Kıyaslayın lütfen

Ynt: Kıyaslayın lütfen

bence 6460 kabin süspansiyonu ve eco shift sanzıman standart koltuk daha güzel , 6330 premium da bunlar opsiyon , Ts 110 A ya ısınamadım kabin kalitesi diğer markalar gibi değil o parayıı hakkettiğine inanmıyorum.Yeni 6460 Dyna-6 hiç kafanıı karıştırma (sısu motor,16 valf,common rail,arttırılmış tork ) !!!!! Arıza konusuna gelince her marka ve modelde oluyor bunlar ,bu modellerin hepsi elektronik yeterki bilgili servis olsun gerisi kolay.Birde o cep telefonundan beyni karışan 6460 değil ;onu kullanan şofördür, böyle ucuz laflara kulak asma fiyatları karşılaştır kendi mantığını kullan hiç az para değiller şimdiden hayırlı olsun.
 
Ynt: Kıyaslayın lütfen

bence 6460 kabin süspansiyonu ve eco shift sanzıman standart koltuk daha güzel , 6330 premium da bunlar opsiyon , Ts 110 A ya ısınamadım kabin kalitesi diğer markalar gibi değil o parayıı hakkettiğine inanmıyorum.Yeni 6460 Dyna-6 hiç kafanıı karıştırma (sısu motor,16 valf,common rail,arttırılmış tork ) !!!!! Arıza konusuna gelince her marka ve modelde oluyor bunlar ,bu modellerin hepsi elektronik yeterki bilgili servis olsun gerisi kolay.Birde o cep telefonundan beyni karışan 6460 değil ;onu kullanan şofördür, böyle ucuz laflara kulak asma fiyatları karşılaştır kendi mantığını kullan hiç az para değiller şimdiden hayırlı olsun. [/quote
sen diyosan doğrudur arkadaşim herkes ne alacağini iyi biliyor boşuna satırları doldurma
 
Ynt: Kıyaslayın lütfen

Otomatik vites illa ki olsun diyorsanız tüm 6030 ' larda ve 6030 Premium ' ları AutoQuad Plus Eco Shift şanzımanlı satın alma şansınız var.
Ayrıca 6030 Premium olarak tercih ederseniz 6030 ' lardan en büyük fark olarak motorunun bir üst emisyon seviyesinde (III A), silindir başına 2 değil 4 valfli olması, EGR ' li olması gibi özellikler sayılabilir. Bir de tabi tüm bu motorların John Deere ' ın kendisi tarafından traktörlere ve diğer tarım makinaları için yani tarımsal amaçlar için tasarlanıp üretilmiş motorlar olması da diğerlerinden farklarından biridir.
Bir de Attilla Bey ' in bahsettiği neredeyse bakım diye bir olayı olmayan debriyaj sistemleri de 6000 serilerinin artılarından.
Ancak en büyük artısı ve diğer markalardan farkı olarak 6000 serilerine has komple çelik şasi dizaynıdır diye düşünmekteyim. Bu rijit yapısı sayesinde motor stresi önemli ölçüde azalmakta ve motorun performansı, dayanıklılığı ve ömrü artmaktadır. Servis kolaylığı için yana yatan kabin de güzel bir özelliktir.
 
Ynt: Kıyaslayın lütfen

arkadaşlar 6460 kullanıcısıyım 2006 yılında aldım. 2005 model 2 senedir kullanıyırum. koç gibi traktör. yakıt harıç cok memnunum. ama su cep telefonu olayı hikaye. ben 3 tel birden kullanıyorum ne beynı karıstı nede bi elektronik arıza verdi. pullukta dönüm basına 1.8 kg yakması ve asfaltta aşırı yakıt tüketmesi önemsiz diyosanız bence alınacak traktör.
 
Ynt: Kıyaslayın lütfen

kardeş bende şu an 6460var bir tane 2007 model ve amcamdada 6330 john deere premium serisi özellikle 6330 diyorsan plus serilerinden almanı tavsiye ederim gerçekten harika traktör comman rail motor var ama yakıta dikkat etmen lazım euro dizel yani 6330 gerçekten çok yakıyor bu seri için söylüyorum. mfye gelince ilk başta konfor ve sürüş rahatlığı derim ayrıca düşük motor devrinde yüksek performans vites seçenekleri seni rahatlatacak kadar uyumlu traktörle yol modu tarla modu manuel vites olarak ayrılıyor fiyat konusunda biraz çarpışa bilir jd nin süper serileri ile ama fark eder mi bilmem jd alman malı massey ferguson fransız
 
Ynt: Kıyaslayın lütfen

sparhawk link=topic=8204.msg101760#msg101760 date=1227906011' Alıntı:
Otomatik vites illa ki olsun diyorsanız tüm 6030 ' larda ve 6030 Premium ' ları AutoQuad Plus Eco Shift şanzımanlı satın alma şansınız var.
Ayrıca 6030 Premium olarak tercih ederseniz 6030 ' lardan en büyük fark olarak motorunun bir üst emisyon seviyesinde (III A), silindir başına 2 değil 4 valfli olması, EGR ' li olması gibi özellikler sayılabilir. Bir de tabi tüm bu motorların John Deere ' ın kendisi tarafından traktörlere ve diğer tarım makinaları için yani tarımsal amaçlar için tasarlanıp üretilmiş motorlar olması da diğerlerinden farklarından biridir.

Bir de Attilla Bey ' in bahsettiği neredeyse bakım diye bir olayı olmayan debriyaj sistemleri de 6000 serilerinin artılarından.
Ancak en büyük artısı ve diğer markalardan farkı olarak 6000 serilerine has komple çelik şasi dizaynıdır diye düşünmekteyim. Bu rijit yapısı sayesinde motor stresi önemli ölçüde azalmakta ve motorun performansı, dayanıklılığı ve ömrü artmaktadır. Servis kolaylığı için yana yatan kabin de güzel bir özelliktir.
Benim bir sorum olacak. Acaba bu Auto Quad şanzımana sahip bir JD ülkemizde satın alan var mı? Ben fuarlarda yada gezdiğim yerlerde hiç rastlamadım. JD kullanıcılarına böyle bir şanzımandan bahsettiğim zaman o ne falan gibisinden laflar duyuyorum. Kimsenin ne görmüşlüğü nede duymuşluğu var. Bence şuan ülkemize gelen PowrQuad modeller yetersiz. Diğer markalar opsiyonel olan AutoQuad şanzımanlar gibi şanzımanlı modellerini ülkemize standart getiriyor. Bence JD ' nin ülkemizde biraz bu konuda atılım yapması gerekiyor. Gerçi AutoQuad şanzımanlı modelleri geldiği zaman aralarında uçuk fiyatlar olacağını biliyorum. Ama bu farkıda büyük üretici bir firma olduğu için düşürmesi gerekmekte diye düşünüyorum. Ben şahsi olarak merakla Auto Quad şanzımanlı JD ' leri ülkemizde görmeyi bekliyorum. Hiç olmazsa 7030 serisinde olsun. O kalıpta bir makinada PowrQuad büyük bir eksi....
 
Ynt: Kıyaslayın lütfen

arkadaşim johndeere nin de her türlü vites seceneği mevcut istersen otamatik istersen yarı otamatik bizim buralarda o mf 6460 NH motarları mevcut pekte memnun deyiller sen jd şaşma sana dost tavsiyesi amerika avrupadan 100 sene ilerde bunun sebeblerinden biri jd ar-ge çalışmaları(araştıma geliştirme) jd artıları çok daha detaylı incele ha benim jd yok ama en kısa zamanda alacam 6430 inşallah
 

Ynt: Kıyaslayın lütfen

alipasalierkan link=topic=8204.msg102018#msg102018 date=1227979604' Alıntı:
Benim bir sorum olacak. Acaba bu Auto Quad şanzımana sahip bir JD ülkemizde satın alan var mı? Ben fuarlarda yada gezdiğim yerlerde hiç rastlamadım. JD kullanıcılarına böyle bir şanzımandan bahsettiğim zaman o ne falan gibisinden laflar duyuyorum. Kimsenin ne görmüşlüğü nede duymuşluğu var. Bence şuan ülkemize gelen PowrQuad modeller yetersiz. Diğer markalar opsiyonel olan AutoQuad şanzımanlar gibi şanzımanlı modellerini ülkemize standart getiriyor. Bence JD ' nin ülkemizde biraz bu konuda atılım yapması gerekiyor. Gerçi AutoQuad şanzımanlı modelleri geldiği zaman aralarında uçuk fiyatlar olacağını biliyorum. Ama bu farkıda büyük üretici bir firma olduğu için düşürmesi gerekmekte diye düşünüyorum. Ben şahsi olarak merakla Auto Quad şanzımanlı JD ' leri ülkemizde görmeyi bekliyorum. Hiç olmazsa 7030 serisinde olsun. O kalıpta bir makinada PowrQuad büyük bir eksi....
Sanılanın aksine AutoQuad Plus ve AutoQuad Plus Eco Shift şanzımanlı traktörler ülkemizde satılmaktadır. Ben de hiç örneğin Bentley görmedim yollarda ancak ülkemizde satılan bir ürün her sene de satışı artarmış... Yani illa görmemiz veya kullanan birinden duymamız gerekmiyor ilgilinen biliyor bazı ürünleri isteyen de alıyor zaten...

Standart olması derken bence olmaması daha iyi. Sonuçta bu bir arz-talep meselesi sanırım daha çok talep eden olur ise standart da olur neden olmasın ancak bir traktörde böyle bir özelliğin standart olması gerekmiyor bence çünkü bu o özelliği talep etmeyen / ihtiyaç duymayan kişilerin daha fazla para ödemesi anlamına da geliyor.

Bence John Deere şu anda en iyisini yapıyor insanlara seçenekler sunmuş bir 6030 traktörü ister PowrQuad Plus ister AutoQuad Plus isterseniz de AutoQuad Plus Ecoshift şanzımanlı alabilirsiniz diyor tek seçeneğe insanları mahkum etmiyor.

Dediğim gibi AutoQuad Plus ve AutoQuad Plus Ecoshift şanzımanlı traktörler ülkemizde satılmaktadır ancak bildiğim kadarıyla yurtdışında olup da burada olmayan tek şanzıman AutoPowr tip şanzımanlarıdır.

Bunu da belki her anlamda (satış ve satış sonrası) hazır olunmayan bir ürünü getirmemek adına yapıyor olabilirler, getirip de bir arıza durumunda bazılarının yaptığını duyduğumuz gibi Almanya ' dan şuradan buradan mühendis gelmesini beklemek ve alan insanları mağdur etmemek adına yapıyor olabilirler.
 

Benzer Konular