Ynt: Fendt kullanıcılarına bir sorum olacak...
İyi, güzel, tamam. Şimdi, ben kullanıcı olarak bu eksiği hissetmiyorsam benim kabahatim ne ? Hadi bunu bana anlatın. Bir de bu adamlar dükkanı kapatıp gitmiyorlar ki, neden fuar nedeniyle geciksinler ? Fuar oradaysa yedek parça deposu yerinde. Deponun fuara-tatile-eğitime falan gittiği yok ki. Tamamının telefonları da bayram seyran hafta tatili yurtdışı 24 saat kapanmıyor, ve her aramada sabırla ve yüksek nezaketle cevaplanıyor. Açıp Alman ' a da sorabiliyorum. İstediğimde bana her adres isim ve telefon veriliyor. Bu kadar da şeffaf. Bugüne kadar gördüğüm en sağlıklı parça kodlaması da bunlarda. Bir firma her seferinde talebi yerine getiriyor, arada bir de arayıp hal hatır soruyorsa bunun eksiklik neresinde ve ben neden memnun olmamalıyım ? Sayı çoğaldıkça nerde çokluk diye başlayan atasözüne paralel olarak arıza şahısların da karşınıza etkisi tartışılır yetkili servis olarak çıkma ve sizi dellendirme ihtimali hiç mi yoktur? Demek ki her yetkili servis belgesi alan her derdi çözebilir şeklinde mi düşünmemiz gerekiyor? Yılda kaç yetkili servis iptal ediliyor ülke genelinde hiç merak ettiniz mi? Ben neden size laf yetiştiriyorum ? Neden her seferinde olduğu formatta cevap bu marka çok iyi de çok kaliteli de ama illede şu illede bu şeklinde geliyor. Benim memnuniyetimi ifade etmem neden muhatabı incitiyor ? Neden herkes fikrinin ya da olmasını düşündüğü (hayal ettiği) durumun gerçekle uyuşmadığı söylenince konu kısır döngüye giriyor ? Neden bu tahammülsüzlük ? Lafı dönüp dolaştırıp neden ülkeye fatura ediyorsunuz ? Konu ile ilgili 4 gün, 21 saat ve 27 dakika yazmışım neden aradığınızı inatla bulamıyorsunuz da konu ile hiçbirşey söylemediğimi düşünüyorsunuz? Bu konudaki yüzlerce topikte insanların verdiği emekleri hiçe sayıp, o kadar yazı-çiziyi kenara itip, neden kişiye özel cevap istiyorsunuz, benim bildiğim en az 50 konu var bununla ilgili, neden zahmet edip bir göz gezdirmiyorsunuz ?????????
Görülen lüzum üzerine not : Bu laf kalabalığı pamukçu nikli üye kardeşimize cevap vermek için edilmemiş olup, malum konu ile ilgili yüzlerce başlık binlerce cevap yazılmış iken; bu pahalıdır, bunun servisi yoktur, bunun parçası yoktur, ikinci eli toktur, ama ne hikmetse bu makinanın da kalitesine söylenecek laf da yoktur mantık sorunsalının aşılmasına yardımcı olabilmek amaçlıdır. En ufak doneden tren yapma mantığından insanları kurtarabilmek içindir. Bu gecikme gene aynı mantıkla direkt olarak gecikmenin 3 gün olduğu şeklinde algılanmıştır.
3. gün gelen arka camı istediğiniz marka için Anadolunun herhangi bir yerinden bir isteyin bakalım kaç günde elinizde olacak ve taktırmak için camcıya mı gideceksiniz ? Adamlar nezaketen ertesi gün takamadık diye kibarca böyle dedi ise buna bu kadar laf etmeye de anca 'el insaf ya nısf-üd-din' denir. Ciddi arıza ancak iş durdu mal telef oluyor şeklindedir diye düşünüyorum; ancak ve ancak da başka makina ile devam edemiyecekseniz Fuar da olsa, kurban bayramı da olsa, taş da yağsa gece gelirler. Ondan da benim endişem hiç mi hiç yok. Gelecek olanın birinin mühendis birinin tekniker olacağından da bir şüphem yok. Bunlar da arızanı hemen o an gideremezse ya bakkala gidip mum alıp derdine yakacaksın ya da 5 kilo benzin alıp döküp yakacaksın. Böyle durumların marka ile de bir alakası yok. O işlere de Murphy denen adam bakıyor. Hiç de bu işlerle kafa yormayayım dersen ziraat ya da imalat sektöründe iş tutmayıp, ya akmaz kokmaz mal ticareti yapacaksın ya da verip bankaya yan devrilip keyfine bakacaksın.