Motor grafiklerinden gördüğümüz üzere her motor ailesinin kendine has motor yük dengeleme devir noktaları veya bölgeleri bulunmaktadır.
Çift dingil 8-10 tonluk tandem römorkla yük taşırken zıplama eğilimi olan modellerde olmaktadır.
JD 6125 R model yolda 1400 rpm devirde ekipmanla giderken optimum yakıt tüketiyor, yüklü halde 1900 rpm motor devrinde ek güç üretim devrede yük taşıması yapabiliyor.
NH TR6 serisi ekipmanla giderken 1600 rpm devirde, yük taşırken 1950 rpm devirde kullanılması gerekiyor.
MF 5 M serisi 1. devir sabitleme 1730 rpm de 2. devir sabitleme noktası 2100 rpm devir gerektiriyor.
MF 200 serisi 1800 rpm devirde,
Kubota M 135 GX2 serisi için ise 1600 rpm ekipman taşırken, yükte ise 2000 rpm devirde kullanılması gerekiyor.
40 km/h hızda Eco yol vitesi ile 10 ton yük taşırken motorun 2. en az yakıt noktasında kullanılması traktör için sağlıklı olur.
Case JXC serisi ekipman taşırken 1600 rpm devirle , yükte iken 2500 rpm devirde kullanılabilir.
Puma serisinde ise 1840 rpm de motor anma gücünde taşıma işlemleri yapılabiliyor.
Motorların tork düşüş grafikleri yüksek olan modeller genelde 1600-1800 rpm aralığında traktörü kullanmaya zorlar.
Fiat 66S serisi gibi 2000-2200 rpm devirlerde yük taşıyamayabiliriz.
Motorun en az yakıt bölgesi devirleri ve yük dengeleme devirleri ve yol vitesinin devir konumu ile ilgili sorularınızı konuya bekleriz.
Çift dingil 8-10 tonluk tandem römorkla yük taşırken zıplama eğilimi olan modellerde olmaktadır.
JD 6125 R model yolda 1400 rpm devirde ekipmanla giderken optimum yakıt tüketiyor, yüklü halde 1900 rpm motor devrinde ek güç üretim devrede yük taşıması yapabiliyor.
NH TR6 serisi ekipmanla giderken 1600 rpm devirde, yük taşırken 1950 rpm devirde kullanılması gerekiyor.
MF 5 M serisi 1. devir sabitleme 1730 rpm de 2. devir sabitleme noktası 2100 rpm devir gerektiriyor.
MF 200 serisi 1800 rpm devirde,
Kubota M 135 GX2 serisi için ise 1600 rpm ekipman taşırken, yükte ise 2000 rpm devirde kullanılması gerekiyor.
40 km/h hızda Eco yol vitesi ile 10 ton yük taşırken motorun 2. en az yakıt noktasında kullanılması traktör için sağlıklı olur.
Case JXC serisi ekipman taşırken 1600 rpm devirle , yükte iken 2500 rpm devirde kullanılabilir.
Puma serisinde ise 1840 rpm de motor anma gücünde taşıma işlemleri yapılabiliyor.
Motorların tork düşüş grafikleri yüksek olan modeller genelde 1600-1800 rpm aralığında traktörü kullanmaya zorlar.
Fiat 66S serisi gibi 2000-2200 rpm devirlerde yük taşıyamayabiliriz.
Motorun en az yakıt bölgesi devirleri ve yük dengeleme devirleri ve yol vitesinin devir konumu ile ilgili sorularınızı konuya bekleriz.