Fendt 103 s mi Enter 654s mi önerirsiniz

Dostum motoru ile ilgisiz kullanicilarin cokca dilinde olan bir kelime enter hararet yapar.
Isin asli sen traktorunle ilgilen bakimlarini yap valla o kadar traktör kullandim. Enter gibi asilani görmedim.cifc ceker vs yalan ediyor
Asılmasına kimse birşey demez arabaciligi çok iyi ama kullananların hepsi mi bakım yapmıyor. Kim kullansa hararet yapıyor diyor. Massey ferguson kullanıp hararet yapıyor diyeni hiç duymadım mesela. Sen memnunsan ne güzel.
 
1589a6c5ef9bfe9b857b17c28c35fdcd.jpg
b79dfcabd5f9b4c2bc278d6f4d0d62d8.jpg
a9b0272794cdd766e8a89e112ff7ec80.jpg
a3cf0ae40f14d25b4648446760ec47b8.jpg
47a3599eeb174516a8bc013c6c7a3f30.jpg
d0c926cb8771008c91d55ed0afe518b3.jpg
8ab52d44a4e102cc9a7d8fe663900ae0.jpg
94d0f32534ff92a664c97fe99b31a2d1.jpg
920f1b92ee65d0d3d508966b298087c6.jpg
98b43240f06cdeabde23d0f541ef6af5.jpg
fc2bb4ee719d76a3577512be17040f6f.jpg
 
Traktörüme 15 bin harcadım bana gore 80,binlik traktorler ile eş deger oldu.

Yapilan islemler aşağıdadır

1. Traktöre yeni nesil traktörlerin beyinli hidrolik sistemi takıldı. Pamuk gibi direksiyonu var.

2. Turbo takıldı,traktör kendi emsalleri ile aynı tonajda 1 vites daha hızlı gidecek güçtedir.

3. Radyatör super 5 kanallı olarak değiştirildi. Sogutma daha hızlı sağlanıyor.

4. Turbo takıldığı için, intercoll radyatörü ve yağ soğutma radyatörü takıldı.

5. Turbo takıldığından dolayı pompa yeni nesil traktörlerin elektirikli pompası ile değişti. Bosh marka pompa takıldı. Konak acilmadan vurdurarak çalışmaz,kontak kapanınca stop eder.

6. Kömürlü debriyaj sistemi sökülerek yerine,mf 285 in rulmanlı bilya sistemi takıldı. Kömür bitti yedi muhabbeti ortadan kalktı.

7. Elektrik tesisati komple söküldü,yeni tesisat çekildi. Elektironik devir saati,elektironik hararet saati mozot saati hepsi faal calismaktadir.

8. Traktör turbo takıldıktan sonra son gazda net 4 bin devir yapıyor,resmen kükruyor.

9. Enterlerin on aks sisteminin bağlı olduğu kütük dökümdür ve cok zayıftır. Onun yerine tomruk yükleme kepçelerine takılan kütük takıldı.Ön zayıflık tamamen giderildi.

10. Metal olan 6 kanat pervane,plastik olan 8 kanat pervane ile değiştirildi,plastik pervanelerin hava sirkülasyonu metalden 4 kat fazladır.

11. Enterlerin orjinal on ağırlığı hafif olduğu için,kafa kaldırma problemi vardir. Önüne takılan çelik kütüğe çelik tampon yapılarak, 260 kg mf ağırlığı takıldı. Kafa dikme problemi ortadan kalktı.

12. Hidrolik kolları yeni nesil traktorlerinki ile değiştirildi. Tek sorun çok kol kırıyorum. Asılınca gavur gibi asılıyor,ya yuk gelecek ya bi yeri koparacak o şekil asılıyor enter.

13. Enterlerin freni zayıftır. Orjinali iptal edilerk, havalı çift kaliperli disk fren takıldı.11 ton 250 kg net yükle,duvar gibi rampada denendi. Resmen frenler traktörü kazik gibi çakıyor.

Sözün özü dostlarım. Motorunu keyfine gore dizayn et,gozun gibi bak senin için ondan iyisi yoktur. Biz orman işleri yapıyoruz. Ormanda cift cekerlerin gidemediği yerlerde ben arkama bakmıyorum. İnanın o kadar marka motor kullandık,bu enterin tadını,çekişini hiçbirinde göremedim.
 

Traktörüme 15 bin harcadım bana gore 80,binlik traktorler ile eş deger oldu.

Yapilan islemler aşağıdadır

1. Traktöre yeni nesil traktörlerin beyinli hidrolik sistemi takıldı. Pamuk gibi direksiyonu var.

2. Turbo takıldı,traktör kendi emsalleri ile aynı tonajda 1 vites daha hızlı gidecek güçtedir.

3. Radyatör super 5 kanallı olarak değiştirildi. Sogutma daha hızlı sağlanıyor.

4. Turbo takıldığı için, intercoll radyatörü ve yağ soğutma radyatörü takıldı.

5. Turbo takıldığından dolayı pompa yeni nesil traktörlerin elektirikli pompası ile değişti. Bosh marka pompa takıldı. Konak acilmadan vurdurarak çalışmaz,kontak kapanınca stop eder.

6. Kömürlü debriyaj sistemi sökülerek yerine,mf 285 in rulmanlı bilya sistemi takıldı. Kömür bitti yedi muhabbeti ortadan kalktı.

7. Elektrik tesisati komple söküldü,yeni tesisat çekildi. Elektironik devir saati,elektironik hararet saati mozot saati hepsi faal calismaktadir.

8. Traktör turbo takıldıktan sonra son gazda net 4 bin devir yapıyor,resmen kükruyor.

9. Enterlerin on aks sisteminin bağlı olduğu kütük dökümdür ve cok zayıftır. Onun yerine tomruk yükleme kepçelerine takılan kütük takıldı.Ön zayıflık tamamen giderildi.

10. Metal olan 6 kanat pervane,plastik olan 8 kanat pervane ile değiştirildi,plastik pervanelerin hava sirkülasyonu metalden 4 kat fazladır.

11. Enterlerin orjinal on ağırlığı hafif olduğu için,kafa kaldırma problemi vardir. Önüne takılan çelik kütüğe çelik tampon yapılarak, 260 kg mf ağırlığı takıldı. Kafa dikme problemi ortadan kalktı.

12. Hidrolik kolları yeni nesil traktorlerinki ile değiştirildi. Tek sorun çok kol kırıyorum. Asılınca gavur gibi asılıyor,ya yuk gelecek ya bi yeri koparacak o şekil asılıyor enter.

13. Enterlerin freni zayıftır. Orjinali iptal edilerk, havalı çift kaliperli disk fren takıldı.11 ton 250 kg net yükle,duvar gibi rampada denendi. Resmen frenler traktörü kazik gibi çakıyor.

Sözün özü dostlarım. Motorunu keyfine gore dizayn et,gozun gibi bak senin için ondan iyisi yoktur. Biz orman işleri yapıyoruz. Ormanda cift cekerlerin gidemediği yerlerde ben arkama bakmıyorum. İnanın o kadar marka motor kullandık,bu enterin tadını,çekişini hiçbirinde göremedim.
İyi güzel olmuş gönlüne göre yaptırmış sin. Ama orman işinde kullandığını söylüyorsun. Traktör harareti uzun arazilerde ağır çekiş yükü altında yükselir, yolda veya kısa süreli zorlamalarda hararet yükselmez.
 
İyi güzel olmuş gönlüne göre yaptırmış sin. Ama orman işinde kullandığını söylüyorsun. Traktör harareti uzun arazilerde ağır çekiş yükü altında yükselir, yolda veya kısa süreli zorlamalarda hararet yükselmez.
Dostum motor ormanda zorlandığı kadar,ne çift yaparken ne yuk taşırken zorlanmaz. Arkana traktör kadar tomrugu bağlayıp bel boyu çamurda hidrolige astirarak tam gaz asılıyorsun sürekli. Buyuk Arazi de var bizde ekim yapiyoruz. ormandakine göre traktör tatil yapıyor tarlada. Ormanda hararet 85 ise,tarlada sabhtan akşama kadar sürekli calismada 75i geçmiyor.
 
Traktörüme 15 bin harcadım bana gore 80,binlik traktorler ile eş deger oldu.

Yapilan islemler aşağıdadır

1. Traktöre yeni nesil traktörlerin beyinli hidrolik sistemi takıldı. Pamuk gibi direksiyonu var.

2. Turbo takıldı,traktör kendi emsalleri ile aynı tonajda 1 vites daha hızlı gidecek güçtedir.

3. Radyatör super 5 kanallı olarak değiştirildi. Sogutma daha hızlı sağlanıyor.

4. Turbo takıldığı için, intercoll radyatörü ve yağ soğutma radyatörü takıldı.

5. Turbo takıldığından dolayı pompa yeni nesil traktörlerin elektirikli pompası ile değişti. Bosh marka pompa takıldı. Konak acilmadan vurdurarak çalışmaz,kontak kapanınca stop eder.

6. Kömürlü debriyaj sistemi sökülerek yerine,mf 285 in rulmanlı bilya sistemi takıldı. Kömür bitti yedi muhabbeti ortadan kalktı.

7. Elektrik tesisati komple söküldü,yeni tesisat çekildi. Elektironik devir saati,elektironik hararet saati mozot saati hepsi faal calismaktadir.

8. Traktör turbo takıldıktan sonra son gazda net 4 bin devir yapıyor,resmen kükruyor.

9. Enterlerin on aks sisteminin bağlı olduğu kütük dökümdür ve cok zayıftır. Onun yerine tomruk yükleme kepçelerine takılan kütük takıldı.Ön zayıflık tamamen giderildi.

10. Metal olan 6 kanat pervane,plastik olan 8 kanat pervane ile değiştirildi,plastik pervanelerin hava sirkülasyonu metalden 4 kat fazladır.

11. Enterlerin orjinal on ağırlığı hafif olduğu için,kafa kaldırma problemi vardir. Önüne takılan çelik kütüğe çelik tampon yapılarak, 260 kg mf ağırlığı takıldı. Kafa dikme problemi ortadan kalktı.

12. Hidrolik kolları yeni nesil traktorlerinki ile değiştirildi. Tek sorun çok kol kırıyorum. Asılınca gavur gibi asılıyor,ya yuk gelecek ya bi yeri koparacak o şekil asılıyor enter.

13. Enterlerin freni zayıftır. Orjinali iptal edilerk, havalı çift kaliperli disk fren takıldı.11 ton 250 kg net yükle,duvar gibi rampada denendi. Resmen frenler traktörü kazik gibi çakıyor.

Sözün özü dostlarım. Motorunu keyfine gore dizayn et,gozun gibi bak senin için ondan iyisi yoktur. Biz orman işleri yapıyoruz. Ormanda cift cekerlerin gidemediği yerlerde ben arkama bakmıyorum. İnanın o kadar marka motor kullandık,bu enterin tadını,çekişini hiçbirinde göremedim.
International ile calisirken video atarmisiniz. Nette inter. Videosa o kadar az ki. Insanlar daha cok gördukce anlarlar interin farkini
 
Hayır tek farkı adamın traktöründe radyatörü su değil antifirizlidir radyatörü yeni yada bakımlıdır kireçli değildir bu konuştuğumuz araba 35 yaşında nerdeyse bu söylediklerim elden geçmediği sürece jd 6000 serisi bile o yaşına gelince hararet yapar kısaca sadece bakım ve itina
 
Yahu enter kullandın mi bilmiyorum fakat,ben enter kullanisiyim traktörün bakimli ise ne rampada ne ormanda hararet sorunu yok. Bos yere karalamayın kardesim motoru

Karalama falan yok arkadaş. Tarlaya birlikte girdiğimiz makine ben durmadan çalışırken 4-5 sefer duruyorsa bunu söylerim. Motorunu övmek için adama niye illa onu aldırmaya çalışıyorsun ki? Önerdiğim makinaları da kullandım. Fendt hariç hepsini biliyorum da konuşuyorum. Belki uzun seneler geçirmedim ama az çok belli hepsinin ne olduğu. Kulaktan dolma konuşma diyorsun sağda solda Mf'e saçma sapan laf atıyorsun. Önce kendini düzelt sen. Şu yazdıklarına bak 654s iyi asılıyor diye yalan mı ettin diğer markaları? Sen iyi bakmışsın memnunsun diye başkalarının görüşüne saygısızlık edemezsin. Hayırlı günler.
 

bu arada o enter artık standart bir enter değil 15 traktörü al 15de onun balatasını çaktır bunun radyatörünü taktir. senin traktör olmuş özel yapım enterden çıkmış artık
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt