Standart bir traktörden beklentilerimizi karşılayacak her nitelik bulunuyor.Hocam Teknik açıdan bilgiler verebilir misin, 280.000 dediler
83 kw, 418 n.m. tork , %30 tork yedeği bulunur.
Hidrolikler gayet yeterlidir.
Motor şanzıman uyumu ve kuyruk mili şanzıman uyumu olarak bakarsak ;
Perkins motor 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 2200 rpm max güç noktası , 2500 rpm motor max çalışma devridir.
Perkins motorun genelde max güç noktası 2000 rpm olur , bu modeli kullanmadık.
En az yakıt bölgesi genelde 1400 -1800 rpm aralığıdır,
Motorlar genelde motor max çalışma devri üzerinde grafikleri sonlanır ve yakıtları aşırı artar ,
En az yakıt bölgesi içinde 220 gr.kw/h le çalışırken , anma gücünde 230 gr.kw/h , motor max çalışma devrinden sonra 300 gr.kw/h ve üzeri değerleri görürler.
Motor anma gücünde de çalışılır, zor alanlarda ihtiyaçtır , aman az yaksın diyemeyiz , zamana göre def çalmak gerekir.
Fiat 66S serisi gibi sabit güç aralığı motorda bulunmaz ,
Kuyruk mili 540 devirde iken motor devri 200 rpm yükseltildiğinde 580 rpm kuyruk mili devri verebiliyor mu bilmiyoruz.
Eğer 100 rpm devir yükselttiğimizde 600 rpm kuyruk mili devri veriyorsa balye makinesinin yabalarını aşırı hızlandırıyordur.
Motor anma gücü 2200 rpm de ise kuyruk mili 540 devir de 2000 rpm de iken 100 rpm devir değiştirme de 600 rpm e çıkışta , motor güç grafiği yükselen şekilde olduğundan motor gücü de artar ve balye makinesine fazla güç yüklemesi yapabilir, yaba sigortalarını kestirebilir.
Sabit güç aralığı bulunan motor aşırı güç yüklemesi yapmaz.
2000 rpm motor devri en az yakıt bölgesi içinde değildir,
Vites değişimleri için genelde 1200-1800 rpm devir aralığı aktif kullanılır, vites araları ile ilgili bir bilgi katalogta görünmüyor.
Balye makinesi için çok uyumludur, diyemeyiz, biraz dikkatli çalışmak gerekiyor.
Yere güç aktarımı olarak biraz zayıf kaldığından motor şanzımanı fazla üzmez.
Fayda maliyet olarak fiyatı çok uygun duruyor, servis imkanlarınızda iyiyse gayet yerinde tercih diyebiliriz.