bayisinden ya da irtibat kurabilirsen Japonya' dan getirmen gerek. O da çok güç. Ama diğer markalarda illa birbirine uyan parça veya anlayan kişi bulunuyor. Zetor için de mesela aynı durum mevcut.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ethem ertürk
Kubota biraz cins bir traktör. Diğer markalarda misal motoru benzer, şanzımanı benzer olan markalar ve modeller var. İlla birinden anlayan yada parçası uyan çıkıyor. Kubota bu durumda çok özel kaçıyor. Herşeyi kendisine ait. En ufak birşeyi misal kırılsa veya bozulsa, sağdan soldan uydurma şansın pek yok. Ya kendi bayisinden ya da irtibat kurabilirsen Japonya' dan getirmen gerek. O da çok güç. Ama diğer markalarda illa birbirine uyan parça veya anlayan kişi bulunuyor. Zetor için de mesela aynı durum mevcut.

O konuda hklisin gerci pek bozulmuyor diyorlar deniyoruz gorucez
 

Kubota biraz cins bir traktör. Diğer markalarda misal motoru benzer, şanzımanı benzer olan markalar ve modeller var. İlla birinden anlayan yada parçası uyan çıkıyor. Kubota bu durumda çok özel kaçıyor. Herşeyi kendisine ait. En ufak birşeyi misal kırılsa veya bozulsa, sağdan soldan uydurma şansın pek yok. Ya kendi bayisinden ya da irtibat kurabilirsen Japonya' dan getirmen gerek. O da çok güç. Ama diğer markalarda illa birbirine uyan parça veya anlayan kişi bulunuyor. Zetor için de mesela aynı durum mevcut.

İsmail Claas540 cmatic şanzımanı dağıtınca, iş gene Kubota ya kaldı :)
Allah arıza vermesin, olacak oldumu her markada oluyor
 

Resimler ve ekler

  • c5f0587f3745cb2a039c6326b99418b6.jpg
    c5f0587f3745cb2a039c6326b99418b6.jpg
    108 KB · Görüntüleme: 93
İsmail Claas540 cmatic şanzımanı dağıtınca, iş gene Kubota ya kaldı :)
Allah arıza vermesin, olacak oldumu her markada oluyor
Olur olur olmaz diye birşey yok tabi ki. Ama işte insan korkuyor. Mesela M7 serileri geliyor şuan. Fuarda bakıyorum. Bunu kim yapacak diyor insan ister istemez. Nh o kadar yaygınken onun bile bazen derdinden anlayan bulmak zor oluyor. Yani ülke olarak gerideyiz bu konularda. Teknisyen ve teknikerlerimiz yok bunlardan anlayan. Birde böyle kendine has parçası ve tasarımı olan markalar olunca insan iyice ister istemez kendini düşünmeye itiyor. Beni yanlış anlamayın. Ben marka kötülemek için söylemiyorum. Ülkemizin durumunu anlatmak için söylüyorum. Risk oranı bu markalar da bu sebeplerden daha fazla oluyor gibi. Tabi ki aynı zamanda elektronikleştikçe ve teferruat artıkça.
 

Benzer Konular