285de öyle Bi kilit yok taksan bile 285in pistonu çift fiber yapmadilarsa motor fabrika çıkışı hidrolik salıyorSüperlerde koltuğun altındaki damper ayarından konumla ayarlanıyor hidrolikleri salmaz
285de öyle Bi kilit yok taksan bile 285in pistonu çift fiber yapmadilarsa motor fabrika çıkışı hidrolik salıyorSüperlerde koltuğun altındaki damper ayarından konumla ayarlanıyor hidrolikleri salmaz
Dar lastik 100 al 65le aynı iz genişliğitd 75 e yazilmistim 90 lik alayim ozaman en tutulan modeli diyorlar td serisinin
yakiti fazla olmaz mi, ara islerde mesela havali mibzer pancar, misir ekimi gibiDar lastik 100 al 65le aynı iz genişliği
Pancar römorklarını genelde TD110 ile taşırlar, 100 ufak bile gelebilir.100 cok büyük gelir yıllardır 65 le isliyorum, fazla yakar yakıtı 100 luk
Yarım beyin, çift çıkış damper çıkışı olan modellerde , kırmızı başlıklı kol 0 konumuna getirilince kilit olmuyor mu?285de öyle Bi kilit yok taksan bile 285in pistonu çift fiber yapmadı larsa motor fabrika çıkışı hidrolik salıyor
hocam pancari kamyonlara sariyoruz kantara 1 veya 2 kez ancak gidiyoruz, tt 60 var bag bahce isleri kucuk isler onda. tek sira harmak sokum,sakalak 5 li kaydirmali havali ekim makinasi var onlari calistiracakPancar römorklarını genelde TD110 ile taşırlar, 100 ufak bile gelebilir.
Yurt dışı giden traktörlerin çoğu 110 luk , 250 dekar yerin işçiliği ufak motorla zor olur.
Çift sıra bağımsız silaj makinesi için bayimiz TD100 tavsiye ediyordu, hidrolik kapasitesi iyi diye.Hocam pancarı kamyonlara sarıyoruz kantara 1 veya 2 kez ancak gidiyoruz, tt 60 var bağ bahçe isleri küçük isler onda. tek sıra harmak söküm, şakalak 5 li kaydırmalı havali ekim makinası var onları çalıştıracak.
75 at mı çok yer yoksa 90 at mı ? bg yukselırse yakıt her zaman artar bu net. Bence sana 70 75 bg bir motor yeter gerek yok çunku buyuk motor alır ısen ekıpmanları değiştir men gerekiyor. Bizim koydede adam 100 bg lık 4*4 e biniyor arkasına MF 240 in pulluğunu takıyor eeee ne anladım ben o işten ? İşleri buyuteceksen konu farklı ama onu sen bılıcen sana kalmıs bir iştd 75 le 90 arasinda yakit farki cokmu? hangisini tavsiye edersiniz
TD 75 BM kullanan komşumuz sattı , TD5 100 alacak ,td 75 le 90 arasında yakıt farkı çok mu? hangisini tavsiye edersiniz
case 65c de en buyuk sorunu havali mibzerde yasadim, o yuzden hidroligine guvenecegimiz traktor onemliTD 75 BM kullanan komşumuz sattı , TD5 100 alacak ,
TD 90 Delta kullanan komşumuz sattı , Kubota 9540 Hi Lo aldı.
TD100 BM kullanan komşumuz sattı , T5 115 Hi Lo kullanıyor.
200 dekar tarla işeyenlerde ana iş traktörü olarak 85 lik ağır kasa model traktörler var, yanında 65-75 hp lik hafif kasa modeller yardımcı iş traktörü gibi çalışırlar.
TD75, 90, 100 lük traktörlerin hepsi egzantrikli ve mazot pompası yapılı olarak kullanılır.
Mısır yerlerinde başka türlü traktörlerden randımanlı bir çekiş göremiyoruz.
Pancar yerinde 7 li kazık çizel kullanmak gerekir.
Bunun içinde 100 hp lik model tavsiyesini uygun görüyoruz.
5 sıra kaydırmalı havalı mibzer dolusu 1500 kg civarı gelir.
Hidroliklerine güvenebileceğimiz bir model olması gerekiyor.
NH T5 115 te 24lü merdaneli , 1460 kg gelen disk tiller kullanıyor, hidroliklerden yana şikayet duymadık.case 65c de en büyük sorunu havali mibzerde yaşadım, o yüzden hidroliğine güveneceğimiz traktor önemli.
Sonradan takılan damper çıkışı beyinlerinde dediğiniz gibi kilit olur ama eski mfler salmayı direk hidrolik silindir sekmanlarından yapıyor silindir piston modifiye ediliyor sonradan tek silindir sekmani çift veya daha güçlü Bi şekilde yapılınca salma büyük ölçüde kesiliyorYarım beyin, çift çıkış damper çıkışı olan modellerde , kırmızı başlıklı kol 0 konumuna getirilince kilit olmuyor mu?
165'in hidrolik silindirinde 3 tane segman var. Silindir pistonunun segman kanallarından birini tornada genişletip teflon keçe taktırdık. Şuan teflon keçe+ 2 adet segman var. Aynı zamanda özmenoğlu kol kontrollü tip hidrolik valf var. Kontrolü valfe aldığımızda salma yapmıyor. Normal segmanlarda aradan sızmalar oluyor ve kollar salabiliyor.Yarım beyin, çift çıkış damper çıkışı olan modellerde , kırmızı başlıklı kol 0 konumuna getirilince kilit olmuyor mu?
Yağ ısınana kadar arkadaki ekipmanın ağırlığına göre yavaş inioyr. Soğuk havalarda özellikle. Hassasiyete de etkisi olabilir diye düşünüyorumHidrolikte ek piston uygulaması gerçekten cok fark ediyor kapasite iki katina yakın artıyor hemde hidrolik ağır ekipmani indirirken daha kontrollü indiriyor
Ek piston un kötü tarafı traktörün önünü kaldırıyor birde ek piston uygulayınca hidrolik pompasinida büyütmek gerekiyor çünkü kendi pompası ağır yavaş kalıyor
Çift segman olunca tamamen yere indirmiyor ama 20 cm kadar hidroliği salıp duruyor.Sonradan takılan damper çıkışı beyinlerinde dediğiniz gibi kilit olur ama eski mfler salmayı direk hidrolik silindir sekmanlarından yapıyor silindir piston modifiye ediliyor sonradan tek silindir sekmani çift veya daha güçlü Bi şekilde yapılınca salma büyük ölçüde kesiliyor
ekzantrik ve mazot pompasi yapili ne demek, aciklarmisiniz. yani 75 le 90 lik ayni mi? merak ettigim hafif islerde arasindaki yakit farkiTD 75 BM kullanan komşumuz sattı , TD5 100 alacak ,
TD 90 Delta kullanan komşumuz sattı , Kubota 9540 Hi Lo aldı.
TD100 BM kullanan komşumuz sattı , T5 115 Hi Lo kullanıyor.
200 dekar tarla işeyenlerde ana iş traktörü olarak 85 lik ağır kasa model traktörler var, yanında 65-75 hp lik hafif kasa modeller yardımcı iş traktörü gibi çalışırlar.
TD75, 90, 100 lük traktörlerin hepsi egzantrikli ve mazot pompası yapılı olarak kullanılır.
Mısır yerlerinde başka türlü traktörlerden randımanlı bir çekiş göremiyoruz.
Pancar yerinde 7 li kazık çizel kullanmak gerekir.
Bunun içinde 100 hp lik model tavsiyesini uygun görüyoruz.
5 sıra kaydırmalı havalı mibzer dolusu 1500 kg civarı gelir.
Hidroliklerine güvenebileceğimiz bir model olması gerekiyor.
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
T | Caseih jx65c kendiliğinden gaz kesiyor | 8 | 1K |
Case jx65c | 3 | 1K | |
M | Case jx65c 4wd | 2 | 717 |
M | Case jx65c 4wd | 13 | 1K |
M | Case jx65c kullanıcıları | 41 | 4K |
M | Case jx65c New holland td65 New holland tt4.65 Deutz 4065e Massey Ferguson 2630 | 3 | 2K |
M | Case jx65c | 2 | 1K |
M | Case jx65c | 19 | 2K |
M | Case jx65c | 1 | 473 |
M | Case jx65c 4wd | 15 | 2K |
M | Case jx65c | 5 | 1K |
M | Case jx65c | 26 | 3K |
2 | Jx65c mekanik shuttle boşa düştü | 2 | 889 |
2 | Case Jx65c mekanik shuttle boşa düştü | 1 | 1K |
G | Case Jx65C'Yeni Pulluk ve Tırmık | 6 | 18K |