Vay vay vay erkunt işi biliyor.Daha seri üretime geçilmemiş önümüzdeki günlerde fabrika ziyaretine gidip olmamış olan ve olması gereken 3 5 bişeylerde nacizane fikirlerimizi sunacaz.Türk çiftçisine hayırlı olsun...
Aynı düşüncedeyiz bakalim maile cevap ne gelecek su an seri üretimden ziyade konsept olarak üretmisler bence rütüş ve öneri için sızdırdılarArkandayız Fatih. Vallah babama bile gösterdim. Hiç beğenmedi. Özellikle direksiyon ile shuttle arasındaki mesafeyi. Zaten o eski direksiyon hiç yakışmıyordu. Bu direksiyon da çok kalitesiz duruyor. Çok yapmacık bir malzemeden yapılmış. Birde altına silecek kolu koydular. İyice arşa diktiler up uzun birşey oldu. Birde üstüne shuttle koydular. O da tasarım olarak NH' ın TD' ye ilk koyduğu vites kolu tipinden hallice birşey. Yani yaptın yaptın. O kısımı niye bıraktın. Hiç olmazsa geçerli bir açıklama bekliyorum yani. Dönüş yaparsalar bize de aktarırsın. Maliyet mi artıyor, ne yani... İnşallah seni dinlerler. Tümosan' da ilk Avrasya fuarında yeni Maksima' yı tanıtırken gittikti Trakkulüp olarak. Orada müdür bizim dikkatlice incelediğimizi görünce sanırım birşeyler sezdi. Neler eksik bu traktörde dedi. Adama yanlış hatırlamıyorsam 3 sayfa şey yazdırdık. Aklıma gelenler kabin içi koyu renk olsun dedik, düzelttiler, hidrolik valf kolları renkli olsun dedik, düzelttiler yani aklıma gelenler bunlar. Daha fazla şey saydık. Olmayanlar da çoğunlukta yine gerçi. Ama yine piyasaya sürmeden birşeyler yaptılar. İnşallah Erkunt' un da imkan vardır yapar. Hepimiz iyi olsun istiyoruz. Burada bizim yorumlarımızı da görüyorsalar yanlış anlamasınlar. Biz onların yapabileceğini bildiğimiz için beklentimiz büyük oluyor. Bu sefer beklentimizi karşılamayan böyle basit noktalar olunca şevkimiz kırılıyor. Hani biz bir CVT şanzıman istemiyoruz. Bizde biliyoruz olmaz. Ama bir 24x24 veya 32x32 bir powershift yapabilirler. İşte ne bileyim yine bu konu gibi bir tane gösterge paneli ile bitişik direksiyon tasarlayabilirler. Yani bunlar yapılabilecek şeyler. O potansiyel de onlarda var. Bizde istiyoruz ki olmuşken bunlarda olsun. Bir sene geç olsun ama olsun yani. Misal bir önceki yeni kasa tanıtımı bence fiyaskoydu. Öyle bir tanıttılar ki sanki komple yeni bir seri çıkıyor. Bir baktık iki tane led azcık rötuj. Sanıyorum ki bunu onlarda fark etti ki bir sene geçmeden bu komple kabin için yenilik ve shuttle olayına falan girdiler. Ama işte böyle tekrar eksikler olunca yine göze batıyor. Ben açıkça söylüyorum düşüncelerimi bana göre yan konsol güzel olmuş. Muavin koltuğu o masamı koltuk mu neyse onun az modernize edilmişi oda bence yetersiz, o Serko' nun ışık paneli bence yenilenmeli özellikle gece insan yanlış düğmeye basıyor, adam ışık koymuş her düğme için ama düğmenin yanında sen karanlıkta düğme sağdamı soldamı fark etmeden basıyorsun. Onu değiştirmeliler bence her düğmenin altında ışık olmalı. Ön konsol dediğimiz gibi o kabine yakışmıyor. Klima düzeni aynı mı bilmiyorum. Ama tepeden çok kafa şişiriyor. Dediğin gibi farklı noktalardan ve kabin üstünde mümkünse olmadan bir sistem olması lazım. Şöfor koltuğu grammer gibi kilosu ayar belli olacak birşey olmalı. Adam beyaz bi çizgi koymuş ne işe yarıyor çözemedim gitti. Pedal açıları fren için düzdü çok bunda nasıl bilemiyorum. Ama düzse düzeltilmeli. Şimdi tam anlamıyla kabini göremediğimiz için daha eksik noktalar var mı bilemiyorum. Ama en azından daha fazla bir tasarım yenilikleri olabilirdi diye düşünüyorum....
Erkan bu yesil halılı yer fabrikada bi lansman yeri mi acaba ileri geri de orda yapildi sonuçta
Erkan bu yesil halılı yer fabrikada bi lansman yeri mi acaba ileri geri de orda yapildi sonuçta
O da iş değil be abi kaput birebir uyar yedek parca temin etseymiştiPanjurdaki gündüz led farı için 170 saatte motoru verip 17 bin üste veren Hacı Dayı sen aklıma geldin bunları görünce..
Hayırlı olsun Erkunt cu arkadaşlara.
Fatih çok oluyoruz belki ama dönüş çapı konusunda da bi yenilik olsa mesala kubotalar gibi daha dar bir menevra olsa bilindiği üzere ülkemiz arazileri pek geniş değilBenim tasarimdaki söylemlerimin %60 oraninda gercekleşmiş olması beni sevindirse de ön gösterge panelindeki tavsiyelerim,fren ve debriyaj pedallarındaki tavsiyem,ortakol ve yankol piston hareketinin kabin disindan olmasi tavsiyem ve ayak kismina klima ve kalorifer petek koyulmasi tavsiyemi yapmasi erkunta tam anlamiyla bi avrupai tarz katacakti ama yinede saglik olsun biz orada 20 ye yakin Türkiyenin 4 bi tarafindan gelmiş çiftçi,bayi ve servis olarak bizim görüşlerimizi almasi cok mutlu etmisti kabin genisligi,bardakliklar,vitesin konumu,hidrolik ve kontrol paneli konumu konusundaki ortak görüşlerimiz dikkate alinmiş sizden özür diliyorum bilgi vermedigimiz icin [MENTION=2832]ercan[/MENTION]aykus un da dedigi gibi bi berilmiş söz vardı olay bundan ibaret
Ben o işi lastikleri açıp sonrasinda tur vidasini acarak cözdüm ama servis şaft mafsallarina zarar verirsen karismam dedi simdilik bi sorun yok tek ceker 285 turunda dönüyor şu anFatih çok oluyoruz belki ama dönüş çapı konusunda da bi yenilik olsa mesala kubotalar gibi daha dar bir menevra olsa bilindiği üzere ülkemiz arazileri pek geniş değil
O da güzel bizim köyde td 65-75 olanlar manevra dan çok muzdaripBen o işi lastikleri açıp sonrasinda tur vidasini acarak cözdüm ama servis şaft mafsallarina zarar verirsen karismam dedi simdilik bi sorun yok tek ceker 285 turunda dönüyor şu an
ercan ellerine sağlık..
erkunt firmasının senin gibi bir eli gözü varsa
bence kıymetini bilsinler.. sana maliyetine bir traktör
vermeleri lazım..
Bu arada erkunt gerçekten harika olmuş...
gurur duyuyorun inan..
trakkukupte erkunt için bir laf edeyim öyle kalsın.
BİR GÜN HEPİMİZ ERKUNTÇU OLACAZ...
İnansak mı?