Kardeş şunlara bir gözat. Akış kontrol valfinin kelebeğini çocuklar arkaya çevirmiş olabilir. Hidrolik emiş filtresi temiz mi bir bak. Yakın zamanda şanzıman yağı değişimi yaptıysan sistemde hava olabilir, nasıl alınacağını biliyorsan al veya aldır. Uygun yağ kullandığından emin ol, EP80 olacak. Sakın valfi sökmeye kalkma başına iş alırsın. Olur da pompayı sökmen icap ederse diye söylüyorum hidrolik pompa kapağının altında iki adet O-Ring (o halka) vardır, eğer onlar yırtılırsa hidrolik yağını motora basar yağ külbitör kapağının(subap yaylarını ve piyanoları örten, silindir kapağının üstündeki kapak) üstünden fışkırır. Hem hidrolik yağın hem de karter yağın ziyan olur. Demem o ki arıza vermeyen yerleri gerekmedikçe sökme, söktürme! Mutlaka orijinal O-ring kullan. Hidrolik pistonunun üzerinde beyaz renkli Teflon sızdırmazlık halkaları vardır, olur da onları da değiştirmek icap ederse yine orijinal ürün kullan. Hidrolik silindirini gerekmedikçe honlattırma(çizik falan yoksa gerek yok) Teflon halkaları pistona taktıktan sonra senman takma kelepçesiyle hafifçe yağladığın silindire tak. Takarken çekiç vesaire kullanma segmanların kenarını kestirirsin. Aşağıya parça alabileceğin firmanın linkini koyuyorum ,oradan ilgili bölümün detay resimlerini inceleyebilirsin. Ek teki resimler kullanma ve bakım kitabındandır, daha önceki mesajlarımı incelersen diğer sayfaları bulabilirsin. Saygılarımla.