Kral 285 S tamirde.


Selamün aleyküm arkadaşlar uzun süredir 2 vitesden gelen tıkırtı vardı. Tohumları ektik sezonu hemen hemen kapadık çektik sanayiye ustamızın yanına 2 vites dişlisi ve 1. vites dişli göbeği değişicek frenler hiç tutmuyordu komple balatalarda değişiyor. Malum bilirsiniz 285lerin hidrolik zayıftır güçlendirici pistonda sipariş ettik onlarda takılıcak.
20191111_113800.jpg
20191111_113800.jpg
 

Kralın içinden geçecekler desene. Kolay gelsin. Şu zamanda elindeki makinaya iyi bakmak lazım.
Hidrolik kollarına yardımcı piston mu uygulanacak. Yoksa içerden hidrolik pompasına mı başka şekilde müdahale edilecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Semih_
Kralın içinden geçecekler desene. Kolay gelsin. Şu zamanda elindeki makinaya iyi bakmak lazım.
Hidrolik kollarına yardımcı piston mu uygulanacak. Yoksa içerden hidrolik pompasına mı başka şekilde müdahale edilecek.
İçinden geçecekler aynen direksiyonda boşluk var pimi kırmış önden bi başlayıp arka hidrolikten çıkacaklar. Hidrolige yardımcı piston uygulucaz toprağım modelide 2000 aynen serisinin sonu güzel yorumun için teşekkürler [emoji846]
 
İçinden geçecekler aynen direksiyonda boşluk var pimi kırmış önden bi başlayıp arka hidrolikten çıkacaklar. Hidrolige yardımcı piston uygulucaz toprağım modelide 2000 aynen serisinin sonu güzel yorumun için teşekkürler [emoji846]
Direksiyon pimi 99 ve 2000 modellerde kronik. Hatta hatta ön sportu bile kırar. Bende de vardı 2000 model. Pimi kırdığını anlamazsan direksiyon milinin gövdenin önünde bağlı olduğu yeri kırar.
İyi günlerde kullanın
 

Benzer Konular