fendt 209s

Ynt: fendt 209s

okkangal link=topic=4063.msg41835#msg41835 date=1212353209' Alıntı:









ben valtra kullanıyorum ama bu gün bu fendt i kullandım 5li 12 numara pulluğu hunharca çekti .. hayran oldum .. bizim valtra a75 in kumanda sistemi gayet iyi diye düşünüyordum ama bu küçük canavar beni şaşırttı .. artık daha iyi anladımki traktörler ikiye ayrılır FENDT& diğerleri ... konfor ve teknoloji ve alman ciddiyeti hat safhada .. vario yu siz düşünün ...
'FENDT ve diğerleri' anlamlı bir yorum diye düşünüyorum ...güzel paylaşım ...
 
Ynt: fendt 209s

OKAY ABİMİZ MAKİNA MÜHENDİSİ diye biliyorum dolayısıyla yazıcağı her kelimenin anlamı daha farklı bana göre çünkü okuduğu ilim çok geniş kapsamlı ve yorumunu yaparken bu özelliğinden ve bilgisinden yararlanmıştır diye düşünüyorum FENDT & DİĞERLERİ kelimesi beni çok etkiledi yorumunuz ve emeğiniz için teşekkürler saygılar
 
Ynt: fendt 209s

insomnia link=topic=4063.msg42526#msg42526 date=1212426265' Alıntı:
OKAY ABİMİZ MAKİNA MÜHENDİSİ diye biliyorum dolayısıyla yazıcağı her kelimenin anlamı daha farklı bana göre çünkü okuduğu ilim çok geniş kapsamlı ve yorumunu yaparken bu özelliğinden ve bilgisinden yararlanmıştır diye düşünüyorum FENDT & DİĞERLERİ kelimesi beni çok etkiledi yorumunuz ve emeğiniz için teşekkürler saygılar
ilgin ve yorumun için çok teşekkür ederim erkan kardeşim ...
 

Ynt: fendt 209s

okkangal link=topic=4063.msg42654#msg42654 date=1212430265' Alıntı:
erkan aslında yakınımda vardi gitti motor sanırım ama araştırıyorum buralarda varsa eğer vario kullanacam kafaya koydum ...

çok farklı bir tecrübe olacağı düşüncesindeyim ilk çalıştırmada sadece tek sefer debriyaj pedalına basmak gerekiyor diye biliyorum gerisi joystick ve gaz pedalı daha fazla bilgisi olan aktarabilirse sevinirim teşekkürler
 
Ynt: fendt 209s

insomnia link=topic=4063.msg42656#msg42656 date=1212430446' Alıntı:
çok farklı bir tecrübe olacağı düşüncesindeyim ilk çalıştırmada sadece tek sefer debriyaj pedalına basmak gerekiyor diye biliyorum gerisi joystick ve gaz pedalı daha fazla bilgisi olan aktarabilirse sevinirim teşekkürler
aktarılacak ilave bilgi bulamadım .debriyaja basmak günde 1 defa yeterli diye düşünüyorum ...traktör stop edilmesse...
 
Ynt: fendt 209s

insomnia link=topic=4063.msg42656#msg42656 date=1212430446' Alıntı:
çok farklı bir tecrübe olacağı düşüncesindeyim ilk çalıştırmada sadece tek sefer debriyaj pedalına basmak gerekiyor diye biliyorum gerisi joystick ve gaz pedalı daha fazla bilgisi olan aktarabilirse sevinirim teşekkürler
Erkan abiminde dediği gibi sadece çalıştırken debriyaj a basmak gerekiyor onunda amacı baskı balata yı ayırma gibi birşey diildir zaten vario şanzuman yağ basıncıyla çalışan bi sistem olduğu için sadece güvenlik için ilk çalıştırırken debriyaj a basmamız gerekiyor bida geri kalan joystick ve gaz ile devam ediorz ama TMS™ te ise gazada basmamıza gerek yok sadece jostick veya ayak gazı seçeneğini seçerek hareket ettirebiliyoruz yawaşlarkende joystick seçeneğinde iken joystick i geri çektiğimiz zaman hem motor devrini hemde hız ımızı düşüre biliyoruz...

Biraz fazla konuştum ama kusura bakmazzsınız artık :( :) :)
 
Ynt: fendt 209s

Dragger link=topic=4063.msg42723#msg42723 date=1212433822' Alıntı:
Erkan abiminde dediği gibi sadece çalıştırken debriyaj a basmak gerekiyor onunda amacı baskı balata yı ayırma gibi birşey diildir zaten vario şanzuman yağ basıncıyla çalışan bi sistem olduğu için sadece güvenlik için ilk çalıştırırken debriyaj a basmamız gerekiyor bida geri kalan joystick ve gaz ile devam ediorz ama TMS™ te ise gazada basmamıza gerek yok sadece jostick veya ayak gazı seçeneğini seçerek hareket ettirebiliyoruz yawaşlarkende joystick seçeneğinde iken joystick i geri çektiğimiz zaman hem motor devrini hemde hız ımızı düşüre biliyoruz...

Biraz fazla konuştum ama kusura bakmazzsınız artık :( :) :)

debriyajın burada açıklanması çok iyi oldu normalinde bizler debriyaj pedalını motor ile güç aktarma organlarını ayıran bir parça olarak düşünürüz ama varıo sistemdeki debriyaj pedalı bu konudan tamamen bağıntısız bir konumda ve daha farklı bir opsiyonellikte

baskı balatalı sistemlerde ki kayıp oranı % 20 diye biliyorum

varıo sistemde ise bu % 4 ten daha az

bilginize

teşekkürler
 
Ynt: fendt 209s

alipasalierkan link=topic=4063.msg42770#msg42770 date=1212435253' Alıntı:
Ben bizim ARES ' te hiç debriyaja basmıyorum. Çalıştırırken bile gerekmiyor. Çalıştıktan sonrada shuttle ' ı ittine kalkıyor. Viteslerde de debriyaj yok zaten.

varıo şanzımanda zaten her hız için ayrı bir dişli grubu yoktur kademesiz isminide sizinde bildiğiniz gibi buradan almaktadır debriyaja basmakta ilk çalıştırmada sadece güvenlik içindir

 
Ynt: fendt 209s

alipasalierkan link=topic=4063.msg42770#msg42770 date=1212435253' Alıntı:
Ben bizim ARES ' te hiç debriyaja basmıyorum. Çalıştırırken bile gerekmiyor. Çalıştıktan sonrada shuttle ' ı ittine kalkıyor. Viteslerde de debriyaj yok zaten.

( areste , debriyaj baskı sistemi var mı yokmu ) .... merak ediyorum arkadaşım....
 

Ynt: fendt 209s

erkan arkadaşlar aslında burada mekanik aksamın , valflerin ve dişli sistemlerin yanı sıra tüm bunların uyum içerisinde çalışmasını sağlayan mekatronik beyinlerin , programlanmış kartların asıl teknolojiyi oluşturuyor... son zamanlarda parelelport ile servo motor ve servo valf kontrolü üzerine aratırıyorum ... bunu birde hidrolik eklenirse işte tüm uygulamayı fendt şanjmanında görebiliyoz değilmi ?
 
Ynt: fendt 209s

insomnia link=topic=4063.msg42800#msg42800 date=1212436585' Alıntı:
( areste , debriyaj baskı sistemi var mı yokmu ) .... merak ediyorum arkadaşım....

Sanırım yok çünkü debriyaj Ares ' te çok hafif kuş tüyü gibi bastığın zaman bi sigortaya dayanıyo öyle görev görüyo bırakıncada kendi otomatik olarak kalkış yapabiliyor ve bu kalkış debriyajın bırakma hızıyla hiç bi alakası olmuyor...Pc ile ayarlanarak bu kalkışı sert veya yumuşak yapabiliyor...Fabrikadan standart olarak normal kalkış oluyor...
 

Benzer Konular