PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Same
Explorer 90 çekiş düşüklüğü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1459857" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://www.esenliktraktor.com/html/same-traktor/95/same-traktor-explorer90-105/index.html[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.lamborghini-tractors.com/en-fe/tractors/open-field/download/2881_43cecd470e2830604cf89f769fb6ac78[/URL]</p><p>1000.4 W , euro1 motorların tork rezervleri %15-25 aralığında ,</p><p>1000.4 WTi , euro3 motorların tork rezervleri %21-28 aralığında ,</p><p></p><p>Tanıtım kataloğunda traktör ikili dönerli pulluk kullanabiliyor.</p><p>Çeker, kaçar, uçar gider şeyler beklememek gerekir.</p><p>Regülatör ayarı ne kadar fayda eder, bilemeyiz.</p><p>Eski nesil motorlarda max tork devri 1600 rpm dense de ;</p><p>1400-1600 rpm stabile yakın, düz çizgi , motor tork çizgisi mevcutken ,</p><p>sonraki nesillerde 1600-1800 rpm aralığa kayma oluyor.</p><p>Motorun tork,güç çizgisi kesişim devri ilk modellerde 1800 rpm devirde olabiliyordu.</p><p>Motoru 1800 rpm devirle sürmeye çalıştığımızda ,</p><p>Steyr 768, MF 285 gibi süremiyorduk ,</p><p>Mühendisin kulağına fısıldadık, </p><p>Sabit tork aralığını az bişicik sağa çekin deyince sağ olsunlar, yaptılar.</p><p>1800 rpm devirle kullanım için harita değiştirilmiş.</p><p>Ayrıca normal 540 kuyruk mili kullanımında buçuk vites düşmeler iyileştirilmiş.</p><p>Balye bağlamak için esneklik yüksek bir motor çalışması verilmiş.</p><p></p><p>Tork rezervleri %40 larda olan aynı viteste iyi toplayan motor performansı beklememelisiniz.</p><p>65 kw, 345 n.m tork , kabinli 4 ton , ön kepçeyle 4,5 ton genel ağırlıkta bir traktörden bahsediyorsak ,</p><p>Traktörü rahat kullanmak için 70 kw , 40 kg.m tork , %35 tork rezervli motor gücünden bahsedebiliyor olmamız gerekir.</p><p>Burada Fiat 95 66S veya L95 olsaydı , çekişten şikayet olmazdı.</p><p>Same Explorer 95T , modelinde tork çizgisi daha kavisli yay şeklinde , </p><p>Yeni nesil motorlarda bu grafik değiştirilmiş ve batak zemin performansları zayıflıyor.</p><p>15*15 vites yerine 60*60 şanzımanın motorla uyumu için yapılıyor.</p><p></p><p>Orman içinde traktör çok hırpalanır.</p><p>Römorkta odun yüklemek için vinçte bulunmuyor.</p><p>Odunlar römorktan kayabilir.</p><p>Tekerleri dıştan giden dar römorklar kullanışlı olur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1459857, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://www.esenliktraktor.com/html/same-traktor/95/same-traktor-explorer90-105/index.html[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.lamborghini-tractors.com/en-fe/tractors/open-field/download/2881_43cecd470e2830604cf89f769fb6ac78[/URL] 1000.4 W , euro1 motorların tork rezervleri %15-25 aralığında , 1000.4 WTi , euro3 motorların tork rezervleri %21-28 aralığında , Tanıtım kataloğunda traktör ikili dönerli pulluk kullanabiliyor. Çeker, kaçar, uçar gider şeyler beklememek gerekir. Regülatör ayarı ne kadar fayda eder, bilemeyiz. Eski nesil motorlarda max tork devri 1600 rpm dense de ; 1400-1600 rpm stabile yakın, düz çizgi , motor tork çizgisi mevcutken , sonraki nesillerde 1600-1800 rpm aralığa kayma oluyor. Motorun tork,güç çizgisi kesişim devri ilk modellerde 1800 rpm devirde olabiliyordu. Motoru 1800 rpm devirle sürmeye çalıştığımızda , Steyr 768, MF 285 gibi süremiyorduk , Mühendisin kulağına fısıldadık, Sabit tork aralığını az bişicik sağa çekin deyince sağ olsunlar, yaptılar. 1800 rpm devirle kullanım için harita değiştirilmiş. Ayrıca normal 540 kuyruk mili kullanımında buçuk vites düşmeler iyileştirilmiş. Balye bağlamak için esneklik yüksek bir motor çalışması verilmiş. Tork rezervleri %40 larda olan aynı viteste iyi toplayan motor performansı beklememelisiniz. 65 kw, 345 n.m tork , kabinli 4 ton , ön kepçeyle 4,5 ton genel ağırlıkta bir traktörden bahsediyorsak , Traktörü rahat kullanmak için 70 kw , 40 kg.m tork , %35 tork rezervli motor gücünden bahsedebiliyor olmamız gerekir. Burada Fiat 95 66S veya L95 olsaydı , çekişten şikayet olmazdı. Same Explorer 95T , modelinde tork çizgisi daha kavisli yay şeklinde , Yeni nesil motorlarda bu grafik değiştirilmiş ve batak zemin performansları zayıflıyor. 15*15 vites yerine 60*60 şanzımanın motorla uyumu için yapılıyor. Orman içinde traktör çok hırpalanır. Römorkta odun yüklemek için vinçte bulunmuyor. Odunlar römorktan kayabilir. Tekerleri dıştan giden dar römorklar kullanışlı olur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Same
Explorer 90 çekiş düşüklüğü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt