bence 6460 kabin süspansiyonu ve eco shift sanzıman standart koltuk daha güzel , 6330 premium da bunlar opsiyon , Ts 110 A ya ısınamadım kabin kalitesi diğer markalar gibi değil o parayıı hakkettiğine inanmıyorum.Yeni 6460 Dyna-6 hiç kafanıı karıştırma (sısu motor,16 valf,common rail,arttırılmış tork ) !!!!! Arıza konusuna gelince her marka ve modelde oluyor bunlar ,bu modellerin hepsi elektronik yeterki bilgili servis olsun gerisi kolay.Birde o cep telefonundan beyni karışan 6460 değil ;onu kullanan şofördür, böyle ucuz laflara kulak asma fiyatları karşılaştır kendi mantığını kullan hiç az para değiller şimdiden hayırlı olsun. [/quote
sen diyosan doğrudur arkadaşim herkes ne alacağini iyi biliyor boşuna satırları doldurma
Benim bir sorum olacak. Acaba bu Auto Quad şanzımana sahip bir JD ülkemizde satın alan var mı? Ben fuarlarda yada gezdiğim yerlerde hiç rastlamadım. JD kullanıcılarına böyle bir şanzımandan bahsettiğim zaman o ne falan gibisinden laflar duyuyorum. Kimsenin ne görmüşlüğü nede duymuşluğu var. Bence şuan ülkemize gelen PowrQuad modeller yetersiz. Diğer markalar opsiyonel olan AutoQuad şanzımanlar gibi şanzımanlı modellerini ülkemize standart getiriyor. Bence JD ' nin ülkemizde biraz bu konuda atılım yapması gerekiyor. Gerçi AutoQuad şanzımanlı modelleri geldiği zaman aralarında uçuk fiyatlar olacağını biliyorum. Ama bu farkıda büyük üretici bir firma olduğu için düşürmesi gerekmekte diye düşünüyorum. Ben şahsi olarak merakla Auto Quad şanzımanlı JD ' leri ülkemizde görmeyi bekliyorum. Hiç olmazsa 7030 serisinde olsun. O kalıpta bir makinada PowrQuad büyük bir eksi....sparhawk link=topic=8204.msg101760#msg101760 date=1227906011' Alıntı:Otomatik vites illa ki olsun diyorsanız tüm 6030 ' larda ve 6030 Premium ' ları AutoQuad Plus Eco Shift şanzımanlı satın alma şansınız var.
Ayrıca 6030 Premium olarak tercih ederseniz 6030 ' lardan en büyük fark olarak motorunun bir üst emisyon seviyesinde (III A), silindir başına 2 değil 4 valfli olması, EGR ' li olması gibi özellikler sayılabilir. Bir de tabi tüm bu motorların John Deere ' ın kendisi tarafından traktörlere ve diğer tarım makinaları için yani tarımsal amaçlar için tasarlanıp üretilmiş motorlar olması da diğerlerinden farklarından biridir.
Bir de Attilla Bey ' in bahsettiği neredeyse bakım diye bir olayı olmayan debriyaj sistemleri de 6000 serilerinin artılarından.
Ancak en büyük artısı ve diğer markalardan farkı olarak 6000 serilerine has komple çelik şasi dizaynıdır diye düşünmekteyim. Bu rijit yapısı sayesinde motor stresi önemli ölçüde azalmakta ve motorun performansı, dayanıklılığı ve ömrü artmaktadır. Servis kolaylığı için yana yatan kabin de güzel bir özelliktir.
Sanılanın aksine AutoQuad Plus ve AutoQuad Plus Eco Shift şanzımanlı traktörler ülkemizde satılmaktadır. Ben de hiç örneğin Bentley görmedim yollarda ancak ülkemizde satılan bir ürün her sene de satışı artarmış... Yani illa görmemiz veya kullanan birinden duymamız gerekmiyor ilgilinen biliyor bazı ürünleri isteyen de alıyor zaten...alipasalierkan link=topic=8204.msg102018#msg102018 date=1227979604' Alıntı:Benim bir sorum olacak. Acaba bu Auto Quad şanzımana sahip bir JD ülkemizde satın alan var mı? Ben fuarlarda yada gezdiğim yerlerde hiç rastlamadım. JD kullanıcılarına böyle bir şanzımandan bahsettiğim zaman o ne falan gibisinden laflar duyuyorum. Kimsenin ne görmüşlüğü nede duymuşluğu var. Bence şuan ülkemize gelen PowrQuad modeller yetersiz. Diğer markalar opsiyonel olan AutoQuad şanzımanlar gibi şanzımanlı modellerini ülkemize standart getiriyor. Bence JD ' nin ülkemizde biraz bu konuda atılım yapması gerekiyor. Gerçi AutoQuad şanzımanlı modelleri geldiği zaman aralarında uçuk fiyatlar olacağını biliyorum. Ama bu farkıda büyük üretici bir firma olduğu için düşürmesi gerekmekte diye düşünüyorum. Ben şahsi olarak merakla Auto Quad şanzımanlı JD ' leri ülkemizde görmeyi bekliyorum. Hiç olmazsa 7030 serisinde olsun. O kalıpta bir makinada PowrQuad büyük bir eksi....