JD 1130 hakkında ?

04.01.2015
908
159
izmir

cümleten selamun aleyküm john deere 1130 hakkında iyi kötü yönüyle ilgili bilgi alabilirmiyim,ekmek yedirirmi birde 240s ile boyut olarak aynı mıdır? yoksa john büyük müdür ?
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

John büyüktür, hatırı sayılır yakıtı var, ' daş gibi motur ' dedikleri kadar var. Tek sıkıntılı kısmı hidrolik kolllarının gergi sistemi olmayışı, yani tüm ekipmanların hidrolik bağlantı bölümünü aynı genişlikte yapman lazım.
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

nailyetek link=topic=81543.msg967341#msg967341 date=1423248106' Alıntı:
John büyüktür, hatırı sayılır yakıtı var, ' daş gibi motur ' dedikleri kadar var. Tek sıkıntılı kısmı hidrolik kolllarının gergi sistemi olmayışı, yani tüm ekipmanların hidrolik bağlantı bölümünü aynı genişlikte yapman lazım.
motorun sahibi kendisi yapmış ozaman gergileri


http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=198594907&io=6&rnd=4351
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

Evet sonradan yapılmış, uydurulmuş. Bunların diferansiyel gövdesinin iki tarafında takozu andıran döküm parçaları vardır, kollar onlara dayanır, fakat dışta tutacak her hangi bir gergi sistemi yoktur.
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

nailyetek link=topic=81543.msg967352#msg967352 date=1423248978' Alıntı:
Evet sonradan yapılmış, uydurulmuş. Bunların diferansiyel gövdesinin iki tarafında takozu andıran döküm parçaları vardır, kollar onlara dayanır, fakat dışta tutacak her hangi bir gergi sistemi yoktur.
240s den boyut olarak yüksek midir ??
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

1120 var bende. 1979.

1130 ile aralarında 3 beygir var. (51-54 hp) yani aynı motorlar sayılabilir.

2700cc 3 silindir motoru olduğu için 20xx serisi ile karıştırılmaması gereken motorlardır. Temizse ve pompası ayarlı ise şu an piyasada olan 50 hp 'sıfır' çok motorun façasını çizer yakıtta.

Net 2300 kg ağırlığı ve uzun bir önemsahip olmasına rağmen kafa kaldır. Öne ağırlık koyduğunda 2-2.10 ' luk 16-17 ayak mibzerle rol güzel ekim yapar. (Bizzat ektim)

Cıvatalarını kadar herşeyi ile Alman üretimidir. Bu nedenle sağlam ama yedek parçası pahalıdır. Mesela marş orjinal dinamosu 360 lira. Ben en son depo şamandırası aldım. (Orjinal) 60 lira.

Arka tekerleklere ve öne ağırlık konduğunda 60-65 hp 4x2 bi traktörün yaptığı her işi yapar.

Hidrolik direksiyon şarttır. (Ahs öneririm, 800 lira civarında)

Düzgen ve temiz bakılırsa tam bir biçme, çevirme canavarıdır.

Şu konuda fotoğrafları mevcut:

http://www.trakkulup.net/fotograflar-(cekimler)-367/1120'ye-rops-taktik-)/

Şu da videosu:

http://youtu.be/oWsD6u836uU

Lakin her halükarda 35 ve üstü yaşta traktörlerdir. Fazla sıkıştırmadan ve ara ara ufak tefek masraflar yapmayı en başından kabullenerek kullanmak gerekir.
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

nailyetek link=topic=81543.msg967341#msg967341 date=1423248106' Alıntı:
John büyüktür, hatırı sayılır yakıtı var, ' daş gibi motur ' dedikleri kadar var. Tek sıkıntılı kısmı hidrolik kolllarının gergi sistemi olmayışı, yani tüm ekipmanların hidrolik bağlantı bölümünü aynı genişlikte yapman lazım.
abı yakıtı fazla mı az mı demek ıstedın anlamadım 1130 larda guzel makıne ama cekısı dusuk galıba bızım akrabada var baya dusuk cekısı ama patınajı az yapıo gibi
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

sebazios link=topic=81543.msg967380#msg967380 date=1423250916' Alıntı:
1120 var bende. 1979.

1130 ile aralarında 3 beygir var. (51-54 hp) yani aynı motorlar sayılabilir.

2700cc 3 silindir motoru olduğu için 20xx serisi ile karıştırılmaması gereken motorlardır. Temizse ve pompası ayarlı ise şu an piyasada olan 50 hp 'sıfır' çok motorun façasını çizer yakıtta.

Net 2300 kg ağırlığı ve uzun bir önemsahip olmasına rağmen kafa kaldır. Öne ağırlık koyduğunda 2-2.10 ' luk 16-17 ayak mibzerle rol güzel ekim yapar. (Bizzat ektim)

Cıvatalarını kadar herşeyi ile Alman üretimidir. Bu nedenle sağlam ama yedek parçası pahalıdır. Mesela marş orjinal dinamosu 360 lira. Ben en son depo şamandırası aldım. (Orjinal) 60 lira.

Arka tekerleklere ve öne ağırlık konduğunda 60-65 hp 4x2 bi traktörün yaptığı her işi yapar.

Hidrolik direksiyon şarttır. (Ahs öneririm, 800 lira civarında)

Düzgen ve temiz bakılırsa tam bir biçme, çevirme canavarıdır.

Şu konuda fotoğrafları mevcut:

http://www.trakkulup.net/fotograflar-%28cekimler%29-367/1120%27ye-rops-taktik-%29/

Şu da videosu:

http://youtu.be/oWsD6u836uU

Lakin her halükarda 35 ve üstü yaşta traktörlerdir. Fazla sıkıştırmadan ve ara ara ufak tefek masraflar yapmayı en başından kabullenerek kullanmak gerekir.
maaşallah ağbi senin motor güzel
freni güzel tutuyormu?
yakıtı ideal ' mi?
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

Smf link=topic=81543.msg967395#msg967395 date=1423251871' Alıntı:
bılmıorm bızım akrabadakın kınde de bır sorun olabılır ama gordugum kadarıyla dusuk gıbı geldı
sana bişiy anlatayım
bizde 87m. 240s var uzel
komşuda 85m. 240s var uzel
aynı çizeli bizimkine taktık bizim 240 yırtınıyor çekcem diye
birde komşunun 240 a taktık onun motor zorladımı resmen tekerler duruyor dönmüyor motoru 2 bin devir yapıyor ama tekerler duruyor dönmüyor
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

ekiz link=topic=81543.msg967400#msg967400 date=1423252179' Alıntı:
sana bişiy anlatayım
bizde 87m. 240s var uzel
komşuda 85m. 240s var uzel
aynı çizeli bizimkine taktık bizim 240 yırtınıyor çekcem diye
birde komşunun 240 a taktık onun motor zorladımı resmen tekerler duruyor dönmüyor motoru 2 bin devir yapıyor ama tekerler duruyor dönmüyor
aynı sorun dedemın 240 dada var o nıye oluyo acaba motor acaip kacırıo acaba debrıyaj balatası bıtık ondan mı ya :S
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

ekiz link=topic=81543.msg967400#msg967400 date=1423252179' Alıntı:
sana bişiy anlatayım
bizde 87m. 240s var uzel
komşuda 85m. 240s var uzel
aynı çizeli bizimkine taktık bizim 240 yırtınıyor çekcem diye
birde komşunun 240 a taktık onun motor zorladımı resmen tekerler duruyor dönmüyor motoru 2 bin devir yapıyor ama tekerler duruyor dönmüyor

zamanla debraj balatası asındıkca baskı ayakları yukar kalkar ve debrajbılyasına dayanır boylece debraj azar azar basılarak yarım debraj konumuna gecer zaten
debrajın yukarıda kaldırmasından bu anlasılır debraj pedalına baglı olan ayar cıvatasından salına bıldıgı kadar salınıp ( tabı bellı bır debraj payı bırakılarak) debraj asagı dusurulmelıdır eger ayar cıvatasında yer kalmamıs traktor yarım debraja ve hatta zamanla tam debraja gecmısse kı traktor yurumez debraj bıtmıs demektır , konuyla alakalı olmadı pek ama yararlı bır bılgı bazı ıstısnalar harıc bu her traktorde aynıdır 1130
hakkında bır bılgım yok ksr bakmayın :)
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

Fren balatalarını balatalarını değiştireli 2 yıl oldu. şu an gayet iyi. Yakıt düşük. Pompayı yaptıralı da 3 yıl oldu.

Her mal için geçerli olan bir laf var. sen ona bakarsan o da sana bakar. Eski traktörlerde bu daha da geçerli bir durum.
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

sebazios link=topic=81543.msg967491#msg967491 date=1423261277' Alıntı:
Fren balatalarını balatalarını değiştireli 2 yıl oldu. şu an gayet iyi. Yakıt düşük. Pompayı yaptıralı da 3 yıl oldu.

Her mal için geçerli olan bir laf var. sen ona bakarsan o da sana bakar. Eski traktörlerde bu daha da geçerli bir durum.
hiç düşünmeden gidip bunu alasım geldi vallahi

http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=138830428&io=5&rnd=8315
 

Ynt: JD 1130 hakkında ?

sebazios link=topic=81543.msg967491#msg967491 date=1423261277' Alıntı:
Fren balatalarını balatalarını değiştireli 2 yıl oldu. şu an gayet iyi. Yakıt düşük. Pompayı yaptıralı da 3 yıl oldu.

Her mal için geçerli olan bir laf var. sen ona bakarsan o da sana bakar. Eski traktörlerde bu daha da geçerli bir durum.
dogru söylüyorsun ağbi sen ona bakmassan oda sana bakmaz en basitinden aç ayı oynamaz :)
 
Ynt: JD 1130 hakkında ?

ekiz link=topic=81543.msg967502#msg967502 date=1423262680' Alıntı:

Boyaya tav olma. Ben olsam almazdım traktörü. Neden?

Arayacağın özellikler:

1-) hidrolik direksiyon.
2-) ön ağırlık
3-) yeniden çok kaliteli bir koltuk.
4-) Kaplama değil, gerçek yeni lastikler.
5-) çift hidrolik çıkışı
6-) sağlam elektrik tesisatı

Boya bunlarda çoooook sonraki iş :)

Bi göz atayım, yeni bişey bulursam buraya yapıştırırım.
 

Benzer Konular