Arkadaşlar 2015 model Mart 2015 te teslim aldığım 5055 E traktörüm var. Teslimatta fark edemediğim ŞATIL kolunun plastiğinde ufak bir çatlak var. Bir hata yaparak, bu SÖZLÜ olarak servise bildirdim. ''bunların ufak şeyler olduğunu, hemen halledeceklerini'' söylediler. Kasım 2015 te geldiklerinde sevis müdürü, '' bu işi ücretini ödersem yapacaklarını'' ve en çok sinirlendiğim de bir JOHN DEERE SERVİSİNE YAKIŞMAYAN bir üsluple, ''kiminle konuştuysan o yapsın '' diye cevap verdi. Bende her türlü şekilde hakkımı arayacağım diye söyledim.
Arkadaşlar mesele 3 kuruşluk parça meselesi diyebilirsiniz. Ama benim hoşuma gitmeyen şey; karşıda müşteriyle iletişimi bu kadar kötü olan birisinin ÇANKIRI JOHN DEERE Servis Müdürü olmasıdır.
Arkadaşlar mesele 3 kuruşluk parça meselesi diyebilirsiniz. Ama benim hoşuma gitmeyen şey; karşıda müşteriyle iletişimi bu kadar kötü olan birisinin ÇANKIRI JOHN DEERE Servis Müdürü olmasıdır.