Ynt: hattat hakkında..
Ali KOÇKAYA link=topic=74829.msg881764#msg881764 date=1397851070' Alıntı:
Türk traktör piyasası;
New holland Fiatın 30 yıl önceki traktörlerindeki aynı motor ve şanzıman üzerindeki kaportalar değiştirilmiş.son yıllarda zoraki turbo intercooler uygulamaları yapılmıştır.
Erkunt: daha önceden bütün traktörlere döküm gövde yapmanın kalıpları ile. Steyr 8073 şanzımanını kopyalamış ve dışarıdan aldığı perkins motorları takmış ve kendi markasını üretmiştir.
Tümosan ;Türk traktöre fason motor üretirken aynı motoru Carraro şanzımana takmış.kendi markasını üretmiştir.
Hattat: Hema firması ile ford traktörleri .Arkasından JD ve Üniversali ve en sonda valtra üretmiştir veya monte etmiştir. Valtra şanzımanına perkins motorunu uygulayarak kendi markasını çıkarmıştır.
Yani bizim öyle bir zetor gibi falan kendi kendine bir traktörümüz yok.
en mantıklı açıklamayı yapmışsın herkez kendi kullandığı malı övüyor
erkunt tümosan hattat nevholland case bunların hepsi toplama kimse kusura bakmasın 70hp kıyaslıyorum
tümo nevholland case fiat motoru carraro şanzuman petlas lastik kale ratyatör hisarlar kabin kilma bilastik kaput aksamı
erkunt hattat perkins motor carraro ve zf şanzuman hattatında zfsi var petlas lastik hisarlar kabin kale ratyatör kilma kaput
hepsi ufak defek parçalarını üretiyorlar herkez incelesin motorunu kullanılan parçalar hepsi aynı firma malları
kendi kanatim hattat ile tümonun nevholland yada erkuntun kalitesinde fark göremiyorum
ben erkunt nevholland kullanmadım
hattat motor şanzuman ön 4x4 ve defransiyelinde hiçbir sıkıntı görmedim firenleri süper hidiroligi süper hassas kabin ve kaput kısmı dandik kabini geniş malzeme zayıf
herkeze hayırlı formlar
boşuna tartışmayalım