Agri_King link=topic=11169.msg188358#msg188358 date=1245288136' Alıntı:
Evet dostum çok haklısın..
Mesela fabrikasına meteor düşebilir, parça tedarikçileri global krizden etkilenip batabilir, O küçük arıza Almanların Karneval, İngilizlerin Fasching dediği gereksiz günlere denk gelebilir, arızanıza müdahale etmesi gereken sabırtaşı teknik adamlar meraklılardan sıkılıp keçileri yaylaya gezmeye götürmüş olabilir, üstü başı vıcık vıcık yağ, eğitimi kendinden meçhul bi sanayi sakini yerine üstü başı tertemiz (sadece gelirken) bir Yıldız mezunu makina mühendisi basit arızayı çözemeyebilir, parça gelirken uçak düşebilir, memlekette ihtilal olup gümrükler kapanabilir, Türkiye Almanya savaşa girebilir, balık kavağa çıkabilir, servis gelirken yolda yıldırım düşebilir, kedi sirke içebilir herşeyi hesap etmek lazım.
Yazmayayım diyorum, lakin o kadar güzel ve mantıklı sorular çıkıyor ki seyirci kalmak mümkün değil.
Bu konuda herkesin bu tür abuk sabuk detaylara kafayı takıp bu markayı almamasını en çok da ben isterim. Bu makinadan memlekette 25 bin tane olursa %1 ihtimal servis kalitesi düşebilir ve bu benim hiç mi hiç işime gelmez. Bu nedenle bu güzide sorunları ikide birde gündeme getiren arkadaşlara teşekkür ederim, sağolun, varolun.
Başka bir açıdan bakarsak da, çok daha önceki yıllarda çok daha kısıtlı sayıda ve gümrük, ulaşım ve iletişimin çok sınırlı elverişlilikte olduğu tarih öncesi dönemlerde bu markayı ülkemizde edinebilmiş insanlarla da bi hasbıhal etmek gerekir diye düşünüyorum. Sanırım Alman bu makinanın minderine bağımlılık yapan bir madde sürüyor, oturan 40 yıl yapışıp kalıyor. Esas bunu araştırmak lazım. Bağımlılık yapıyor.