Hattat 260 veya 280 g bilgi


Selamun aleyküm Çiftçi emekçi kardeşler herkese hayırlı ramazanlar. Aranızda yeni sayılırım sakarya lıyım. İlgili bilgili arkadaşlardan hattat 260 veya 280g lar için bilgi rica ediyorum. Alan kullanan var mıdır? Artısı eksisi nedir yaklaşık 200k fiyatına değer midir?
 
ben kullanıyorum 280 g ve hiçbir sıkıntı yapmadı bundan önce 165 ile yapıyordum 236 motor oldugu halde hararet kaldırıyordu. yani 3060 masseyin daha güçlüsü frenleri için ne iyi ne kötü bişey diyemem ilk balata bitsin içindeki balataya göre zaten bronz balata taktıracam silajdada kullanıyorum .kuyruk miileri gayet güçlü cekişiide güçlü 4 piston fiat motorlu olanlarıda çıktı commonrail diye geçiyor ama nedense servis tavsiye etmiyor bende fiat motorlarını pek sevmiyorum çabuk bayılmasından dolayı
 
ben kullanıyorum 280 g ve hiçbir sıkıntı yapmadı bundan önce 165 ile yapıyordum 236 motor oldugu halde hararet kaldırıyordu. yani 3060 masseyin daha güçlüsü frenleri için ne iyi ne kötü bişey diyemem ilk balata bitsin içindeki balataya göre zaten bronz balata taktıracam silajdada kullanıyorum .kuyruk miileri gayet güçlü cekişiide güçlü 4 piston fiat motorlu olanlarıda çıktı commonrail diye geçiyor ama nedense servis tavsiye etmiyor bende fiat motorlarını pek sevmiyorum çabuk bayılmasından dolayı
Massey 3.075 phantom düşünüyorum patoz için. 4 silindir motor 3 silindir kadar zorlanmaz yakmaz da. Fiyatları çok pahalı masseylerin. 2008 model düşük saatli phantomlar sıfır hattatlarla yarışıyor fiyatta. Sen Sakarya'nın neresindensin ben akyazılıyım
 
ben kullanıyorum 280 g ve hiçbir sıkıntı yapmadı bundan önce 165 ile yapıyordum 236 motor oldugu halde hararet kaldırıyordu. yani 3060 masseyin daha güçlüsü frenleri için ne iyi ne kötü bişey diyemem ilk balata bitsin içindeki balataya göre zaten bronz balata taktıracam silajdada kullanıyorum .kuyruk miileri gayet güçlü cekişiide güçlü 4 piston fiat motorlu olanlarıda çıktı commonrail diye geçiyor ama nedense servis tavsiye etmiyor bende fiat motorlarını pek sevmiyorum çabuk bayılmasından dolayı
Frenlerinin nesinden şikayetçisin
 
ben kullanıyorum 280 g ve hiçbir sıkıntı yapmadı bundan önce 165 ile yapıyordum 236 motor olduğu halde hararet kaldırıyordu. yani 3060 masseyin daha güçlüsü frenleri için ne iyi ne kötü bişey diyemem ilk balata bitsin içindeki balataya göre zaten bronz balata taktıracam silajda da kullanıyorum. kuyruk milleri gayet güçlü çekişi de güçlü 4 piston fiat motorlu olanları da çıktı Common rail diye geçiyor ama nedense servis tavsiye etmiyor bende fiat motorlarını pek sevmiyorum çabuk bayılmasından dolayı
Bizde biraz C3080 kullanmıştık, çekiş olarak gayet iyiydi.
Fabrikanın kuyruk mili balye bağlamaya uygun değildir, dediği traktörden siz nasıl memnun oluyorsunuz.
Silaj yapma konusunda zayıf mısır tarlalarında Steyr 8073S daha ekonomik yakıtlı sayılır.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilyas35
C
Bizde biraz C3080 kullanmıştık, çekiş olarak gayet iyiydi.
Fabrikanın kuyruk mili balye bağlamaya uygun değildir, dediği traktörden siz nasıl memnun oluyorsunuz.
Silaj yapma konusunda zayıf mısır tarlalarında Steyr 8073S daha ekonomik yakıtlı sayılır.
C3065 steyr 8073ün çevirmediği yem karmayı çeviriyor 240 rötovatörü zorlanmıyor td65s çok zorlanıyordu rötovatörde tarla pulluk çizeldede steyrdan hiç aşağı kalacağını sanmam
 

C3065 steyr 8073ün çevirmediği yem karmayı çeviriyor 240 rötovatörü zorlanmıyor td65s çok zorlanıyordu rötovatörde tarla pulluk çizelde de steyr dan hiç aşağı kalacağını sanmam
260 g traktörde LDA bulunuyor mu?
Erkunt 65M alacak oluyorduk , LDA yı pazarlığa dahil etmemiz istenmişti , ilk serviste traktöre takarız dediler , hatta traktörün çekişinden memnun olmayanlar LDA milini değiştirip çekişi biraz yükseltiyor, traktörün yakıtı da bir nebze iyileşiyor.
Traktörün çekiş gücü veya kuyruk mili gücünden dolayı şikayetimiz yoktur.
Sıkıntı , motor haritasıyla , vitesle kuyruk milinin uyumu bulunmaz.
Fiat motordaki gibi motor anma gücü devirlerinde en az yakıt bölgesi bulunmaz.
Motorun güç eğrisi tepe şeklindedir, sabit bir güç aralığı çizgileri bulunmaz.
1104d-44ta motorda biraz iyileşme olsa da beygiri az torku yüksek motorlar olduğundan Fiat 80 66S gibi sürüş elde edilmez.
1685 rpm , normal 540 kuyruk mili ile çalışma yeğlenir , vites uyumu kaybolur , 1700 rpm de zaten de tork, güç çizgisi kesişim devri vardır.
Fiat'ta 2200 rpm ile bağlarken 1500 rpm devire düşüp vites yükseltilir.
Perkins motorla 1700 rpm ile bağlarken 700-800 rpm aralıklı vitesi düşersek motor rölanti devirde kalır, stop etmez ama iş vermez.
Motor devri 200 rpm değişse kuyruk mili aşırı hızlanır , ekipmanı hırpalıyor.
Balye makinesi ve toprak işleme ekipmanlarını yorabilir, efendim.
 
  • Beğen
Tepkiler: civil engineer
260 g traktörde LDA bulunuyor mu?
Erkunt 65M alacak oluyorduk , LDA yı pazarlığa dahil etmemiz istenmişti , ilk serviste traktöre takarız dediler , hatta traktörün çekişinden memnun olmayanlar LDA milini değiştirip çekişi biraz yükseltiyor, traktörün yakıtı da bir nebze iyileşiyor.
Traktörün çekiş gücü veya kuyruk mili gücünden dolayı şikayetimiz yoktur.
Sıkıntı , motor haritasıyla , vitesle kuyruk milinin uyumu bulunmaz.
Fiat motordaki gibi motor anma gücü devirlerinde en az yakıt bölgesi bulunmaz.
Motorun güç eğrisi tepe şeklindedir, sabit bir güç aralığı çizgileri bulunmaz.
1104d-44ta motorda biraz iyileşme olsa da beygiri az torku yüksek motorlar olduğundan Fiat 80 66S gibi sürüş elde edilmez.
1685 rpm , normal 540 kuyruk mili ile çalışma yeğlenir , vites uyumu kaybolur , 1700 rpm de zaten de tork, güç çizgisi kesişim devri vardır.
Fiat'ta 2200 rpm ile bağlarken 1500 rpm devire düşüp vites yükseltilir.
Perkins motorla 1700 rpm ile bağlarken 700-800 rpm aralıklı vitesi düşersek motor rölanti devirde kalır, stop etmez ama iş vermez.
Motor devri 200 rpm değişse kuyruk mili aşırı hızlanır , ekipmanı hırpalıyor.
Balye makinesi ve toprak işleme ekipmanlarını yorabilir, efendim.
Biz 2021 Haziran gibi 260 g almayı düşündük Sakarya hattata gittik Zirai aletler sanayine. 260g gördük beğendik ı sırada lda takılıyordu yada mil mi ne değişiyorlardı tam hatırlamıyorum. Fiyatta anlaşamadık kredi işi çıkınca vazgeçtik. Sonra o traktörü arkadaşım aldı patozda kullanıyor. Arkadaşta 285 hattat var ayrıca o da patozda ve orman işinde kullanılıyor ve 285 daha az yakıyor 260g den. 285 in viteslerini de yandan ortaya aldırdı çok sıkıntı çıkarmış yandan levyeler. Velhasıl 260g kuyruk mili için benim görüşüm çok randımanlı değil. Kısa vadede üzmeyebilir ama uzun vadede muhakkak sıkıntı çıkartır. Jx75c lerin de kuyruk milleri gayet güçlüymüş ama gönlüm 3.075 den yana. 75c daha donanımlı olabilir ona da bişey diyemem fakat Massey 3.075 3.085 ve 7066 veya 8066 her zaman tercihimdir
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
Massey 3.075 phantom düşünüyorum patoz için. 4 silindir motor 3 silindir kadar zorlanmaz yakmaz da. Fiyatları çok pahalı masseylerin. 2008 model düşük saatli phantomlar sıfır hattatlarla yarışıyor fiyatta. Sen Sakarya'nın neresindensin ben akyazılıyım
karasu 3075 cok gereksiz yakıtı çok ova tarımı yada orman işinde iyi olur patoz için fazla yatırım olur patozla manevra yapması zor olur
Bizde biraz C3080 kullanmıştık, çekiş olarak gayet iyiydi.
Fabrikanın kuyruk mili balye bağlamaya uygun değildir, dediği traktörden siz nasıl memnun oluyorsunuz.
Silaj yapma konusunda zayıf mısır tarlalarında Steyr 8073S daha ekonomik yakıtlı sayılır.
steyr 8073 daha ekonomik değildir küçük boylu mısırda olabilir benim gibi 4-4.20 boyu gelen mısıra girince değişir 165 1 takviyede atmaya yetiştiremiyordu yarım debriyaj yapıyordum. Herkesin bir favorisi vardır sizinki şteyr demekki ovada kullanışlı kuyruk mili devir seçeneğide fazla ama engebeli araziyi sevmez
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca
karasu 3075 cok gereksiz yakıtı çok ova tarımı yada orman işinde iyi olur patoz için fazla yatırım olur patozla manevra yapması zor olur

steyr 8073 daha ekonomik değildir küçük boylu mısırda olabilir benim gibi 4-4.20 boyu gelen mısıra girince değişir 165 1 takviyede atmaya yetiştiremiyordu yarım debriyaj yapıyordum. Herkesin bir favorisi vardır sizinki şteyr demekki ovada kullanışlı kuyruk mili devir seçeneğide fazla ama engebeli araziyi sevmez
Fındık işinden sonra da orman işi falan düşünüyorum. Bağ bahçe için t540b var zaten. 3.075 in manevrası çok önemli değil her türlü fındık harmanına yanaşır. Yakıt olarak çok sıkıntılı değil benim için traktörün uzun ömürlü olması lazım. Düven atının yemi sorgulanmaz derler bizde. 3.075 birkaç tane hattatı öldürür buda bana yeter zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: patozcu54
Fındık işinden sonra da orman işi falan düşünüyorum. Bağ bahçe için t540b var zaten. 3.075 in manevrası çok önemli değil her türlü fındık harmanına yanaşır. Yakıt olarak çok sıkıntılı değil benim için traktörün uzun ömürlü olması lazım. Düven atının yemi sorgulanmaz derler bizde. 3.075 birkaç tane hattatı öldürür buda bana yeter zaten
orasını bilemiyorum hattat daha 2020den sonra uzele benzettiği modellerle kendini göstermeye başladı ama uzelin kalitesi zaten kendini kanıtlamış bakalım zaman ne gösterecek
 
orasını bilemiyorum hattat daha 2020den sonra uzele benzettiği modellerle kendini göstermeye başladı ama uzelin kalitesi zaten kendini kanıtlamış bakalım zaman ne gösterecek
Hattatlarda uzelin kalitesi asla yok amcamda 266gold mf vardı bu sene 285 hattat aldı kalite kesinlikle çok düşük, traktör çok kuvvetli yakıtıda normal ama aldığından beri frenlerden çekmediği kalmadı, frenler şişti sıkılı kaldı traktör yürümedi sürekli altından yağ aktı 2 defa servis tarlaya gitti 3 defa çekici ile servise gitti 3. defa çekici ile Bolu merkez servisine gitti orda ayarladılar ama yine tam randımanlı değil çok alttan kavrıyor debriyaj ise çok üstten kavrıyor bi garip alet. Sonra sürekli arka kolların yan gergileri kopuyor daha 8-9 ayda bunlar oldu 15-20 yıl kullanılsa neler olur. Birde servisleri çok bilgisiz ve lakayit. Bizde almayı düşünüyorduk amcamın başına gelenlerden sonra case aldık casede mf kalitesi yok ama hattattan iyi ve servisi çok iyi.
 
Hattatlarda uzelin kalitesi asla yok amcamda 266gold mf vardı bu sene 285 hattat aldı kalite kesinlikle çok düşük, traktör çok kuvvetli yakıtıda normal ama aldığından beri frenlerden çekmediği kalmadı, frenler şişti sıkılı kaldı traktör yürümedi sürekli altından yağ aktı 2 defa servis tarlaya gitti 3 defa çekici ile servise gitti 3. defa çekici ile Bolu merkez servisine gitti orda ayarladılar ama yine tam randımanlı değil çok alttan kavrıyor debriyaj ise çok üstten kavrıyor bi garip alet. Sonra sürekli arka kolların yan gergileri kopuyor daha 8-9 ayda bunlar oldu 15-20 yıl kullanılsa neler olur. Birde servisleri çok bilgisiz ve lakayit. Bizde almayı düşünüyorduk amcamın başına gelenlerden sonra case aldık casede mf kalitesi yok ama hattattan iyi ve servisi çok iyi.
benim bölgem hattatan şu an memnun samede kullanılıyor new holland ve serilerini baştan aldılar ve sonra hepsi elden çıkartı ustalarda tavsiye etmiyor casede new hollandın bir ürünü 350 hanelik köyde 1 tane case 2-3 adette new holland var 2620 ferguson ve erkunt daha çok tercih ediliyor buralar fındık ve kısmen hayvancılık ile uğraşıyor orman işi yapanda var
 
benim bölgem hattatan şu an memnun samede kullanılıyor new holland ve serilerini baştan aldılar ve sonra hepsi elden çıkartı ustalarda tavsiye etmiyor casede new hollandın bir ürünü 350 hanelik köyde 1 tane case 2-3 adette new holland var 2620 ferguson ve erkunt daha çok tercih ediliyor buralar fındık ve kısmen hayvancılık ile uğraşıyor orman işi yapanda var
Servis çok önemli yaşananları gördükten sonra bizden kimse hattat almaz biz aldık ama bizimkiside massey sevgisinden oldu. Bölgemizde yeni masseylerden hiç yok bizde birde 3060 var amcamda 266g onun dışında çevrede birkaç 135 kaldı başkada massey kalmadı . Köyde İlk caseyi biz aldık aynı anda iki tane alındı, ağırlıklı olarak new holland vardı ama deutz same bizim burlarda baskın olmaya başladı.
 
Son düzenleme:

260 g traktörde LDA bulunuyor mu?
Erkunt 65M alacak oluyorduk , LDA yı pazarlığa dahil etmemiz istenmişti , ilk serviste traktöre takarız dediler , hatta traktörün çekişinden memnun olmayanlar LDA milini değiştirip çekişi biraz yükseltiyor, traktörün yakıtı da bir nebze iyileşiyor.
Traktörün çekiş gücü veya kuyruk mili gücünden dolayı şikayetimiz yoktur.
Sıkıntı , motor haritasıyla , vitesle kuyruk milinin uyumu bulunmaz.
Fiat motordaki gibi motor anma gücü devirlerinde en az yakıt bölgesi bulunmaz.
Motorun güç eğrisi tepe şeklindedir, sabit bir güç aralığı çizgileri bulunmaz.
1104d-44ta motorda biraz iyileşme olsa da beygiri az torku yüksek motorlar olduğundan Fiat 80 66S gibi sürüş elde edilmez.
1685 rpm , normal 540 kuyruk mili ile çalışma yeğlenir , vites uyumu kaybolur , 1700 rpm de zaten de tork, güç çizgisi kesişim devri vardır.
Fiat'ta 2200 rpm ile bağlarken 1500 rpm devire düşüp vites yükseltilir.
Perkins motorla 1700 rpm ile bağlarken 700-800 rpm aralıklı vitesi düşersek motor rölanti devirde kalır, stop etmez ama iş vermez.
Motor devri 200 rpm değişse kuyruk mili aşırı hızlanır , ekipmanı hırpalıyor.
Balye makinesi ve toprak işleme ekipmanlarını yorabilir, efendim.
260 g da Lda yok bayiden istersen takılıyor 280 g da orjinal fabrikadan Ldalı olarak çıkıyor
 

Benzer Konular