DEUTZ FAHR 4100E NASIL

images (1).jpeg
DEUTZ 4100E ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÖNCELİKLE 30 JANT OLMASI 100 LÜK OLARAK GAYET KİBAR VE ALÇAK OLMASI YANİ KOMPAKT BİR TRAKTÖR SERANIN İÇİNDE İŞ YAPABİLİR VE AÇIK ARAZİDEDE BENİ TATMİN EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM AMA KRONİK ARIZASI SIKINTISI VARMIDIR BİLMİYORUM KULLANAN VEYA DENEMİŞ OLAN ARKADAŞLARIN GÖRÜŞLERİNE İHTİYACIM VAR
 
  • Beğen
Tepkiler: cemilAltan
Ekli dosyayı görüntüle 80782DEUTZ 4100E ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÖNCELİKLE 30 JANT OLMASI 100 LÜK OLARAK GAYET KİBAR VE ALÇAK OLMASI YANİ KOMPAKT BİR TRAKTÖR SERANIN İÇİNDE İŞ YAPABİLİR VE AÇIK ARAZİDEDE BENİ TATMİN EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM AMA KRONİK ARIZASI SIKINTISI VARMIDIR BİLMİYORUM KULLANAN VEYA DENEMİŞ OLAN ARKADAŞLARIN GÖRÜŞLERİNE İHTİYACIM VAR
Selamlar Bizde 4080e var.Kronik Sorunları Var. Lastikleri Çok Şişirince Çok Zıplıyor.Ağır Ekipman Takınca Önü Kalkıyor.Bizde Başka Kronik Sorun Göstermedi:). Eski Seri 4080e ler 88hp. 4100 Yerine 4080e Tavsiye Edebilirim.Büyük Araziniz Yoksa Yeni Seri 4055Plus Tavsiye Edebilirim.3 Silindir 72Hp. 4100 Alıp Sonra Satmayı Düşünücek Olursanız Bu Seride 100Hp Alan Çok Çıkmıyor. 100Hp Traktöre Göre Boyut Olarak Küçük.4080e De 100Hp Traktör Görevi Görüyör.Bizim Ekipmanlar 100Hp Traktöre Göre.
 
1 yılı geçti, 4080 kullanıyoruz. 4100 ile arasında sanırım sadece güç farkı var. Biz yakıtından, çekişinden, gidişinden memnunuz. 24/56 hafif şase merdaneli (1200 kg.) disk tiller ile pulluk sürümü sonrası yerin durumuna göre düz 2 vites ile gittiğimiz yerler oluyor. Tek sorun traktörün önünü kalkıyor. Biz sol yan hidrolik kolu kırdık. Zaten beklediğimiz bir şeydi. Hiç kaynak yaptırmadan kancalı kol aldık onu kullanıyoruz. Diğer malzemeleri kullanırken her hangi bir sorun yaşamadık. İleri geri levye kol kası yapıyor, çok sert. Keşke yakıt deposunun kapasitesi biraz fazla olsaydı. Birde kabin içi çok ses alıyor.
 
2021 4075e kullanıyoruz. 380 saatte. İki hafta önce ilaç atarken bilye dağıttı ve v kayışı koptu. Servis, Eskişehir bölgesinde aynı arızanın bir iki defa daha görüldüğünü söyledi. 15 Nisan itibariyle servis ve bilye ücreti 2500tl ve 600tl de kayış ücreti ödedik.
Bu, garanti bitmesi akabinde ilk ciddi sayılabilecek arızası idi. Garanti sürecinde el freni teli değişti. Arka tekerde az bir yağ kaçağı oluştu jant kenarında, servis halletti. Kapı fitilinde sürücü tarafında basit bir ezilme oldu servis onu da hallediyor süreci devam ediyor.
 

Benzer Konular