Ynt: KAPALI DEVRE HİDROSTATİK TRANSMİSYONLAR
[size=10pt][size=10pt]estagfirullah abi fakat,
neden bu kadar cevap vermek için bekliyorsunuz ki abi bildiklerinizi paylaşın bence bi önceki yanıtınız için teşekkur ederim ayrıca.. eger burdaki muhendis arkadaslarımızdan yanıt bekliyorsanız yada bilgilerini ölçüyorsanız size şunu söylim gercekten bu soru onlar için çok basit ve gercekten işlerini iyi yapıyorlar neden derseniz.. şöyle diyim size ben bu soruyu sordugumda zaten özel olarak sitedeki baska bi muh arkadasla konusuyordum onada aynı soruyu sordum ve anında cevabı aldım gercekten bende bu kadar bu konuya hakim ve tatminkar bi cevap verecegini düşünmüyordum .. ve bu sitede böyle muhendislerin oldugunu görmek beni sevindirdi.. çünkü çok şey öğreniyorum burdan.. yani kimseyi sınamaya gerek yok atilla abi iyi geceler hayırlı ramazanlar ..
aldıgım cevapları birleştirip aynen kopyalıyorum :
'Hidrostatik şanzımanların verimleri mekanik şanzımanlara göre çok düşük. Ayrıca yüksek hızlar için pek de uygun sayılmazlar. Yüksek hızdan kastım da 40 Km/sa. O yüzden genellikle saatte 10-15 km yapan paletli iş makinalarında kullanımaktalar. Belki 40-50 km/sa hızındaki iş makinelerinde de az da olsa kullanılıyor olabilirler. Traktörlerdeki vario yani CVT şanzımanlarda ise bunlardaki hidrostatik sisteme ek olarak mekanik bir sistem daha kullanılıyor. Böylece Yüksek hızlarda yağ akışı tamamen durdurularak tamamen mekanik hareket iletimine izin veriliyor. Karma bir kullanım yapılıyor yani. Bu tip variolarda bile verim %80 seviyelerinde olmakta. Mekanik bir şanzımanda ise verim %85-90 civarını bulabilir.'
.[/size][/size]
[size=10pt][size=10pt]estagfirullah abi fakat,
neden bu kadar cevap vermek için bekliyorsunuz ki abi bildiklerinizi paylaşın bence bi önceki yanıtınız için teşekkur ederim ayrıca.. eger burdaki muhendis arkadaslarımızdan yanıt bekliyorsanız yada bilgilerini ölçüyorsanız size şunu söylim gercekten bu soru onlar için çok basit ve gercekten işlerini iyi yapıyorlar neden derseniz.. şöyle diyim size ben bu soruyu sordugumda zaten özel olarak sitedeki baska bi muh arkadasla konusuyordum onada aynı soruyu sordum ve anında cevabı aldım gercekten bende bu kadar bu konuya hakim ve tatminkar bi cevap verecegini düşünmüyordum .. ve bu sitede böyle muhendislerin oldugunu görmek beni sevindirdi.. çünkü çok şey öğreniyorum burdan.. yani kimseyi sınamaya gerek yok atilla abi iyi geceler hayırlı ramazanlar ..
aldıgım cevapları birleştirip aynen kopyalıyorum :
'Hidrostatik şanzımanların verimleri mekanik şanzımanlara göre çok düşük. Ayrıca yüksek hızlar için pek de uygun sayılmazlar. Yüksek hızdan kastım da 40 Km/sa. O yüzden genellikle saatte 10-15 km yapan paletli iş makinalarında kullanımaktalar. Belki 40-50 km/sa hızındaki iş makinelerinde de az da olsa kullanılıyor olabilirler. Traktörlerdeki vario yani CVT şanzımanlarda ise bunlardaki hidrostatik sisteme ek olarak mekanik bir sistem daha kullanılıyor. Böylece Yüksek hızlarda yağ akışı tamamen durdurularak tamamen mekanik hareket iletimine izin veriliyor. Karma bir kullanım yapılıyor yani. Bu tip variolarda bile verim %80 seviyelerinde olmakta. Mekanik bir şanzımanda ise verim %85-90 civarını bulabilir.'
.[/size][/size]