deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

güzel paylaşım . kabin ön direkleri zayıf geldi bana . devrilme sırasında ,oparatörü yeterince koruyabilirmi ? ayrıca dizeli 4 valv .ve CR teknolojisine sahip mi ? bilgilendirirseniz teşekkürler..
 
: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

[size=14pt][[tt]size=12pt]TEKNİK ÖZELLİKLER
Marka / model DEUTZ-FAHR / AGROTRON K 100 DEUTZ-FAHR / AGROTRON K 120
Tip Lastik tekerlekli, klimalı kabinli, çift çeker (4WD)

MOTOR
Markası DEUTZ-FAHR AG (EURO II)

Model BF 4 M 2012 C (CE 74T)
BF 4 M 2012 C (CE 93T)

Tipi Sıravari, 4 silindirli, su + yağ soğutmalı, EURO II, turbo-intercooler dizel motor

Silindir hacmi (cm3) / sayısı 4038 / 4

Mak. güç (HP/kW-DIN) (2000/25/CE) 112 / 82
126 / 93

Mak. güçte motor devri (dev/dak) 2300

Soğutucu tipi Su + yağ soğutma radyatörlü

Susturucu ve eksoz borusu konumu Kaporta altı susturuculu, düşey eksoz borulu.

Gürültü seviyesi, dB(A) 79
77

Hava filitresi Çift kartuşlu kuru tip,

Mak. tork (Nm) 396
476

Mak. torkta motor devri (dev/dak) 1300 - 1800
1400 - 1600

Tork Yükselmesi (%) 30
35

Yakıt tank kapasitesi (litre) 180

TRANSMİSYON
Dişli kutusu üretici / (transmisyon) tipi ZF / T 7117 L
ZF / T 7119 L

Kavrama tipi / komutası Yağ banyolu çok diskli, hidrolik komutalı hidrolik kavrama

Vites sayısı 36 ileri + 12 geri vites (sürüngen + 3 kademeli power-shift ile)

Maksimum ilerleme hızı (km/h) 40

Dişli yağlaması Basınçlı transmisyon yağlama, yağ soğutucu radyatörlü.

Arka kuyruk mili çıkışı, komutası 540 / 540E / 1000 / 1000 E, d/d çıkışlı, butonla elektro-hidrolik komutalı

FRENLER VE DÜMENLEME
Frenler / komutası Dört tekerlekde etkili, arka tekerlerde yağ banyolu diskli tip / hidrolik komutalı

Dümenleme Bağımsız hidrolik pompalı hidrostatik, yüksekliği ayarlanabilir direksiyon simidi.

Dönme açısı (derece) 52

ÖN AKS
Çift çeker kavrama komutası Butonla, elektro-hidrolik komutalı (otomatik SBA sistemli)

Diferansiyel kilidi Ön ve arka diferansiyele etkili, elektro-hidrolik komutalı + radar ve SBA sistemli

HİDROLİK KALDIRMA TERTİBATI
Hidrolik servis (damper) çıkışı 6 Adet (1 adedi kolayca tek etkiliye dönebilen 3 çift etkili çıkış, çabuk bağlantı sağlayan jaklı)

Arka hidrolik kaldırma komutası Elektro-hidrolik komutalı,

Yük kaldırma kapasitesi (kg) 6220

LASTİKLER
Ön 380/70R28
16,9R24

Arka 480/70R38
18.4R38

KAPASİTELER
Dişli kutusu ve hidrolik yağı (litre) 56 - 62

Soğutucu radyatör kapasitesi (litre) 15,5

ÖLÇÜLER VE AĞIRLIKLAR 480/70R38 lastikler ile, 18.4R38 lastikler ile;
Toplam uzunluk kaldırma kolları İle (mm) 4140
4215

Toplam genişlik, min-max, (mm) 2203 - 2450
2090 - 2450

Toplam yükseklik, kabinli (mm) 2660
2819

Minumum toprak aralığı (mm) 429
428

İlave ağırlıksız ağırlığı (kabinli) kg 4440

Dingiller arası mesafe (mm) 2419

Ön iz genişliği (ayarlanabilir) mm 1590 - 1690

Arka iz genişligi (ayarlanabilir) mm 1700 - 1800

STANDARD EKİPMANLARI
Ön ilave ağırlıklar 400 kg (10 adet x 40 kg) çanta ağırlık

Arka ilave ağırlıklar 172 kg. (4 adet x 43 kg.) disk ağırlıklı

Döner tepe lambası Orijinal

Sürücü koltuğu emniyet kemeri Orijinal

Ayarlanabilir direksiyon simidi Orijinal

Kabin dikiz aynası Orijinal

Garanti süresi 2 yıl yada ilk 3000 çalışma saatı (hangisi önce tamamlanırsa)[/size]
[/tt] [/size]
 
: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

CR , comman rail , enjektörlerdeki ve yakıt galerisindeki basınç 1400 ile 1600 bar .yakıt yanma esnasında daha küçük parçalara bülünüp , hava ile temasını daha fazla artırarak , dizelin verimini artırır... silindir başına 4 valv olduğu zaman . dizelin hava emiş miktarı artar, eğer türboluysa , turbo boyutları küçülür veya turbonun devir sayısı azalır . buda arıza olanağını azaltır düşüncesindeyim. en kısa anlatım . tam anlatılsa , sabaha kadar yazmam gerekıir . saygılar...
 
: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

atilla link=topic=2794.msg27930#msg27930 date=1208546015' Alıntı:
CR , comman rail , enjektörlerdeki ve yakıt galerisindeki basınç 1400 ile 1600 bar .yakıt yanma esnasında daha küçük parçalara bülünüp , hava ile temasını daha fazla artırarak , dizelin verimini artırır... silindir başına 4 valv olduğu zaman . dizelin hava emiş miktarı artar, eğer türboluysa , turbo boyutları küçülür veya turbonun devir sayısı azalır . buda arıza olanağını azaltır düşüncesindeyim. en kısa anlatım . tam anlatılsa , sabaha kadar yazmam gerekıir . saygılar...

ABİ ellerine kollarına sağlık ne güzel anlatmışsın

TEŞEKKÜRLER
 

: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

[tt][size=12pt]egerki yazdıgın gibi turbonun küçültülüp devir sayısı düşürtülür demişsin
turbonun ufaltıldıgında devri daha fazla yükselir arıza konusundada turbonun ufaltılmasıyla büyütülmesiyle arızalara karşı hiç br şekilde etkisi olmaz sizin demek istediginiz eger ayarlarında yada yanlış montaj yada kullanımdan kaynaklanır
örnek ( ufak parçamı daha hızlı döner yoksa büyük parçamı ) [/size]
[/tt]
 
: deutz-fahr AGROTRAN K100 RESİMLER

konuyu kısa geçmiştim... . hidrolik ve termik türbo makinalarında benzeşim kanunu vardır . kıasca , devir sayısı artarsa , makina boyutları küçülür , tam tersi boyutlar büyür . hidro -elektrik santrallara su türübünü imalatı yapılmadan önce benzeşim kanununa göre türbini n en küçük boyutta ( prototype , deney türbini ) üretimi yapılır . verim deneylerinden sonra MVA güç seviyesindeki türbini nin imalatına başlanır. . 4 valv motor teknolojisi , hava emiş volimetrik verimi , 2 valv a göre daha yüksektir .. CR yi tartışmaya bile gerek yok .....
 

Benzer Konular