O konuda kararsiz kaldim. Normalde takmatik kepce kullandigimiz icin su basmistim. Fakat dediginiz riskten korkuyorum. Patisiyle unlu makina neredeyse stop edicek ama patiye dusmuyor yaw.
Tehlikeli yani
Kepçe kullanırken arkada ağırlık kovası kullanmalısınız.
Motor ağırlığı,kabinsiz,mazot deposu dolu,ön ağırlıklar 220 kg, arka ağırlıklar 2*4; 180 kg ise toplamda 2850 kg'dır.
Motorda kabin olsa dar lastikle arka jantlarda 3 er ağırlık olsa öne, arkaya salınım hareketini keser.Hoplamalarda motor bütün sallanma yapar.
Motorun pullukta kafa çekmemesi için ön ağırlıklar tam olmalıdır.Ön iz genişliği bir delik açılmalıdır.Arka lastik dış yüzü ile ön lastik dış yüzü aynı olmalıdır.
Lastiklere su bence gereksiz,suyu (500 kg) boşaltmanız gerekir, lastik havalarını 15 psi olacak şekilde ayarlayınız.
Suyu boşaltmam zor olur derseniz, arka jant ağırlıklarını sökünüz.Lastik sübaplarını en üste getirip sübap seviyesine su seviyesini ayarlayınız ve 15 psi hava olucak şekilde ayarlama yapabiliriz, jant ağırlıklarının yuvarlanma direnci vardır, su yuvarlanma göstermeyeceği için biraz yakıttan tasarruf etmiş oluruz.
Pullukla sürüm esnasında %10 patinaja kalacak şekilde sürüm yapılır.
Maksimum çeki kuvveti vitesi takviye 3 tür.6-7,5 km/h hızları sürüm için yeterlidir.
1400 ve 1800 devirde en az yakıt noktaları var.Ağır zemin olduğu için 1800 devir kullanmanızı öneririm.1350 devirde max tork, 2000 devirde max güç veriyor.
Pulluk olarak 3 12" ve 32 cm araya sahip pulluk iyi olur.